יום חמישי, 29 במאי 2014

הטעמים שיעשו לנו את הקיץ והטעים ביותר! הוא- עוגיות טחינה עם 18% טחינה גולמית

המוצרים שיעשו לנו את הקיץ!

חגיגת מונדיאל 2014
לרגל המונדיאל משיקה חברת "קולומבוס" טעם חדש וייחודי בסדרת החטיפים "טעימה מ...":
 טעימה מ.... ברזיל
חטיפי אפונה חריפים אש!!!!
החטיף החדש ישווק באריז אישית של 25 גרם
 וגם באריזת אירוח למונדיאל של 100 גרם
טעמנו! עיכלנו! ונשרף לנו הפה...
לאוהבי החריף ממש חריף בלבד!

חברת "קולומבוס", המתמחה בייבוא ופיתוח מוצרי מזון מהעולם, משיקה לרגל המונדיאל חטיף חדש ומקורי המצטרף לסדרת נשנושי החטיפים המצליחה "טעימה מ..." שכבשה את ישראל: טעימה מ.... ברזיל! חטיפי אפונה חריפים אש!.  החטיף החדש חריף ביותר, עשוי מאפונה ירוקה, בשילוב שום ושמן צ'ילי, המבוסס על הטעם של רוטב סרירצ'ה החריף. החטיף החדש ממכר, הוא מקפיץ את כל טעמי הפה ומהווה החטיף המושלם לאירוח בזמן משחקי המונדיאל!
"טעימה מ...." כוללת נשנושי חטיפים בטעמים ממדינות שונות, כשכל טעימה מעניקה לצרכן "קפיצת ביקור" למדינה שהיא מקור החטיף, דבר המעצים את חוויית האכילה וההנאה. הסדרה כוללת 5 טעמים בהם, בוטנים מצופים בטעם תירס (אינדונזיה), בוטנים מצופים בטעם צ'ילי (מקסיקו), פול פריך בציפוי שום (צרפת), אדממה מלוח וכעת מצטרף הטעם החדש – אפונה חריפה אש בשום וצ'ילי (ברזיל)
לדברי גדי אפרתי, מנהל מכירות חברת "קולומבוס", "אנו שמחים להרחיב את סדרת החטיפים שזוכה להצלחה ולצרף לרגל המונדיאל גם טעם ייחודי מברזיל. לאור ביקוש צרכנים, החלטנו על שיווק החטיפים כחטיפי אירוח של 100 גרם".  
מחיר: 6.90 לאריזה של 100 גרם. כשר בכשרות הרבנות. 
להשיג בחנויות רשת שופרסל, חנויות הנוחות, קיוסקים ופיצוציות מובחרות.
כשר בכשרות הרבנות. 
























"עינת תעשיות מזון" משווקת ארוחה מזינה במותג "סנאק טיים":
ארוחת פסטה עם גבינות
ארוחת הפסטה מכילה פסטה מחיטת דורום, גבינה בולגרית וצהובה, ירקות קלויים ועשבי תיבול 

הטועמת ילדה בת 5, שחיפשה במקרר משהו מעניין לאכול בארוחת הערב.
היא התיישבה, אני חממתי את הארוחה המוכנה.
ארוחת פסטה עם גבינות מבית עינת תעשיות מזון.
היא דירגה את המוצר 8 מתוך 10.
למה ירד הציון מעט?
היא מאוד אהבה את הפסטה עם הרוטב גבינות אך פחות התחברה לזיתים השחורים.

חברת "עינת תעשיות מזון" מקיבוץ עינת, המתמחה בייצור ושיווק כריכים וסלטים איכותיים לחנויות הנוחות, גאה להציג ארוחת פסטה עם גבינות במותג "סנאק טיים". הארוחה טעימה להפליא ומזינה, מכילה פסטה מחיטת דורום, גבינה בולגרית 5% שומן, צהובה מגורדת,  רוטב עגבניות פומודורינו, ירקות קלויים, עשבי תיבול, זיתים ותבלינים. הארוחה בת 350 גר' נמכרת במגשית מיוחדת הניתנת לחימום (1 דקה בתנור מיקרוגל), ובכך ניתן לאכול טוב וליהנות מסלט פסטה עשיר וטרי גם מחוץ לבית, בעבודה ובטיול. 
לדברי ראובן וידה, טכנולוג המזון של עינת, הארוחה מהווה מנה מאוזנת מזינה וטעימה הנותנת פתרון זמין לאוכלים מחוץ לבית (בעבודה בנסיעות וכו'). הפסטה מעניקה תחושת שובע לאורך זמן והגבינות מהוות מקור מצוין לחלבונים וסידן.  
עינת תעשיות מזון הנה החברה המובילה בתחום ייצור כריכים בישראל. בבעלותה מפעל "סנאק טיים" המתמחה בייצור סלטים וארוחות מוכנות. החברה מקפידה על טיב מוצריה על ידי שימוש בחומרי גלם איכותיים וטריים ביותר, ייצור בתנאי סניטציה קפדניים, בקרת איכות גבוהה והפצה מצוננת, המבטיחים מוצרים איכותיים, בטוחים ומהנים לצרכנים. 
להשיג בחנויות הנוחות ברחבי הארץ. 
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 22 ₪ לאריזת 350 גרם (ו- 27 ₪ בדיל ארוחה + שתיה). 
כשר חלבי בהשגחת הרב י.בן דוד בארות יצחק.



גולת הפוסט הוא המותג הבא!
עוגיות טחינה מעולות מבית אחווה.
אני אישית וגם כל בני הבית כבר הרבה זמן לא טעמנו עוגיה באריזה.
נימוחה ורכה כזו, טעם מרוכז של טחינה וטעים להפליא.


"אחוה" משיקה עוגיות פרמיום: 
עוגיות טחינה עם 18% טחינה גולמית 
העוגיות החדשות טעימות להפליא, נימוחות ומכילות טחינה העשירה בסידן, ברזל, סיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרליים 
עוגיות הטחינה החדשות מושקות במסגרת סדרת עוגיות פרמיום ויימכרו במחיר שווה לכל נפש, 10 – 13 ₪ בלבד ובהכשר הבד"צ 
חברת "אחוה", היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה מוצר חדש בתחום המאפים: עוגיות טחינה עם 18% טחינה גולמית. העוגיות החדשות טעימות להפליא, נימוחות ובחוויה של אפיה ביתית. העוגיות עשירות בטחינה אחוה העשירה בסידן, ברזל, סיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרליים. תחקיר מיוחד של התוכנית "כלבוטק" קבע כי הטחינה הגולמית המלאה דלת הנתרן של חברת "אחוה" היא מהמשובחות מבחינת ערכיה התזונתיים והנה מהמומלצות ביותר. 
לדברי יובל מלאך, מנהל השיווק של חברת "אחוה", הייחודיות של העוגיות בכמות הטחינה והטעם המשובח. מחיר המוצר יהיה זול במיוחד ביחס לרמת האיכות הגבוהה במטרה להביא לצרכן מוצרי מאפה איכותיים במחיר שווה לכל נפש. 
חברת אחוה הינה היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה מאז 1929. החברה מתמחה בייצור חלוה איכותית מסוגים שונים, טחינה גולמית, סדרת מוצרים אורגנים, סדרת מוצרים ללא סוכר, עוגות ומגוון מוצרי מאפה, חטיפי דגנים, תרכיזים לשתייה וממתקים. 
כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים. 
מחיר מומלץ לצרכן: 10 – 13 ₪ לאריזת 300 גרם. 
להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.