יום שבת, 18 בינואר 2014

טבעול מגישה: לזניה עשירה ומפנקת בטעמים נפלאים

די לשעמום בארוחת הערב!
טבעול מגישה:
לזניה עשירה ומפנקת בטעמים נפלאים



ארוחת הערב הישראלית היא לרוב שגרתית (ביצה, ירקות, גבינה...), משעממת ודלה וזמן ההשקעה בהכנתה קצר בדרך כלל (לפני המקלחות וההשכבה לישון...). לטבעול יש בשורה עבור ההורים והילדים שתגוון ותשדרג את ארוחת הערב ותהפוך אותה לארוחה מפנקת, טעימה ומזינה:
לזניה עשירה ב-2 טעמים נפלאים – לזניה עגבניות ומוצרלה ולזניה תרד וגבינות.



















הלזניות עשויות משכבות עלי לזניה מחיטת דורום ומגבינות, עשירות בירקות וברוטב בשמל, מכילות 4% שומן, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים. הלזניות מגיעות קפואות במגשית לחימום ומתאימות לארוחה עבור 3 ילדים - רק "חמם והגש".
 טעמנו מהלזניות החדשות
ללזניה תרד וגבינות לא התחברנו- אנחנו לא חובבי התרד.
ללזניה עגבניות ומוצרלה - מאוד התחברנו, טעם מעודן, הרגשנו היטב את המוצרלה הנוזלית... הוספנו למנה סלט וקיבלנו ארוחת ערב טעימה ומשביעה, כל בני המשפחה אהבו את הלזניה עם העגבניות והמוצרלה.
























סדרת הלזניות של טבעול כוללת שני סוגי לזניה:
לזניה עגבניות ומוצרלה, המכילה 40% עגבניות ומאפשרת לילדים ליהנות מארוחה חמה וטעימה, שבדרך כלל הכנתה מסורבלת וארוכה. הלזניה מבוססת על מתכון שילדים אוהבים במיוחד ואין ספק שהם ילקקו את האצבעות.
לזניה תרד וגבינות מכילה כ- 20% תרד וקולעת לטעמם של ההורים שרוצים ליהנות מהארוחה יחד עם הילדים או לבד. השילוב בין רוטב הבשמל לבין הגבינות והתרד יוצר טעם מעודן ואיכותי שיהפוך את ארוחת הערב לחוויה מפתיעה, מהנה וטעימה.

לדברי לירז סופרין, מנהל השיווק של טבעול, "ילדים מאוד אוהבים לזניה, אך ברוב המשפחות אוכלים לזניה בתדירות נמוכה. זאת, מאחר ותהליך ההכנה שלה ארוך ומסורבל. המוצרים החדשים יאפשרו לילדים ולהורים ליהנות מלזניה איכותית, מפנקת, טעימה ועשירה ולשלב את המאכל האהוב כל כך בתפריט המשפחתי על בסיס קבוע. לזניות מן הצומח - מוצר פופולארי מאוד בעולם - ממשיכות את קו המוצרים האפויים המצליח של טבעול, והן מאפשרות לגוון, לשדרג ולהעשיר את ארוחת הערב הסטנדרטית במינימום זמן ומאמץ בטעמים האהובים גם על הילדים וגם על ההורים, כל זאת בתהליך פשוט של 'חמם והגש'."

מחיר מומלץ לצרכן: 27.90 ₪ ל- 600 גרם.

כשרות: הרבנות הראשית לישראל.