יום חמישי, 29 במאי 2014

לקראת שבועות: בקבוק חדש למוצר המנצח וניש קליה לכביסה לבנה: מסיר כתמים ומלבין את הלבן ב-3 דרגות

לקראת שבועות: בקבוק חדש למוצר המנצח
וניש קליה לכביסה לבנה: מסיר כתמים ומלבין את הלבן ב-3 דרגות
וניש קליה לכביסה לבנה בבקבוק החדש, מלבין ומסייע בטיפול בכתמים קשים להשגת תוצאות טובות יותר ובהסרתם. אפשר ללבוש לבן ללא חשש!




לקראת שבועות: המותג וניש קליה משיק בקבוק חדש. בבקבוק החדש תוכלו למצוא פקק רב שימושי, המעניק מספר אפשרויות לטיפול בכתמים ולהסרתם. וניש קליה לכביסה לבנה משפר את תוצאות הסרת הכתמים בכביסה לבנה, ואף מלבין את הגוון הלבן ב-3 דרגות.
המוצר מומלץ במיוחד לטיפול בכתמים על בגדי החג הלבנים, ולהלבנה של בגדים לבנים שהאפירו או הצהיבו לאורך זמן. המותג וניש קליה מוביל את קטגוריית מסירי הכתמים בישראל עם נתח שוק של 47% (עפ"י נתוני נילסן, מצטבר אפריל 2014).
וניש קליה לכביסה לבנה בבקבוק החדש מסייע בטיפול ממוקד בכתמים ומאפשר להשיג תוצאות טובות יותר בהסרתם. הבקבוק החדש מצויד בפקק רב שימושי, המעניק מספר אפשרויות טיפול בכל כתם לקבלת תוצאות מקסימליות: טיפול נקודתי בכתם, השריית הבגד עם מסיר הכתמים והוספת מסיר הכתמים בצורה נוחה למכונת הכביסה.
התנסנו בוניש קליה לכביסה לבנה.
השרנו את הבגד עם מעט וניש קליה.
הכתם ירד, אני הייתי מאוד מרוצה.
לבגדי הגן שמתמלאים בכתמים של צבע ובוץ יש לפעמים קושי רב בהורדת הכתמים
וניש מנצחת את כל המוצרים שניסתי עד כה.
באמת מורידה כתמים, המלצה שלי להשתמש במעט נוזל.
ריח הבגדים יוצא רענן ובעל ניחוח עדין של פריחה.

איך זה עובד?
בזכות האפקט הייחודי של וניש קליה, החומרים הפעילים מתחילים לעבוד מיד כשהם באים במגע עם הבגד. אלפי בועות חמצן חודרות לסיב הבד, מפרידות את הכתם מהבד ומפרקות אותו ביעילות. בנוסף, לוניש קליה ג'ל רכיב קריסטלי ייחודי המסייע להלבנת הגוון הלבן של הבגד ב-3 דרגות.

טיפים לשיפור התוצאות בכביסה לבנה
§         מומלץ לכבס כביסה לבנה בנפרד מכביסה צבעונית.
§         כדאי להוסיף נוזל וניש קליה לכל כביסה לבנה, שימוש במוצר יסייע בשמירה על הבגדים הלבנים - לבנים לאורך זמן.
§         טיפול בכתמים כמה שיותר מוקדם משפרים את תוצאות הסרת הכתם.
§         מומלץ שלא לייבש בגדים לבנים בשמש ישירה אלא בשעות בין הערביים.

עכשיו אני ישתף אותכם במס' טיפים מעולים מבית וניש קליה.

כתם הפרי: איך מסירים את הכתמים מבגדי חג השבועות הלבנים של הילדים?
הבגדים הלבנים והחגיגיים של שבועות מועדים במיוחד לפורענות: איך "מצילים" בגד לבן שהוכתם על ידי ילד שובב?

מדריך לכביסה לבנה ובוהקת באדיבות וניש קליה

חג השבועות מזוהה יותר מכל עם הצבע הלבן המסמל חגיגיות וניקיון. אירועי החג, שבהם אוכלים כמיטב המסורת גבינות לרוב ופירות, עשויים להותיר את הבגדים הלבנים מוכתמים – ובמיוחד את בגדי הילדים. ללא טיפול מתאים, הכתמים עשויים להישאר ולהרוס את הבגד.
עדי סוירי, מנהלת מותג וניש, מספקת מספר טיפים שיעזרו לכם להשיג תוצאות טובות יותר בהסרת הכתמים.

1.      עדיף מוקדם. מומלץ לטפל בכתמים כמה שיותר קרוב להיווצרותם ולהשתדל למנוע מהם להתייבש על הבגד. אם לא ניתן לכבס מיד, כדאי לשטוף במעט מים פושרים.

2.      הטיפול הכפול–להשגת התוצאות הטובות ביותר. כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר בהסרת כתמים מומלץ לטפל בכתם ישירות בעזרת מסיר הכתמים, ולאחר מכן להוסיף מסיר כתמים גם למכונת הכביסה. לאחרונה הושק וניש קליה ג'ל עם הנוסחה החדשה בבקבוק הכולל פקק רב-שימושי. הפקק החדש של וניש קליה ג'ל מאפשר טיפול ישיר על הכתם, השרייה והוספה למכונה עם מסיר הכתמים.

3.      להפריד את הלבן. לפני שמכניסים למכונת הכביסה, מומלץ להפריד בין הבגדים הלבנים והבגדים הצבעוניים. בגדים לבנים יכובסו עם בגדים לבנים בלבד, וחשוב  להקפיד לא לערבב צבעים בהירים כגון ורוד או בז', שעלולים להרוס את הלובן הבוהק של הבגד ולשנות את הגוון.


4.      לשים לב לסוגי הבד ולהוראות הכביסה שעל תווית הבגד. אופן הטיפול בבגד משתנה בהתאם לסוג הבד -לא כל הבדים מתאימים לטיפול במסיר כתמים, דוגמת בדים עם הדפסים או משי. לכן, יש לשים לב לסוג הבד ולקרוא היטב את הוראות הכביסה על תווית הבגד לפני השימוש. אם יש ספק, כדאי לנסות את מסיר הכתמים בפינה נסתרת של הבגד.

5.      השרייה. כדי לשפר את תוצאות הסרת הכתמים, מומלץ להשרות מפות ובגדים לבנים עם מסיר כתמים ומים פושרים לפני הטיפול במכונת הכביסה. ההשריה מאפשרת למסיר הכתמים לחדור לעומק סיבי הבגד ולפרק את הכתם ביעילות מרבית.

6.      הימנעו מהמייבש. לא תמיד הסרת הכתמים מצליחה בפעם הראשונה. לכן בגדים עם שאריות כתם, מומלץ שלא לייבש במייבש הכביסה אלא באוויר הפתוח כדי לשפר את הסיכויים להסרת הכתם בכביסות הבאות. המייבש מקבע את הכתם ועלול למנוע את הסרתו.

7.      לחזור לשורשים הלבנים. אם בגד לבן שינה את צבעו במשך הזמן (האפיר או הצהיב), אל ייאוש.  ניתן לכבס את הבגד בתוספת וניש קליה לכביסה לבנה, המלבין את הצבע הלבן ב- 3 דרגות. הרכיב הקריסטלי הייחודי של וניש קליה ג'ל חודר לסיב הבד ומחזיר לו את הלובן. 
מחיר מומלץ לצרכן:
3 ליטר 39.90 ₪
להשיג ברשתות השיווק