יום רביעי, 12 בפברואר 2014

חדש מעמק חפר- סילאן מתמרים מובחרים בבקבוק לחיץ עם סרגל מדידה לכמות מדוייקת לשימוש במטבח




מכוורת עמק חפר החלה בשיווק סילאן מתמרים מובחרים בבקבוק לחיץ נוח לשימוש. הסילאן מתאים כמוצר ממתיק משלים לדבש ותוספת לעוגות ויוגורט, לזיגוג פנקייק ובלינצ'ס, בתבשילי בשר וברביקיו, תיבול תבשילים וירקות מוקפצים ובכריך.

אנחנו התנסנו בסילאן בשילוב של קדרת עוף מחממת ומפנקת
המתכון בהמשך- תהנו!!!



המבנה של הבקבוק ופתח היציאה מאפשרים שימוש בכמות הרצויה של הסילאן בלי להותיר שיירים ותוך שמירה על ניקיון הבקבוק והצלחת. בזכות ניסיונה הרב של המכוורת בשיווק דבש, נבחר לסילאן בקבוק שכבר נמצא בשימוש בדבש וזכה לביקוש והצלחה. אורך חיי המדף הוא כשנתיים ומאפשר שימוש לאורך זמן.החלטתי להכין קדרת עוף עם תפוחי אדמה בתיבול של סילאן, שום כתוש ועוד מוצרים טוביםאני מצרפת את המתכון לקדירה.העוף ותפוחי האדמה יצאו רכים וטעמם רך וטעים להפליא.עכשיו אתם מוזמנים לגשת למטבח ולהכין בהמון אהבה!



תיאור המתכון-
עוף עם תפוח אדמה בדבש וסילאן(דבש תמרים)
מרכיבים6 כרעי עוף
כוס רוטב צ'ילי מתוק - אני השתמשתי של מותג הבית שופרסל
1/2 כוס סילאן (דבש תמרים)
מלח, פלפל שחור,
גריל עוף, שוםכתוש
3 כפות גדושות של קטשוף לדלל את הבלילה של הרוטב במים ולתקן טעמים
1/2 - ק''ג תפוח אדמה


אופן ההכנה-
אני חתכתי פרוסות עבותמתפוח האדמה והשארתי את הקליפהלעשות עיסה מכל החומרים. לשים תפוחי האדמה החתוכים לתוך תבנית. למרות את כל חלקי הכרעיים בבלילה שהכנו ולשים על תפוחי האדמה. לכסות בנייר אלומיניום (שלא יתייבש). לאפות בחום גבוהה 200 מעלות כ- 1.5 שעה. בהצלחה ובתיאבון
אלון רון, מנכ"ל מכוורת עמק חפר, אמר: "על אף שהסילאן הוא אחד ממוצרי המזון הותיקים במזרח התיכון ונמצא בשימוש כבר מהעת העתיקה, הוא נחשב כחדש במטבח הישראלי המודרני. הוא הובא לארץ על ידי העולים מעיראק, אך רק בשנים האחרונות התרחב השימוש בסילאן בבישול. אנו רואים פוטנציאל רב לגידול בצריכה בקרב מי שעדיין אינם מכירים לעומק את סגולותיו."


את הסילאן מכינים על ידי בישול של תמרים וסינונם. הוא מכיל מרכיבים בריאותיים רבים ובהם סידן, ברזל וויטמינים A,B,C .על מכוורת עמק חפר:


מכוורת עמק חפר היא אגודה שיתופית בבעלות דבוראים ועוסקת בשיווק דבש, מזון מלכות, מוצרי מכוורת וקונפיטורות עם דבש.

מידע ועדכונים על מוצרי עמק חפר בעמוד הפייסבוק:

עמוד פיסבוק עמק חפר

המחיר המומלץ של בקבוק של 500 גרם: 14-15 שקל.

כשר בהשגחת הרב מרדכי ויצמן, רב המועצה האזורית אלונה.

ניתן להשיג ברשתות שופרסל, רמי לוי, יינות ביתן, כמעט חינם, עדן טבע מרקט וחנויות הטבע.