יום ראשון, 16 בפברואר 2014

תכירו את- אידיאליה לייף סרום מבית VICHY

גם אני הופתעתי לקבל את 


חשבתי לעצמי בלב -אני חייבת לנסות ומהר, שמעתי כבר כל כך הרבה יתרונות מחברות שהתנסו במותג סרום של VICHY.

אני רוצה להציג בפניכם את חוות דעתי על המוצר.

מרחתי על עור הפנים את הסרום, הרגשתי רעננות ותחושת נקיון מושלמת.
גמישות הפנים הפכה להיות אלסטית וקלה יותר.
המרקם נעים למגע ונספג היטב בעור הפניים שלי.
חיוניות בעור הפניים הורגשה כבר אחרי שימוש של מס' ימים.
כיף גדול להתנסות במוצר מדהים כזה שמאיר לי את הפנים.


אידיאליה לייף סרום

סרום למראה ולמרקם עור אידיאלי
מראה עור אחיד וזוהר יותר
מראה נקבוביות מעודן יותר
מראה פנים נינוח
מתאים לכל סוגי העור, גם לעור רגיש



חדשנות: סרום עוצמתי המסוגל לשנות את מראה איכות העור,
על אף ההשפעות הסביבתיות של חיי היומיום: עייפות, לחץ, חשיפה
לשמש, זיהום אוויר, עישון ותזונה בלתי מאוזנת.
היפואלרגני, נבדק גם בישראל על עור רגיש
ללא פראבן, מכיל מים טרמליים ממעיינות וישי
מרכיבים פעילים:
חדשנות טכנולוגית: הודות ל- 11 שנות מחקר ו- 17 פטנטים בתהליך
רישום פותח הסרום הראשון מ-VICHY למראה עור אידיאלי עם קומפלקס
רכיבים פעיל LHA + LR2412 המסייע לשנות את מראה איכות העור.
המוצר מכיל מים טרמליים ממעיינות וישי
תוצאות:
יעילות מיידית על איכות העור:
העור נראה זוהר ורענן. גוון העור נראה אחיד יותר.
לאחר 4 שבועות, הנקבוביות נראות הדוקות, מרקם
העור מרגיש מעודן.
התוצאה: מראה פנים נינוח. העור נראה צעיר יותר ובריא יותר.
מרקם:
מרקם קליל ורך במיוחד, אינו שומני, לא דביק
תכולה:
30 מ"ל
שגרת טיפול:
למרוח מדי יום על פנים נקיות. לשימוש לבד או בשילוב
עם קרם הפנים בשגרת הטיפול.