יום שישי, 2 במאי 2014

גלוסיבוקס אפריל 2014 סקירה של עולמה של רויטל

ל

גלוסיבוקס GLOSSYBOX מרץ 2014 הפתעת החודש שלי!



גלוסיבוקס אפריל2014 הפתעת החודש שלי!

הפעם קיבלנו קופסאת הפתעות ורודה וכובשת...
פתחתי את האריזה ואת סרט המתנה והופתעתי לקבל בדיוק את מה שאני אוהבת בגלוסיבוקס שלי.
גילוי נאות קופסאת ההפתעות של גלוסיבוקס חודש אפריל 2014 התקבלה לסקירה והדעה היא אישית שלי.
גלוסיבוקס מרץ 2014 אני הכי אוהבת את????

קופסאת ההפתעות שלי שפותחת את השנה שלי בתחום האיפור, טיפוח והביוטי.

קבלו את גלוסיבוקס אפריל 2014

למי שעוד לא מכירה את ההפתעה החודשית - היא חייבת את זה לעצמה התנסות חד פעמית.

אחרי הפעם הזו אני בטוחה כי תחליטי להמשיך לפנק את עצמך ולרכוש בכל חודש וחודשו את קופסאת ההפתעות של גלוסיבוקס.

הקופסה הגיעה! אפשר להזמין!
2מוצרים בגודל מלא- 3 מוצרים כדוגמא להתנסות
הפעם הקופסא מכילה 3 מוצרים בגודל מלא!
הפעם הייתה לי בעיה עם הקופסא קיבלתי אותה בחוסר מוצרים.

פניתי ישר לשירות לקוחות וקיבלתי קופסא חדשה עד הבית.

הסיקור שלי הפעם הוא שונה.

אני אכתוב רק על המוצרים שאהבתי

כי בקופסא שלי קיבלתי דוגמיות לשיער של מורז 

וקשה לי לכתוב חוות דעתעל שימוש חד פעמי בדוג' לשיער.


מאוד אהבתי את מסקרה מינראלית של חברת GAYA


קיבלנו מסקרה מעולה מבית -גאיה המסקרה מאריכה ריסים אם כי פחות מעבה אותן
למרות שנרשם גם אפקט עיבוי. המברשת גדולה, עבה, ונוחה מאוד לשימוש כך שגם מי שזו המסקרה הראשונה שלה תוכל לסדר את הריסים בקלות ובמהירות.
אהבתי מאוד את הפיגמנט השחור, לצערי אני נוהגת ללכת לישון עם איפור וכמה בבוקר עם איפור מרוח שקשה להורידו.
הפעם המסקרה נשטפה היטב ולא ירד הצבע מהריסים כל כך מהר.
 גודל מלא. מחיר - 112 ₪





AMIKA- שמן טיפולי לשיער- מוצר מוקטן (30 מ"ל)

שמן לשיער לבית AMIKA שמתאים לכל סוגי השיער. מדובר בשמן אובליפיחה, צמח עם סגולות רפואיות שנעשה בו שימוש נרחב במוצרי טיפוח ויופי. הריח של השמן מעולה והוא מזכיר את הריח של השמן לשיער של לוריאל.

אני צבעתי את השיער בחודש האחרון ובעקבות שינוי מזג האויר והעונה, יש לי פלומת שיער קצרה יותר מן השאר אחרי ההריון, תמיד השיער שם נראה מחושמל!

התנסתי בכמה טיפות מהשמן והרגשתי שינוי מיידי ברכות של השיער ובגמישות שבו.
 
מוצר מוקטן - גודל נסיעות (30 מ"ל). מחיר למוצר בגודל מלא (100 מ"): 120 ש"ח


מוצר נוסף שאהבתי הוא של מורז





קרם הגנה מהשמש לעור בהיר מאד SPF-50

קרם פוליגונום להגנה מהשמש SPF-50
מגן מהשמש + משקם את העור
רכיבים פעילים
אופן השימוש
מורחים בנדיבות על עור התינוק בתנועות סיבוביות, תוך טפיחות עד לספיגה. בעל מרקם לא שמנוני, הנספג היטב בעור.
קהל היעדבעלי עור בהיר מאד.
יתרונותקרם הגנה מהשמש עם הפעולה הכפולה - גם מגן על העור וגם משקם אותו מהנזקים הנגרמים לו בעת החשיפה לשמש. מבוסס על מיצוי גבוה של צמחי מרפא בשילוב פטנט ייחודי - מסנני קרינה עדינים במיוחד לכל סוגי העור. הקרם נבדק קלינית, מספק הגנה מפני קרני UVA/UVB, יעיל לאורך זמן, אינו מתפרק במים או בשמש ובטוח לשימוש.
מחיר 79.90 ש"ח

