יום שבת, 29 במרץ 2014

מותג הילדים האמריקאי OshKosh מגיע לישראל!

מותג הילדים האמריקאי OshKosh מגיע לישראל!

H&O  תשווק לראשונה את המותג
 בסניפי הרשת ותפתח חנויות משולבות למותגי Carter's ו- OshKosh.

הסניף הראשון המשולב יפתח ב- גן העיר
 בתל-אביב כחנות:
 Carter'sOshKosh

לדברי עמיר משה מנכ"ל רשת H&O:
"בכוונת אושקוש לשווק בישראל את מגוון פריטי המותג במחירים נמוכים יותר  ממותגי רשתות ילדים   מקומיות ".



לאור הצלחת פעילות מותג הילדים  carter's בישראל, רשת H&O  קיבלה לאחרונה  את הזיכיון הבלעדי  לייבוא ושיווק  המותג האמריקאי OshKosh, "האח הגדול" של מותג התינוקות והילדים Carter's, השייך גם הוא לקבוצת   carter'sהבינלאומית. 






המותג אושקוש נחשב בארה"ב כאחד ממותגי הפרמיום המובילים באופנת הילדים.

ההשקה המחודשת בישראל ע"י רשת H&O  תתמקד בתמחור אטרקטיבי של פריטי המותג שעתידים להיות נמוכים ואטרקטיביים.



לדברי עמיר משה מנכ"ל רשת H&O : "שמנו לעצמנו כמטרה להוביל בישראל את תחום אופנת הילדים, בעיקר באמצעות ייבוא מותגים בינלאומיים מובילים ובמחירים שווים לכל נפש. לדבריו: "המותג אושקוש ישווק בישראל במחירים אטרקטיביים יותר ממחירי מותגי רשתות הילדים הישראליות ובמחירים הזהים למחירי אושקוש בארה"ב ואף לעיתים נמוכים יותר". 

לדברי עמיר משה: "רשת H&O  מהווה קורת גג למותגים והבידול שלנו הוא המחיר האטרקטיבי ועליו נמשיך לשים דגש. הזיכיון החדש של אושקוש  מחזק את הרשת במותג נוסף הנחשב מוביל ונתפס בקרב הצרכנים  לאיכותי, בתחום בגדי הילדים.

בכוונת הרשת לפתוח בכל סניפי H&O פינות ממותגות  אושקוש וכן יפתחו חנויות מותג המשלבות את שני המותגים מאותו בית: OshKosh ו- Carter's.

הסניף הראשון שיפתח בקונספט החדש  Carter's-OshKosh בקניון גן העיר בתל אביב. הסניף משתרע על שטח של כ-100 מר' והוא מעוצב בהתאם לקונספט העיצוב האמריקאי

הייחודי של חנויות המותגים בארה"ב ויציג חווית קניה מדהימה המשלבת אקססוריז כגון: נעליים, טקסטיל ונותנת פיתרון כולל ללקוחות.


בכוונת H&O לפתוח בישראל בשנה הקרובה עוד 5 חנויות מותג ייעודיות משולבות של שני המותגים: OshKosh  ו- carter's. הרשת תשקיע למעלה מ – 15  מיליון שקל בהחדרת המותג בארץ, לרבות קמפיין שילווה את מהלך פתיחת סניפים.

בשנת 2005 נרכש המותג ע"י חברת  Carter's הבינלאומית ומאז ועד היום הם נחשבים לשני המותגים המזוהים ביותר עם בגדי התינוקות והילדים ברחבי העולם.  היסטוריית המותג  OshKosh החלה כבר לפני 120 שנה בעיירה אושקוש שבויסקונסין ארצות הברית. שם עלה הרעיון הגאוני של "מיני מי"- במתפרת בגדי עבודה לעובדי האדמה שבאזור, לעצב דגמים זהים לילדי העובדים. זוהי בעצם כל המהות של OSHKOSH עד היום: בגדים לקטנים שגם הגדולים היו שמחים ללבוש.

במהלך השנים המותג חרט על דגלו ערכים מהותיים שמלווים אותו עד היום: ייצור בגדים מבדים עמידים ואיכותיים, עיצוב גזרות נוחות ומחמיאות ועיצוב דגמים שימשיכו להיות רלוונטיים גם בעוד חמש או עשר שנים, כך שההורים יוכלו להעביר את הפריטים בין בני המשפחה. מחזור מכירות מותגי קבוצת קרטרס כיום בעולם עומד על כ - 2.4 מיליארד $ בשנה, נמכר ב- 18,000 נקודות מכירה ומשווק בכ - 80 מדינות ברחבי העולם.

לדברי עמיר משה, מנכ"ל רשת H&O  : "רשת H&O פועלת רבות על מנת להעניק ללקוחותיה את מגוון המותגים המובילים והנחשקים בעולם ותמשיך לעשות כך בהחדרת מותגים נחשקים וייחודיים נוספים לסניפי הרשת". לדבריו: " אנו נשווק את הפריטים במחירים זהים למחירים האטרקטיביים והנוחים בארה"ב.  אנו מתכוונים להגדיל  את

הנתח שלנו בשוק  בגדי הילדים בישראל וצופים  מחזור מכירות של כ-50 מיליון ₪ בתוך שנתיים מכניסת המותג לישראל".

טווח מחירים לדוגמא של אושקוש בישראל :

מכנסי  בנים – החל מ-  99.9 ₪
שמלות אריג – החל מ-  89.9 ₪  
ברמודות – החל מ-  99.9 ₪
טי שרט ופולו בנים/בנות – החל מ- 49.9 ₪
אוברול  ג'ינס תינוקות- החל מ- 119.9 ₪
חצאיות אריג + מכנסון – החל מ- 110 ₪
חולצות אריג בנים – החל מ- 69.9 ₪