יום שני, 24 במרץ 2014

גלוסיבוקס GLOSSYBOX מרץ 2014 הפתעת החודש שלי!


גלוסיבוקס מרץ 2014 הפתעת החודש שלי!


הפעם קיבלנו קופסאת הפתעות ורודה וכובשת...
פתחתי את האריזה ואת סרט המתנה והופתעתי לקבל בדיוק את מה שאני אוהבת בגלוסיבוקס שלי.
גילוי נאות קופסאת ההפתעות של גלוסיבוקס חודש מרץ 2014 התקבלה לסקירה והדעה היא אישית שלי.
גלוסיבוקס מרץ 2014 אני הכי אוהבת את????

קופסאת ההפתעות שלי שפותחת את השנה שלי בתחום האיפור, טיפוח והביוטי.

קבלו את גלוסיבוקס מרץ 2014

למי שעוד לא מכירה את ההפתעה החודשית - היא חייבת את זה לעצמה התנסות חד פעמית.

אחרי הפעם הזו אני בטוחה כי תחליטי להמשיך לפנק את עצמך ולרכוש בכל חודש וחודשו את קופסאת ההפתעות של גלוסיבוקס.

הקופסה הגיעה! אפשר להזמין!
3מוצרים בגודל מלא- 2 מוצרים מעולים כדוגמא להתנסות
והשקה של בושם חדש!
הפעם הקופסא מכילה 3 מוצרים בגודל מלא!

את מחזירה את מלוא עלות הקופסא ועוד יותר.
נפתח עם הצללית המהממת מבית maybeline new york- גודל מלא 72 ש"ח.

גוונים אפורים וכחולים שמתאימים לי בול לגוון העיניים שלי, הצללית מדגישה את צורת העפעף.
הצללית בעלת טכנולוגיה ייחודית בעלת פיגמנטים טהורים וריכוז של חלקיקי פנינה גבוה, אשר מאפשרים כיסוי צבע מירבי למראה עוצמתי בעל נוכחות בגימור זוהר ומעודן. פשוט לערבב ולמרוח!
אני ניסתי למרוח את הצללית לאירוע ועשיתי איפור מעושן מושלם!


שפתון גלוס מבית MINERAZ- מוצר בגודל מלא- 72 ש"ח

ניסתי למרוח את השפתון על השפתיים, נמרח בקלות ובאחידות.
גלוס מבריק, להזנה של שפתיים מושלמות ומראה זוהר של השפתיים.



לק COLOR CLUB – מוצר בגודל מחיר- 29 ש"ח.





בתור מכורה ללקים של קולור קלאב ויש לי המון באוסף.
שמחתי לקבל עוד לק ורוד מהמם, צבע קייצי שילך מעולה באצבעות הרגליים שלי הקיץ
יבוש מהיר על הציפורן, הלק מונע הצהבה של הציפורן... וכמה ימים יש לך יד מסודרת שהלק לא יורדת ממנה בכזאת קלות.
בשנת 1997 בנם של הזוג רוז, מייקל, הצטרף לעסק המשפחתי והביא עימו משב רוח רענן ואנרגטי אל תוך החברה. למרות שעברו שלושה דורות מאז הוקמה החברה היא עדיין נחשבת לחלוצה בתחום טיפוח הציפורניים ומובילה טרנדים אופנתיים. מדי עונה מושקת קולקציה חדש המאופיינת בקונספט מקורי ומפתיע. המיצוב של מותג הלקים COLOR CLUB מוצב בתעשיית הלק העולמית כמותג צעיר, תוסס ואופנתי המגיע מבירת האופנה ניו-יורק.

AUSSIE- מסיכה לשיער מחיר מוצר גודל מלא 44.90ש"ח.


לאחרונה אני מופתעת מאוד לטובה ממסכות לשיער... גם הפעם קיבלנו מוצר מנצח שהופך את השיער התשוש והפגום לקסם של ברק ורכות.


אני אהבתי את הריח, את הרכות של השיער לאחר המקלחת.














LAVENDER- סרום לילה אנטיאייג'ינג מחיר מלא 275 ש"ח



סרום לילה אנטיאייג’ינג הוא 100% טבעי, עם מיצוי אצה אדומה המונעת הזדקנות העור.
היא מטפלת בפיגמנטציה ומעניקה לעור גוון זוהר ואחיד. לאחר שימוש בסרום, אחרי שהתשתמשתי בסרום הרגשתי כי הוא מכיל שילוב שמנים ייחודי, המעניק לעור תחושת רעננות קטיפתית.