את דוגמיות השמפו לא ניסתי אך אני מתכוונת לקחת אותם לנסיעה הבאה שלי ולהשתמש בהם.




אני מזמינה כל אחת ואחת מכן נשים יקרות!

לרכוש את הפינוק החודשי ולהרגיש כמוני להרגיש אישה!!!

אז למה את מחכה? עוד לא נכנסת? כנסי ללינק קישור ותהני כמוני מהפתעת חודש הבא:
הזמנת קופסאת ההפתעות גלוסיבוקס אפריל 2014
מכורה ליופי? הכירי את גלוסיבוקס – השירות הלוהט ביותר בעולם היופי הגיע לישראל!
עם גלוסיבוקס תוכלי להתנסות בנוחות ביתך במיטב מוצרי קוסמטיקה חדשים ומפנקים ממגוון מותגים שיגיעו עד אליך, פעם בחודש, בקופסת יופי יוקרתית ומפנקת ויחשפו בפניך את הטרנדים החדשים והחמים ביותר בעולם היופי והטיפוח.


בכל חודש אנו נשלח לך קופסת יופי אישית הכוללת לפחות חמישה מוצרים שנבחרו עבורך בקפידה ממגוון המותגים המובילים בארץ. בין המוצרים שתוכלי למצוא בקופסת היופי שלנו: מגוון בשמים, מגוון מוצרי איפור למראה פנים מושלם; אודם, אייליינר, מסקרה, סומק , צללית, קונסילר, מייק אפ, ברונזר, גלוס, מוצרי טיפוח ציפורניים, לקים, קישוטים לציפורניים, מוצרי טיפוח עור; פריימר, קרם לחות, מסכת פנים, קרם לילה, קרם גוף, סרום, מוצרי טואלטיקה; סבון מפנק, שמפו, דאודורנט, ג'ל ניקוי ועוד.

הסתיימה התקופה של קניית קוסמטיקה אימפולסיבית, לא חכמה, קנייה מתוך לחץ של דיילת יופי, מחוסר נעימות או מתוך דחף וללא בדיקה. גלוסיבוקס מאפשרת לך לסגל הרגלי צריכה חדשים ומהנים.
מהיום תוכלי לקבל דוגמיות קוסמטיקה של המוצרים החדשים ביותר להתנסות אישית ישירות לביתך. דוגמיות אשר יאפשרו לך שימוש במוצרים לתקופה קצרה אך מספיקה, דוגמיות אשר יעזור לך להחליט האם המוצר מתאים עבורך ויאפשרו לך לבצע רכישה שתהיה ידידותית, חסכונית ומבוססת ניסיון. גלוסיבוקס תשלח לך מידי חודש קופסת יופי יוקרתית ומפנקת, ארוזה בקפידה עם מיטב דוגמיות קוסמטיקה מוגדלות, בגודל מיוחד, ולעתים אף נפתיע עם מוצר אחד בגודל מלא, כך שההשקעה החודשית שלך תחזיר את עצמה. דוגמיות הקוסמטיקה יפתיעו אותך בכל פעם מחדש! אין דבר יותר נחמד מלפנק את עצמך בכל חודש במתנה קטנה ומושלמת המותאמת במיוחד עבורך.

אז למה את מחכה? הרשמי עוד היום באתר גלוסיבוקס וצרי את פרופיל היופי האישי שלך ותוכלי להנות בכל חודש מקופסה אישית המכילה את מוצרי הטיפוח והיופי המרגשים והחמים ביותר בשוק שיותאמו במיוחד עבורך

הזמנת קופסאת ההפתעות גלוסיבוקס מאי 2014

נתראה בהפתעה של גלוסיבוקס הבאה אני כבר מחכה לחודש מאי 2014.
עולמה של רויטל