יום חמישי, 13 במרץ 2014

בקרוב תשמעו על הדבר הכי חם באייפון ובאנדריוד שלכם אפלקציית האגיס

יש הרבה פרמטרים שהבייבי שלנו יהיה נינוח כמו התינוק של האגיס










אני רוצה להציג בפניכם את סדרת המגבונים

החדשים של האגיס!

האגיס ספא- קיבלנו להתנסות את המוצר

 והתוצאות וואו וואו וואו גדול!

ישבן חלק במרקם של משי וריח מעולה.

מגבוני האגיס Baby Spa בתוספת תחליב


מגבון בתוספת תחליב 3 פעולות: ניקוי, הגנה והזנה: מנקה את העור, מגן עליו מפני התייבשות, מזין אותו במרכיבי לחות וויטמינים . המגבונים מותאמים במיוחד לעורו העדין של התינוק ומותירים את העור רך ונעים למגע

מגבוני האגיס בייבי ספא בתוספת תחליב
מכילים ויטמין E
אינם מכילים אלכוהול
היפו אלרגניים
בעלי ניחוח עדין







כמובן שהמגבונים מצטרפים למשפחה מאושרת וגדולה של משפחת האגיס שנותנים לבייבי שלנו את הטופ בחיתולים ובמגבונים ובטיפוח של הבייבי שלנו!


כבר היום משפחות רבות משתמשות במגזין בית חם מבית האגיס


שם תמצאו כתבות מעניינות, שאלות ותשובות,לשונית של מבצעים, וכתבות על התפתחות הילד והחיתול שמתאים למידה שלו.

בקרוב מאוד האגיס תשיק את אפלקצית האגיס...
שם תוכלו לערוך באופן כרונולוגי טיים ליין של הביביי שלכם, לתעד את הרגעים הקטנים אבל החשובים ביותר.
תוכלו לערוך תמונות, לקבל הטבות אישיות למבצעי האגיס ועוד...
יש למה לחכות אני מבטיחה לחזור לעדכן
כאשר האפלקצייה תעלה לאויר.



















לי יש שיגרה שאני חייבת לתעד כל רגע אפילו הקטנטן ביותר של ילדי, אהבתי מאוד את רעיון פיתוח האפלקציה
ואני חושבת שהוא ישמש משפחות רבות בהנאה צרופה.

בא לכם להיות שותפים ל-

הטבות ייחודיות למיטב המוצרים והפעילויות לתינוקות
כתבות, משחקים ומתכונים מותאמים לגיל התינוק שלך
קבלת ערכות התנסות במוצרי Huggies חינם
קבלת עדכונים על כל מה שחדש מ-Huggies


האגיס בפיסבוק


על תשכחו להתעדכן אצלי בבלוג בעליית האפלקציה אני יעדכן!