יום שישי, 21 במרץ 2014

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז מציג את מראה האיפור לאביב 2014: מראה רך, נשי נקי, העטוף בהילה טהורה.


מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז מציג את מראה האיפור
לאביב 2014:
 מראה רך, נשי נקי, העטוף בהילה טהורה.






מראה האיפור לאביב  2014. קווים נקיים אווריריים. הצבע השולט לעונה זו, הוא הצבע לבן! ההגדרה הנכונה ביותר לקיץ הקרוב היא, ניוד, נאטורל, "שייר"- שקוף קליל.

השראת המראה רך אוורירי ונקי, מראה האיפור החדש מורכב מצבעים רכים קיציים, המסמלים את הפריחה והחדשנות, אשר משדרים נשיות רומנטית .


ליצירת מראה אביב 2014:


נשמור על פנים נקיות, זה אומר שהבסיס לא פחות חשוב, ניקוי טוב ושמירה על עור פנים מאוזן, הוא הבסיס לאיפור יפה ולמראה עור בריא וזוהר.

בחרי במייק אפ המעניק כיסוי טבעי ועדין והתאימי את הגוון כך שהוא יעלם על עור הפנים ולא ניתן יהיה לראות שאת "לובשת מייק אפ". הרעיון הוא ליצור עור שני בלתי נראה, תפקיד המייק אפ להעניק לעור גוון אחיד.

מראה עיניים הניחי צללית בגוון ניוד בגימור מבריק, על כל העפעף עד לעצם הגבה. הניחי צללית בגוון קפה בהיר בעזרת האצבע, בשליש החיצוני של העין עד לקפל העפעף. קחי מברשת טשטוש רחבה וטשטשי בתנועות ווישר כך שיתקבל גוון אחיד ללא מעבירים, בין שני הגוונים.

ליצירת מראה עין פתוחה ומוארת ניתן להוסיף עיפרון עיניים בגוון לבן בתוך העין.
סיימי עם מסקרה המעצבת את הריסים, מומלץ להשתמש במסקרה בעלת מברשת סיליקון, המפרידה בין ריס לריס למראה מופרד ומסורק.

לשפתיים נעניק מראה בריא פרשי, תוך שמירה על הלחות. המראה המתקבל הוא שפתיים בגוון ורדרד טבעי, מומלץ להשתמש בשפתון עשיר בלחות.

להשלמת המראה וליצירת מראה פנים מפוסלות, הוסיפי מעט ברונזר (לא מבריק), בעזרת מברשת. הניחי בתנועות מעגליות מפעמון האוזן מתחת לעצם הלחי ולכיוון הפה, את השאריות הניחי על הרקות בקו צמיחת השיער.

גם העונה אנחנו לא נוותר על הטרנד המלווה את קטגורית הלקים, כשנצבע את הציפורניים בגוונים שונים של ניוד וצבעי פסטל עדינים ומלטפים. גם כאן השולט הוא הלבן, ניתן יהיה לראות וורסיות שונות שלו כמו למשל גווני מרשמלו מפנקים ועדינים.


המוצרים להשגת המראה:
מייק אפ- טרו מאטץ'- לפי גוון העור.
ברונזר- לא מבריק
מסקרה טלסקופיק- שחורה
רביעיית צלליות - קולור ריש Nude Lingerie E2 
שפתון- רוג' קארס גוון 01
לק- בגוונים הבהירים המרשמלו