יום שני, 10 בפברואר 2014

תכירו את המוצרים החדשים על המדף!

פורים בפתח - המותג אחווה משיקים לנו אריזות אוזני המן במגוון טעמים....


לרגל פורים משווקת אחוה אוזני המן בטעמים:
אוזני המן שוקולד, פרג ותמרים 
האוזני המן מבית אחוה טעימים במיוחד ונימוחים בפה, נמכרים באריזת 450 גרם שומרת טריות ובאריזת חיסכון משפחתית של 700 גרם,
בכשרות בד"צ ובמחיר שווה לכל כיס
 חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה מאז 1929, משווקת לרגל חג הפורים אוזני המן טעימים להפליא במגוון טעמים: אוזני המן במילוי שוקולד, פרג ותמרים.
 אוזני המן טעימים להפליא אהבנו מאוד את המילוי השוקולד... הילדים נהנו מכל רגע.אתם כבר מוזמנים להכניס את אוזני המן של אחווה, כשר למהדרין
ותוספת נהדרת למשלוח מנות עשיר לחג פורים.אוזני המן מבית אחוה מצטיינים בבצק רך ונימוחים בפה ובעלי טעם ביתי עשיר. אוזני ההמן עשירים במילויים של פרג, שוקולד ותמרים, המעניקים לעוגיות את טעמן העשיר והנפלא. אוזני המן משווקים באריזת 450 גרם, קלה לפתיחה ולסגירה ושומרת על טריות העוגיות לאורך זמן ובאריזת חיסכון משפחתית של 700 גרם.
 אחוה מייצרת ומשווקת מגוון רחב של מוצרי מאפה משובחים וטעימים להפליא בהם עוגיות מרוקאיות, רוגלך, עוגיות ממולאות, שוקולד צ'יפס, עוגות מאפין אישיות, עוגת תפוח עץ, עוגת שיש, עוגת שמרים קינמון וכמובן, מוצרי חלוה מובילים.
 מחיר מומלץ לצרכן: 10 – 12 ₪ לאריזת 450 גרם, 12 – 14 ₪ לאריזת 700 גרם.
כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.
להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות. 
את חטיפי ונישנושי קולמבוס אתם כבר מכירים מפוסטים קודמים שלי...






"קולומבוס" משיקה טעם חדש וייחודי בסדרת נשנושי החטיפים "טעימה מ...":
 
חטיף פול פריך בציפוי שום  -
טעימה מצרפת ב- 88 קלוריות בלבד!!

חברת "קולומבוס", המתמחה בייבוא ופיתוח מוצרי מזון מהעולם, משיקה בימים אלו חטיף חדש ומקורי המצטרף לסדרת נשנושי החטיפים המצליחה "טעימה מ..." שכבשה את ישראל: חטיף פול בציפוי שום. החטיף החדש נימוח, בעל טעם מקורי וטעים במיוחד, שילוב מנצח בין הפול והשום אשר מעניק תחושה של חטיף גורמה, כאילו נרכש בזה הרגע מרוכל בשוק בפריז, מקור ההשראה לחטיף החדש. עם החטיף החדש ניתן "לבקר" מהיום גם בצרפת וכל זה ב-88 גרם בלבד לחטיף באריזת 25 גרם.
רק 88 קלוריות! לחטיף! אבל  גדוש בכמיות של שום!לאוהבי השום חגיגת טעמים:)"טעימה מ...." כוללת נשנושי חטיפים בטעמים ממדינות שונות, כשכל טעימה מעניקה לצרכן "קפיצת ביקור" למדינה שהיא מקור החטיף, דבר המעצים את חוויית האכילה וההנאה. הסדרה החדשה כוללת 5 טעמים בהם, בוטנים מצופים בטעם תירס (אינדונזיה), בוטנים מצופים בטעם גריל (יפן), בוטנים מצופים בטעם צ'ילי (מקסיקו), חטיפי אורז אקזוטיים (תאילנד) ונשנושי שעועית פיקנטי (סין).
לדברי גדי אפרתי, מנהל מכירות חברת "קולומבוס", "אנו שמחים להרחיב את סדרת החטיפים שזוכה להצלחה ולצרף גם טעם פופולארי מצרפת. כל אריזה בסדרת 'טעימה מ...' כוללת כמות חטיפים של 25 גרם, כחלק ממגמה עולמית של אכילה מאוזנת ובריאה, באמצעות אריזות מוקטנות הכוללת מזון בכמות האידיאלית, שמירה על איכות הסביבה והכי חשוב חווית טריות בכל פתיחה של אריזה".
מחיר: 4 ₪ לאריזה של 25 גרם.
כשר בכשרות הרבנות.
להשיג בחנויות הנוחות, קיוסקים ובחנויות המובחרות.  


