יום שישי, 4 באפריל 2014

חגיגות יום ההולדת 7 לבלוג של חלי- www.2bmommy.com

לפני שנתיים וחצי יצא לי לגלוש לתוך בלוג-

http://www.2bmommy.com/








אני זוכרת שמאוד אהבתי את הכתיבה הקולעת של חלי גרוסרוי שמנהלת את הבלוג.
אני זוכרת שמצאתי את עצמי ממש מחכה לעידכונים מהבלוג... הפוסטים הקלילים שתמיד העלו לי חיוך, מתן עזרה בקנייה ברשת האינטרנט בחו"ל! כן זה נראה מאוד רחוק...אבל זה מפעל חיים כמו שמספרים של אישה אחת! מיוחדת במינה
אמא ל3 מקסימים נשואה, מתחזקת בית!!!
בלוגרית במשרה מלאה+++ שרק על זה מגיע לה שאפו גדול- היו לחלי הרבה שאיפות, היא לאט לאט מגשימה את כל משאלות לבה.
הכרנו אישית שחלי הזמינה אותי לסקר אירוע הריון ביס פלנט לפני שנה וחצי, אני זוכרת שהגעתי עם אופק הוא היה בן חודש וקצת... תמונת הפתיחה של הבלוג שלי - עולמה של רויטל בתפוז ובגוגל ספוט הוא קרדיט שלה למזכרת לאירוע מופלא עם אופק שלי.
הצילום שייך כמו הפעם לצלמת המדהימה: BellyBook by Merav Ravitz-Moshel.

הפעם חזרנו לחגוג לחלי ולבלוג יום הולדת 7.
אני רוצה לאחל לחלי המשך הצלחה פוריה בפיתוח הבלוג ובתכנונים בהמשך... כפי שאני מכירה אותך!
יש עוד הרבה דברים בפתח:)
חלי הרימה אירוע מושקע ומפנק להורים שבנינו שרוצים לצאת מהשיגרה היומית ולפנק את עצמם בסרט ובהרצאה שווה.



פינוקים ומתנות לא היה חסר באירוע.














אני ממליצה לאימהות טריות וההריוניות שבינכם
 וכן גם אבות מוזמנים להכיר את עמוד הבית של חלי
אני מאוד אהבתי טורים אישים.
אני מאוד אוהבת את הסקירות של חלי איפה לקנות בגדים ומתי בארצות הברית? כל מי ששואל אותי איך תמיד אני יודעת מתי להזמין ושהיה לי הכי זול? בזכות ההודעות של חלי אני נשארת תמיד מעודכנת.
אני גם מציצה לה במדור הצרכנות של לאישה כי אני מכורה לקניות בגדי ילדים.
מאוד אהבתי ונזקקתי לעזרה לפני קניית עגלה - אז אתם לפני קניית עגלה תציצו לסקר העגלות של חלי בעמוד.

אני רוצה לספר לכם כי חלי מבטיחה אירועים שווים נוספים.
יש למה לצפות!

הפוסט הוא פירגון לקולגה, מורה דרך לכל הבלוגרים ברשת.
חלי אני מאחלת לך הנאה צרופה בחזקת משפחתך,
תהני מהמתנה שלך- הזכות לקטוף את הפירות שפרי מחשבתך יצר. 

מוזמנים להכנס ולהכיר:)

http://www.2bmommy.com/