יום שני, 17 במרץ 2014

הראל רשת הארונות של ישראל

אני מחפשת ארון, אני נוטה לחפש ארון נוח, שיקלע לכל בקשותי...
גימורים עדינים, טכנולוגיה ומיקסום מקום לאיחסון ומדפים עבים שיאחסנו את שלל הבגדים של בני הבית.


לא סתם ארונות הזזה מעוצבים תופסים מיקום של כבוד בבית הישראלי. הם מעוצבים, מודרניים וחסכוניים במקום. ארונות הזזה וחדרי הארונות שהראל מציעים ללקוח מספקים לנו הצרכנים מגוון רחב של דלתות מחומרים שונים וניתנים להתאמה למידה הרצויה.

רשת הראל קיימת בשוק כ-40 שנה.
ייחוד החברה נמצא בפיתוח מענה לצרכי הלקוח וחשיבה מחוץ לקופסא. 

התרשמתי מאוד מהשירות שרשת הראל מציעה ללקוחות ליווי יד תחת יד, מיעוץ והכוונה לקניית הארון הטוב ביותר עבורי, וקבלת הארון בסנדרט גבוה, באיכות וגימור מצויינת.

חשוב לי בתור לקוחה לקבל את החידושים הכי טובים שקיימים בתחום

  • פתרונות איחסון
  • מגירות נשלפות שקטות
  • עובי מדף
  • מסילות מוסתרות
רשת ארונות הראל, מציעה מגוון רחב של ארונות הזזה, ארונות פתיחה, חדרי ארונות, ספריות, כונניות, כוורות ושידות, המאופיינים בעיצוב עכשווי, בטכנולוגיה מתקדמת ובסטנדרטים גבוהים, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר. הארונות החדשניים מצוידים בפטנטים ייחודיים, השומרים על עמידות מבנה הדלתות לאורך שנים ובכך מאריכים את תוחלת חיי הארון באופן משמעותי. החברה דוגלת בסטנדרטים גבוהים ביותר ומקפידה על עיצוב עכשווי, שירות מהיר ואחריות.

הרשת מציעה מגוון רחב של ארונות בשלל דגמים, עיצובים וצבעים, המתוכננים ומיוצרים באיכות גבוהה ביותר במפעל החברה, מה שמאפשר הוזלה משמעותית במחירים ועבודה על פי שיטת מלאי ייחודית המציעה זמני אספקה מהירים ביותר: כ-5 ימי עבודה, במקום 21-30 ימי עבודה, כמקובל במרבית החברות. המוצר מגיע ישירות לבית הלקוח ומורכב על ידי אנשי מקצוע שעברו הכשרה מיוחדת. 




 

רשת ארונות הראל פיתחה שיטה בלעדית על מנת לפתור את בעיית היווצרות "הבטן" בדלתות הארונות, המאפיינת ארונות פתיחה בעלי דלתות נפתחות: בשיטת ה ACS- anti curve system, מתווסף בשלב הייצור ציר חמישי (בנוסף ל- 4 הצירים הקיימים בכל ארון סטנדרטי) שמטרתו קיבוע הדלתות ואיזון כובד משקל דלת הארון. הציר ממוקם באזור בו מתקיים אותו לחץ אשר גורם להיווצרות "הבטן". פטנט ייחודי זה מסייע לדלת שלא להישחק ולהחזיק מעמד לאורך שנים רבות. בנוסף, בארונות הזזה ובחדרי הארונות משתמשת החברה בצוקל ייחודי העשוי אלומיניום (הפרופיל עליו עומד הארון) המאפשר אחסון חפצים כבדים בתוך הארון, מזוודות לדוגמא.

פטנט ייחודי נוסף של החברה נועד למנוע את הבעיה הנפוצה מאד בארונות הזזה, כשלעיתים קרובות הדלת נתפסת בבגד ויוצאת מהמקום, המסילה מתעקמת או שהגלגל נשבר- תופעה מוכרת ומטרידה. בארונות הפתיחה של רשת ארונות הראל מותקן קפיץ מיוחד בתוך הגלגל עצמו, שמונע מהדלת לצאת מהמקום, ומונע את הבעיה.

הרשת עושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות גם בתחום ארונות ההזזה, בזמן שחברות אחרות משתמשות בציפוי מדבקה מאחורי דלתות הזכוכית על מנת למנוע נפילת רסיסים ופציעה בעת שבירת הזכוכית (הרסיסים נשארים דבוקים למדבקה) אצלנו בהראל חושבים כיצד ניתן למנוע את שבירת הזכוכית מלכתחילה ומדביקים לזכוכית בעזרת סיליקון פלטה לכל אורך הזכוכית.

מגבלה נוספת שהרשת הצליחה לפתור בהצלחה היא בעיית הרטיבות. הרשת עושה שימוש בצוקל העשוי כולו אלומיניום שאינו מחליד ואינו סופג מים כלל.

: השימוש של הרשת בגלגלים עשויי אוקולון – פלסטיק קשיח מאוד שאינו מתכלה כמו הסיליקון וכן מנגנוני הבטיחות שנועלים את הדלת בתוך המסילה על מנת למנוע יציאה של הדלת מהמסילה.

אני רוצה להציג בפניכם מס' פתרונות מעולים לאיחסון בארון שלכם.

מתלה לזוגות מכנסים! רעיון אדיר- חדל חוסר הסדר בתליית מכנסים!


אמרנו מקום לנעלים... הרבה מקום לנעלים- מכורות לנעלי עקב זה הפריט עבורכם.


אחרון חביב הוא מתלה הג'קטים באחיזה קלה חוסך מקום וחוזר למעלה הארון בטאץ אחד, חיסכון במקום,
תלייה מסודרת ששומרת על הבגדים חלקים ומסודרים.

בשנה האחרונה הרשת שיפצה שני סניפים מרכזיים וחנכה סניף חדש בנתניה.
בקיץ הקרוב צפוי להיפתח סניף חדש בפתח תקווה.


הרשת מעניקה ללקוחותיה תעודת אחריות על כל המוצרים, למשך 3 שנים.

כמו כן, על מנת לספק ללקוחות את השרות הטוב ביותר במהלך הקנייה ולאחריה, מעמידה הרשת מוקד טלפוני מקצועי זמין לכל שאלה.
מחירים:
ארונות הזזה: החל מ-1990 ₪, כולל מגירות פנימיות.
ארונות פתיחה: החל מ- 990 ₪, כולל מגירות נעליים.
ספריות: החל מ- 1400 ₪.
שידות: החל מ-800 ₪.
חדרי ארונות וכוורות: תלוי במידות.

להשיג בסניפי הרשת: נתניה, רעננה, ת"א, ראשל"צ, ירושלים, רחובות, צומת עד הלום ובאר שבע.

כתובת אתר: www.aron.co.il