יום שבת, 8 בפברואר 2014

לאור הצלחת בקבוקי ההזנה הצבעוניים, מרחיבה פיליפס AVENT את סדרת הבקבוקים הצבעוניים ומשיקה בקבוקים חדשים בנפח 125 מ"ל ו- 330 מ"ל

מעכשיו, תינוקות בכל הגילאים והשלבים ההתפתחותיים, יוכלו ליהנות מהבקבוק הקלאסי הצבעוני של פיליפס AVENT 

לאור הצלחת בקבוקי ההזנה הצבעוניים, מרחיבה פיליפס AVENT את סדרת הבקבוקים הצבעוניים ומשיקה בקבוקים חדשים בנפח 125 מ"ל ו- 330 מ"ל



הבקבוקים אינם מכילים ביספינול A ומגיעים בצבעים רכים של ורוד ותכלת, עם מערכת שסתומים שהוכחה קלינית כמפחיתה כאבי בטן ומסייעת להרגעת התינוק בעיקר בשעות הלילה

בשנת 2012, הציגה פיליפס AVENT בפעם הראשונה את בקבוקי ההזנה הקלאסיים הפופולאריים בגרסה צבעונית ועליזה, בנפח 260 מ"ל הנמכר ביותר.

לאור ההצלחה בהשקת הבקבוקים הצבעוניים בנפח זה, פיליפס AVENT, המובילה העולמית במוצרי האכלה לתינוקות, מרחיבה את הסדרה ומשיקה בימים אלו בקבוקי הזנה בנפחים נוספים של 125 מ"ל ו- 330 מ"ל.

אצלנו מגיל לידה משתמשים בבקבוק אוונט, אנחנו מאוד אוהבים את הקשות של פיטמת הבקבוק.
 גם היום שאופק כבר לא תינוק אלא פעוט בוקעות לו השיניים העליונות, הוא מקרסם את פיטמת הבקבוק, היא לא נסדקת או נקרעת והכי חשוב לא נוזלת!

שמחנו לקבל את הבקבוק הצבעוני החדש לסקירה.
ישר שילבנו אותו כבקבוק לשתיית מים בגן... היום הוא הבקבוק המיוחד של אופק צבעוני עם השם שלו מתנוסס בגאווה.



מחקר קליני קובע כי תינוקות שהוזנו בבקבוקי AVENT הקלאסיים, עם מערכת השסתומים למניעת הצטברות גזים, הם תינוקות רגועים ושקטים יותר גם במהלך היום ובעיקר בשעות הלילה. מהמחקר עולה כי לעיצוב בקבוק הזנה לתינוק השלכות קצרות טווח על התנהגות התינוק וכן על שביעות רצון ההורים.

מערכת השסתומים של בקבוקי AVENT למניעת הצטברות גזים מורכבת מטבעת הברגה המתאמת בין פטמת הסיליקון לבקבוק עצמו, חצאית ומפטמת סיליקון בעלת 3 שסתומים. המערכת מונעת את כניסת האוויר לבטנו של התינוק ובכך מפחיתה מאוד את כאבי הבטן המציקים.

סדרת בקבוקי ההזנה הצבעונית עשויה כולה מפוליפרופילן, הנחשב למתקדם ולבטוח ביותר לשימוש בבקבוקים לתינוקות. פוליפרופילן אינו מכיל ביספינול A ומשמש כסטנדרט עולמי בתחום מוצרי התינוקות בכלל ובקבוקי האכלה בפרט.

בקבוקי פיליפס AVENT מכל הסדרות והפטמות התואמות, מיוצרים בסטנדרטים קפדניים במיוחד והם היחידים בעלי תו תקן של מכון התקנים הישראלי.

בקבוקי  AVENT החדשים מיוצרים בתאימות מלאה לסדרות המוכרות והאהובות.
 הסדרה הצבעונית מתאימה לשימוש יחד עם המכסים, הפטמות ושאר מוצרי אוונט.
מחיר בקבוק הזנה שקופים וצבעוניים מהסדרה הקלאסית בכל הנפחים הינו 44.90 ש"ח
את בקבוקי ההזנה הצבעוניים החדשים, ניתן להשיג ברשת סופר-פארם ובחנויות תינוקות מובחרות



אודות רויאל פיליפס אלקטרוניקס
רויאל פיליפס אלקטרוניקה (NYSE: PHG, AEX: PHIA) הינה חברה העוסקת במגוון נושאים הנוגעים לבריאות ולתנאי מחייה, ומתמקדת בשיפור חייהם של בני האדם באשר הם באמצעות חידושים ברי קיימא. כמובילה עולמית בתחומי הבריאות, הצרכנייה והתאורה, משלבת פיליפס פתרונות טכנולוגיים ועיצובי מוצר המתמקדים בצרכן, ומפותחים בהתאם להבנה מעמיקה של בסיס הצרכנים ומיצוב מותג הדוגל ב"הגיון ופשטות.". מטה חברת פיליפס ממוקם בהולנד, והיא מעסיקה למעלה מ-116,000 עובדים בלמעלה מ-100 מדינות ברחבי העולם. בשנת 2012 הציגה החברה מכירות בסך של 24.8 ביליון יורו. פיליפס הינה מובילה עולמית בטיפול קרדיולוגי, טיפול חירום וטיפולי בריאות ביתיים. כמו גם פיליפס מספקת פתרונות תאורה חסכוניים באנרגיה ויישומי תאורה חדישים, בנוסף למוצרי לייף- סטייל המעצימים את רווחתו והנאתו של המשתמש. לחברה מוצרים מובילים בתחום מסכי טלוויזיה שטוחים, מכונות גילוח וטיפוח לגבר, מכשירי בידור ניידים, ומוצרים בתחום בריאות הפה. חדשות אודות פיליפס ניתן למצוא באתר  www.philips.com/newscenter