יום ראשון, 29 בדצמבר 2013

GLOSSYBOX גלוסיבוקס דצמבר 2013 - קופסאת הפתעה מעוצבת- הפתעה חודשית מפתיעה!!!



GLOSSYBOX גלוסיבוקס  דצמבר2013- קופסאת הפתעה מעוצבת- הפתעה חודשית מפתיעה!!!
התרגשות אחזה בי כאשר פתחתי את ההפתעה החודשית שלי גלוסיבוקס לחודש דצמבר 2013.
קופסאת ההפתעות שלי שסוגרת את השנה שלי בתחום האיפור, טיפוח והביוטי.
למי שעוד לא מכירה את ההפתעה החודשית - היא חייבת את זה לעצמה התנסות חד פעמית.
אחרי הפעם הזו אני בטוחה כי תחליטי להמשיך לפנק את עצמך ולרכוש בכל חודש וחודשו את קופסאת ההפתעות של גלוסיבוקס.
הפתעת החודש הגיעה בעיצוב קופסא חגיגית בצבע כסף!
לרכישה והכרות לחצי על לינק הקישור הבא!
המתנה תגיע אלייך  ישירות עם שליח (ניתן גם לאסוף באיסוף עצמי או דרך דואר) והיא פינוק אמיתי.http://bit.ly/1b8JG4y
החודש הקופסא מכילה שלושה מוצרים בגודל מלא ופינוקים נוספים קטנים ומתוקים.
מתחילים... להכיר את ההפתעות שבקופסא:)
ALFA&OMEGA- סרום לשיער - גודל מלא, עלות: 140 ש"ח 
הסרום מכיל חומצה אלפה לינולאית ואומגה 3 המעניקות לחות ורכות לשיער, מסייעות בחיזוק ומניעת פיצול השיערה.
השתמשתי במוצר ביומים האחרונים, השיער שלי גלי ודק מאוד ונוטה להישבר בקלות, ראיתי איזה שינוי בסירוק.. פחות שיערות נשרו... ומי יודעת בשיער דק כמה חשובה כל שיערה!
CARELINE- שפתון ספארקס- גודל מלא, עלות: 104.99 ש"ח
שפתון במבנה סטיק, מעניק מריחה מהירה וצבע טבעי לשפתיים, עם פגמנטים קלים ושקפקפים.
שפתון מדהים, מריחה מדויקת ונוחה, השפתיים מלאות בחן ורכות וניכר כי הוסיפו להרכב לחות.
MINUS417-קרם ידיים - גודל מלא, עלות: 14.90
קרם לחות לידיים, עשיר ומזין במרקם קליל המעניק תחושת משי ולחות מתמשכת.
מכיל חמאת שיאה, תמציות צמחים ושמנים ארומטיים.
מרחתי על כפות ידי את קרם הלחות, ריח נעים ועדין של צמחים.. אני עוד משתמשת ונהנת ממנו.
ANANDA BIO COSMETIC- מסכת הזנה טבעית לשיער- עלות: 79 ש"ח
מסכת הזנה עמוקה לשיער המסייעת בהחייאת שיער יבש ופגום.
שילוב מדויק של חמאת שיאהף שמן ארגן מרוקאי, צמח האובליפיכה ושמן לפה אורגני בשילוב פרוטאין משי וחומצות שומן טבעיות.
השתמשתי במוצר אתמול בעת חפיפת השיער.. זה המוצר שהפתיע אותי הכי לטובה בקופסא החודש.
מסכת ההזנה מרככת את השיער פלאות, יבשתי את שערי עם פן, הרגשתי ריח מתוק והשיער שלי הבריק לאחר השימוש במסיכה, מומלץ בחום!
NINE WAST - לאב פרי קייס - השקה חדשה דוגמית מבושמת של בושם
בושם נשי ושובב, עם נוכחות מתמשכת ומעודנת, הבושם משאיר שובל של ניחוח מלא ניגודים: רענן, מתוק, מלא חיים, תוסס ומפתה.
ALWAYES- אלוויז אינפינטי 
את התחבושות של אלוויז אני לא מחליפה, כבר כמה פעמים יצא לי להתנסות בחברות מתחרות ואני תמיד חוזרת לאלוויז.
תחבושת מדהימה, עשויה מחומר מהפכני שמעולם לא נעשה בו שימוש, סופגת פי 10 ממשקלה ובקושי מורגשת!
האמת בתור משתמשת קבועה אני מרוצה!
קיבלתי את ההפתעה החודשית של גלוסיבוקס והדעה היא אישית שלי.
אני מזמינה כל אחת ואחת מכן נשים יקרות! 
לרכוש את הפינוק החודשי ולהרגיש כמוני להרגיש אישה!!!

אז למה את מחכה? עוד לא נכנסת? כנסי ללינק קישור ותהני כמוני מהפתעת חודש הבא:
נתראה בהפתעה של גלוסיבוקס הבאה אני כבר מחכה לקופסאת השנה החדשה 2014 מעניין איזה הפתעות נראה שם!!!
רויטל יודקוביץ