הרעננות והריח הנעים של האצה האדמה נותן תחושה של התחדשות של תאי העור.

אליין אקסטרה אורדינר – Alien Eau Extraordinaire – השקה חדשה

מחיר מוצר בגודל מלא 90 מ"ל 477 ש"ח




מותג הבושם היוקרתי, משיק או דה טואלט חדש בליין המצליח של אליין.

הגירסא הרביעית של הבושם רעננה, מביאה ביטוי לריח מלא בשפע ואופטימיות וחושפת את האישה לזוהר הפנימי שלה.

אני מזמינה כל אחת ואחת מכן נשים יקרות!

לרכוש את הפינוק החודשי ולהרגיש כמוני להרגיש אישה!!!

אז למה את מחכה? עוד לא נכנסת? כנסי ללינק קישור ותהני כמוני מהפתעת חודש הבא:
הזמנת קופסאת ההפתעות גלוסיבוקס אפריל 2014
מכורה ליופי? הכירי את גלוסיבוקס – השירות הלוהט ביותר בעולם היופי הגיע לישראל!
עם גלוסיבוקס תוכלי להתנסות בנוחות ביתך במיטב מוצרי קוסמטיקה חדשים ומפנקים ממגוון מותגים שיגיעו עד אליך, פעם בחודש, בקופסת יופי יוקרתית ומפנקת ויחשפו בפניך את הטרנדים החדשים והחמים ביותר בעולם היופי והטיפוח.


בכל חודש אנו נשלח לך קופסת יופי אישית הכוללת לפחות חמישה מוצרים שנבחרו עבורך בקפידה ממגוון המותגים המובילים בארץ. בין המוצרים שתוכלי למצוא בקופסת היופי שלנו: מגוון בשמים, מגוון מוצרי איפור למראה פנים מושלם; אודם, אייליינר, מסקרה, סומק , צללית, קונסילר, מייק אפ, ברונזר, גלוס, מוצרי טיפוח ציפורניים, לקים, קישוטים לציפורניים, מוצרי טיפוח עור; פריימר, קרם לחות, מסכת פנים, קרם לילה, קרם גוף, סרום, מוצרי טואלטיקה; סבון מפנק, שמפו, דאודורנט, ג'ל ניקוי ועוד.

הסתיימה התקופה של קניית קוסמטיקה אימפולסיבית, לא חכמה, קנייה מתוך לחץ של דיילת יופי, מחוסר נעימות או מתוך דחף וללא בדיקה. גלוסיבוקס מאפשרת לך לסגל הרגלי צריכה חדשים ומהנים.
מהיום תוכלי לקבל דוגמיות קוסמטיקה של המוצרים החדשים ביותר להתנסות אישית ישירות לביתך. דוגמיות אשר יאפשרו לך שימוש במוצרים לתקופה קצרה אך מספיקה, דוגמיות אשר יעזור לך להחליט האם המוצר מתאים עבורך ויאפשרו לך לבצע רכישה שתהיה ידידותית, חסכונית ומבוססת ניסיון. גלוסיבוקס תשלח לך מידי חודש קופסת יופי יוקרתית ומפנקת, ארוזה בקפידה עם מיטב דוגמיות קוסמטיקה מוגדלות, בגודל מיוחד, ולעתים אף נפתיע עם מוצר אחד בגודל מלא, כך שההשקעה החודשית שלך תחזיר את עצמה. דוגמיות הקוסמטיקה יפתיעו אותך בכל פעם מחדש! אין דבר יותר נחמד מלפנק את עצמך בכל חודש במתנה קטנה ומושלמת המותאמת במיוחד עבורך.

אז למה את מחכה? הרשמי עוד היום באתר גלוסיבוקס וצרי את פרופיל היופי האישי שלך ותוכלי להנות בכל חודש מקופסה אישית המכילה את מוצרי הטיפוח והיופי המרגשים והחמים ביותר בשוק שיותאמו במיוחד עבורך

הזמנת קופסאת ההפתעות גלוסיבוקס אפריל 2014

נתראה בהפתעה של גלוסיבוקס הבאה אני כבר מחכה לחודש אפריל 2014.

עולמה של רויטל