יום רביעי, 30 באפריל 2014

חדש מאחוה טחינה חצי חצי טחינה עם 55% שומשום מלא ללא תוספת מלח!!!!!!!!!


חדש מאחוה: טחינה חצי חצי טחינה עם 55% שומשום מלא ללא תוספת מלח
תחקיר מיוחד של התוכנית "כלבוטק" קבע כי הטחינה הגולמית המלאה דלת הנתרן של חברת "אחוה" היא מהמשובחות מבחינת ערכיה התזונתיים והנה מהמומלצות ביותר.
אנחנו טעמנו ומאז אני מכינה לי אותה בכל מס' ימים והיא מככבת אצלי בארוחת הבוקר שלי.

טעמה מצויין, עשירה בערכים תזונתיים ודלת נתרן.

אני מכינה את הטחינה שלי בצורה הבאה-

חצי קופסא טחינה

מים מסוננים לדילול

שום כתוש על פי הטעם

כף סילאן דבש תמרים

לימון נותן המון

ופלפל ומלח יוצא טעים טעים טעים!




חברת "אחוה", היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה מוצר חדש בתחום הטחינה: טחינה חצי חצי – טחינה עם 55% שומשום מלא וללא תוספת מלח. הטחינה החדשה עשירה בסידן, ברזל, סיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרליים ובעלת טעם מעודן של טחינה גולמית משובחת. תחקיר מיוחד של התוכנית "כלבוטק" קבע כי הטחינה הגולמית המלאה דלת הנתרן של חברת "אחוה" היא מהמשובחות מבחינת ערכיה התזונתיים והנה מהמומלצות ביותר.
הטחינה החדשה של אחוה מיוצרת מזרעי שומשום איכותיים ללא תוספת מלח וללא השרייה במלח, דבר המפחית את ערכי הנתרן במוצר ומשפר את ערכיו הבריאותיים והתזונתיים.
כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: 15 – 13 ₪ לאריזת 500 גרם.
להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות



הטחינה החדשה עשירה בסידן, ברזל, סיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרליים ובעלת טעם מעודן של טחינה גולמית משובחת.