יום רביעי, 30 באפריל 2014

רשת H&O משיקה: קולקציית בגדי ים צבעונית ועליזה לעונת קיץ 2014 של מותג אופנת התינוקות המוביל מארה"ב CARTER'S

רשת H&O  משיקה:
  קולקציית בגדי ים צבעונית ועליזה לעונת קיץ 2014
של מותג אופנת התינוקות המוביל מארה"ב CARTER'S



רשת האופנהH&O  משיקה בימים אלה קולקציית בגדי ים לתינוקות וילדים לקיץ 2014, של המותג Carter's (קרטרס).

המותג Carter's  הינו שם נרדף לבגדים איכותיים, נוחים, כביסים ובעיקר אופנתיים הנותנים מענה לתינוקות מגיל לידה ועד גיל 4 שנים. 

קולקציית בגדי הים לבנות ולבנים, עשויה מבדים רכים ונעימים,  המתייבשים במהירות, מותאמים למים  ועמידים בפני כלור ושמש, המשלבים  חוסם קרינת שמש.  הקולקציה מתאפיינת באופנתיות עדכנית  אך עם דגש על נוחות, איכות ומחירים אטרקטיביים.

קולקציית בגדי הים, המעוצבת בצבעוניות זרחנית ועשירה, המאפיינת את המותג המשולבת עם עולמות התוכן של הילדים, משלבת מגוון דפוסים רחב והושקעה בה  טכנולוגיית אנטי סאן. הקולקציה כוללת מגוון מכנסיים וחולצות, בגדי ים שלמים וחצאיות תואמות.










בין מבחר הדגמים בקולקציה ניתן למצוא:  בגדי ים שלמים, חליפות בגד ים המשלבות מכנס וחולצת בגד ים תואמת, מכנסי בוקסר לים, בגד ים טנקיני, בגד ים שלם עם חצאית, אוברולים ועוד.

הבדים וההדפסים מרעננים ומוסיפים צבע לקולקציה: דפוסים בצבעי ניאון זוהרים, בגד ים מנומר עם  שילוב מלמלה בורוד, ורוד כתום בשילוב לבן, דפוסי עוגן בצבע כחול עמוק, בגדי ים עם הדפסים של ים דגים וכרישים ועוד.


קצת על Carter's...

Carter's הינו מותג אמריקאי הנחשב לאחד מאבני היסוד בתחום האופנה וההלבשה לתינוקות וילדים ברחבי העולם. המותג מייצר ומעצב פריטים הפונים למגוון רחב של קהלים, בצבעוניות והדפסים ייחודיים למותג תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר לייצור ופיתוח מוצרים.  מחזור המכירות של קרטר'ס עומד על כ-2 מיליארד דולר והחברה מייצרת מדי שנה כ-350 מיליון פריטים. בארה"ב משווקת החברה את הפריטים ברשתות כל-בו מובילות, רשתות יוקרתיות, כ-1,000 חנויות של המותג, חנויות פרטיות ואינטרנט. כמו כן, הפריטים נמכרים בכ-700 נקודות מכירה ב-40 מדינות ברחבי העולם. בישראל משווק המותג בכ-40 נקודות מכירה בסניפי רשת H&O ובחנויות עצמאיות של המותג.



מידות בגדי הים:
תינוקות:  מגיל 6 חודשים עד  7 שנים
מחירי בגדי ים לילדים:
99.90 ₪ -109.90 ₪

ניתן להשיג ברשת חנויות H&O ברחבי הארץ