החורף בארץ עובר מאוד מהר, בשישי הקרוב מבטיחים לנו טיפטוף!
אני ממליצה לכם לשבת על כוס תה חם ומפנק מבית רקולה ולהנות מהריח שהתה צמחים ריקולה מפיץ.


חורף חם עם ריקולה....
חברת "ריקולה", יצרנית סוכריות הצמחים המובילה בעולם, משווקת חליטות צמחים בטעמים מיוחדים ההופכות את ימי החורף הקרים לנעימים במיוחד:
חליטת צמחים וחליטת צמחים לילה טוב של "ריקולה"
חברת "ריקולה", יצרנית סוכריות הצמחים המובילה בעולם, משווקת בישראל את סדרת חליטות הצמחים המשובחת שלה, אשר מתבססת על צמחים הגדלים בהרי האלפים השווייצריים ובשני טעמים מובילים. חליטות הצמחים של "ריקולה" מבטיחות הנאה צרופה לימי החורף הקרים, לאירוח או לפינוק לפני שעת השינה. חליטות הצמחים מתאימות לכל שעות היממה ולפני השינה, עם חליטת לילה טוב של "ריקולה". חליטות "ריקולה" מרגיעות ומרעננות ומסייעות בשמירה על חום הגוף בימים קרים. חליטות הצמחים מתאימות גם לימי הקיץ, עם תה מקורר המרווה את הצמא.
חליטות "ריקולה" מכילות צמחים אשר עובדו על ידי חקלאים שוויצריים ומיוצרים תחת השגחה קפדנית, נהלים ספציפיים וערכים של חקלאות ירוקה. החומרים היעילים שבעשבי התיבול והטעם הייחודי של "ריקולה" נשמרים הודות לתהליך הייצור העדין והטכנולוגיה המובילה. החליטות מכילות צמחים אשר נבחרו בקפידה ובהם מנטה, זעתר, קורנית לימון, לואיזה, מרווה, קמומיל, קורנית וסרפד. הצמחים הטבעיים המיוחדים תורמים כולם לטעם השלם והנפלא של החליטה. לחליטות, תערובת מקורית אשר נוצרה כדי להעניק טעם מלא ומרגיע שמתלווה לכל מוצרי "ריקולה" האחרים, כגון סוכריות בטעמים שונים.
לפי עודד ברט, מנכ"ל משותף בחברת "שוקוטרייד", הנציגה הבלעדית של "ריקולה" בישראל, חליטות הצמחים של "ריקולה" מוסיפות טעם רענן ואקזוטי לטעמי החליטות של החורף. חליטות הצמחים של "ריקולה" ידועות ברחבי העולם כמוצר איכותי, ייחודי ומשווק לעשרות מדינות ברחבי הגלובוס והצרכן הישראלי גם למד כבר לזהות את ערכי הצמחים השוויצרים המוגשים לו באמצעות חליטות וסוכריות "ריקולה".
חליטות צמחים "ריקולה" מוגשות לצרכן בשני טעמים: חליטת צמחים (קופסא ירוקה) וחליטת צמחים לילה טוב (אריזה כחולה). מחיר מומלץ לצרכן:24.90 - 29.90 ₪ לאריזת 200 גרם. כשר למהדרין פרווה בהשגחת הרב שלזינגר ז'נבה, שוויצריה ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות הפראמים, בתי המרקחת, חנויות הטבע, רשתות השיווק והחנויות המתמחות.