יום שישי, 14 במרץ 2014

אסם מציגה מוצרים כשרים לפסח שקל להכין ומשאירים המון זמן להנאות משפחתיות

פסח קל להכנה וטעים עם אסם

אסם מציגה מוצרים כשרים לפסח שקל להכין ומשאירים המון זמן להנאות משפחתיות


בין המוצרים; תערובות להכנת עוגת שוקולד וקוקוס כשרה/תערובת להכנת לחמניות כיפיות כשרות/פירורי לחם מקמח מצה לשניצלים טעימים/קניידלך לשולחן החג/תערובת להכנת לטקס כשרים לפסח/קמח תופח לפסח להכנת כל מאפה/אפילו צלחות המרק ייהנו מתוספת של שקדי מרק כשרים!!!







חג הפסח רווי בארוחות משפחתיות, אירוח, טיולים בחיק הטבע, ועוד. אסם רואה בזמן המשפחתי חשיבות עליונה ולקראת חג הפסח יוצאת עם מוצרים כשרים שיקלו על העבודה במטבח וישאירו לנו זמן פנוי למה שהכי חשוב- זמן משפחתי.

אסם מציעה תערובת להכנת לחמניות מקמח מצה כשרות לפסח. הכנת לחמניות בחג הפסח ידועה כמשימה לא פשוטה. הלחמניות יוצאות קשות מידי, או דחוסות, מתפוררות או לא מספיק טעימות. התערובת של אסם מבטיחה לחמניות טריות וטעימות במאמץ מינימלי. כל שצריך לעשות הוא להוסיף ביצים לתערובת המוכנה, ליצור כדורים ולהכניס לתנור אפייה- והתוצאה: לחמניות פריכות וטריות בעלות מרקם ייחודי וטעים במיוחד.

שניצלים גם בפסח!! אחד המוצרים שחסרונם בחג מורגש במיוחד הוא שניצל. אסם מציעה בפסח הקרוב פירורית זהב מקמח מצה- פירורי לחם לטיגון ואפייה, פריכים וטעימים במיוחד.

עוגות ומאפים- אסם מציעה תערובת מהירה להכנת עוגה בטעם שוקולד בתוספת קוקוס, וקמח תופח בגרסה כשרה לפסח למי שרוצה לאפות שלל מאפים מעשה ידיו.

הגשת מרק חם עם המוצרים הבלתי נפרדים – אסם מציעה תערובת להכנת קניידלעך, רק להוסיף ביצים ולערבב. לצד סיר המרק המהביל יזכו חובבי שקדי המרק לגרסה כשרה ולא יצטרכו לוותר על השקדים האהובים...


ארוחת בוקר כמו שבני הנוער אוהבים אפילו בחג הפסח- קראנץ' רולס- דגני הבוקר המוכרים והאהובים על הילדים, במהדורה כשרה לפסח.

מה עם נשנוש אחר הצהריים שהוא גם כשר?- חטיפי טורטיה שום ובצל- חטיפי הטורטיה החדשים של אסם גם במהדורה כשרה לפסח - חטיפי טורטיה פריכים המתאימים לנשנוש, או כתוספת לארוחה קלה. בנוסף, מציעה אסם גם את החטיפים המוכרים והאהובים: חטיפי פריכונים דבש, חטיפי פריכונים מלוחים ופריכונים מאורז מלא.

בנוסף, השנה הקטשופ האהוב מגיע גם בכשרות בד"צ לפסח.