יום שני, 23 בדצמבר 2013

חדש מ- מבושלת: טעם של חוויה בריאה אתה מקבל מרק מחמם.

חדש מ- מבושלת:

טעם של חוויה בריאה ומרק שמחמם ב2 דק'.




טעם, בריאות וחוויה – אלה שלושת התבלינים שעושים את מבושלת, מהחברות הגדולות בישראל

לארוחות מוכנות ולשירותי הסעדה.


מבושלת, שנוסדה בשנת 1988 במושב מבוא חורון שבעמק איילון, מספקת היום כ- 40,000 ארוחות ללקוחות מוסדיים ופרטיים בכל רחבי הארץ ובעולם.
הצוות שלנו משלב שף מקצועי, יועץ קולינארי, טכנולוג מזון ותזונאית, הדואגים לכל מנה.
מבושלת מספקת מנות מוכנות, ארוחות חמות וכריכים במגוון סגנונות ולכל מטרה: למקומות עבודה ולמוסדות חינוך, לטיולים בישראל ובחו"ל, לשבתות, לחגים ולאירועים, למשפחות, לילדים, לגיל הזהב וברשתות השיווק המובחרות.
איכות
מבושלת משקיעה בפיתוח מוצרים המותאמים במדויק לצרכי הלקוח. החברה מצוידת ברשיון יצרן של משרד הבריאות.
תקן HACCP של השירותים הוטרינרים, תקן HACCP של מכון התקנים הישראלי.
תקן ISO 9001-2000 של מכון התקנים הישראלי. מחלקת בקרת ואבטחת איכות, מבצעת בדיקות שוטפות של המזון.
קיבלתי להתנסות ביתית את סדרת המרקים החדשה של מבושלת.

הופתעתי לגלות, שגם מרק שמוכן מראש, מצריך ממני רק חימום של 3 דק' גג על הגז או 2 דק' במיקרו,  טעם מצויין וארוחה משביעה ומחממת בימי החורף.

הטעם היה מעולה, אהבתי שחתיכות הירק היו גדולות ונתנו נפח ומרקם גס למרק.

לכל אחד מהמרקים שטעמתי, נוספו אטריות מבושלות שהוסיפו עוד טעם מצויין למרק.


חורף, קר וסערה מסביב. הגעתם הביתה, ואתם רוצים להתחמם, להתרפק, להנות ממרק חם, מהביל וטעים, בטעם של בית, עכשיו ומיד. לא צריך לבשל ולהשקיע. חברת מבושלת משיקה פתרון ייחודי ושלם - מרקים מוכנים באיכות ובטעם ביתי – מרק ירקות וקטניות, מרק מינסטרונה ומרק שעועית (350 מ"ל, 9.90 ₪).
סדרת המרקים הינם על בסיס "חמם והגש", צריך רק לחמם במיקרוגל כ- 3 דקות בלבד, והמרק מוכן לאכילה. המרקים הינם חלק מסדרת תבשילים לחימום ברגע, הכוללת 24 תבשילים אהובים, מוכנים ומצוננים, המספקים את כל צרכי המשפחה לארוחה טעימה ומזינה, שמוכנה בדקות בודדות. הם נמצאים החל מהשבוע למכירה ביותר מ-320 סניפים של רשתות השיווק המובילות – שופרסל, מגה, AMPM, קואופ ישראל ובחנויות הנוחות יילו של פז. כמו כן, ניתן להזמין טלפונית עד הבית. לרגל ההשקה המרקים ימכרו במבצע בחלק גדול מהרשתות – קנה מרק אחד וקבל את השני ב- 50% הנחה. 
המרקים של מבושלת עשויים מרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים וללא מונוסודיום גלוטומט וצבעי מאכל. המרקים מהווים ארוחה מזינה, בריאה ולא משמינה (57 ק"ל ל100 גרם). אריזת המרקים פותחה בטכנולוגיה ייחודית, המאפשרת שמירה על טריות לתקופה ארוכה. ניתן לחמם את המרק במיקרוגל, באריזתו המקורית.
מבושלת מבטיחה לכם!

בריאות

מבושלת מגישה לכם ארוחות מוכנות שתוכננו בידי שף ותזונאית, המכילות שפע אבות מזון ומותאמות לדרישות הבריאותיות של סועדים בגילאים שונים. זאת תוך הקפדה על חומרי גלם טריים ואיכותיים ועל הרחקת רכיבים מזיקים מהתפריט.
טכנולוגיה ואריזה
מבושלת פועלת בשיטת "בשל-צנן" המבטיחה את טריותם, את בריאותם ואת טעמם המשובח של מוצרי החברה. תוכלו לבחור בין מגוון סוגי אריזה והגשה לפי צרכיכם. בכל האריזות ניתן דגש על קלות השינוע, הפתיחה, ההגשה והאחסון, לנוחותכם.
כשרות
מבושלת עומדת תחת פיקוחו והשגחתו של הרב יונה דברת שליט"א, רב היישוב מבוא חורון.
שירות
"מבושלת בשבילך" - מוקד שירות הלקוחות של מבושלת – מעניק שירות אישי, ייעוץ וליווי לכל לקוח, מענה מקצועי זמין ויעיל.