יום שישי, 16 במאי 2014

תכירו את הפיצה מקמח חיטה מלאה של דומינוס' פיצה

חמישי בערב 
מתחילים לחשוב מה להכין לארוחת הערב.
אני חושבת לעצמי היום בא לי  משהו בריא, טעים שהילדים יאהבו, הבעל יאהב ואת תסתכלי מהצד כי את נמצאת בתהליך של שמירה על המשקל.

נזכרתי כי קיבלתי להתנסות בפיצה החדשה מבית דומינוס' פיצה עשירה עם כל התוספות לבחירתך ועם בצק מחיטה מלאה.




החלטתי שאני משתמשת בהזמנה באפלקציה החדשה של דומינוס.

איזה יופי של אפלקציה קלה לשימוש, נוחה ותוך חצי שעה נחתה אצלנו פיצה דומינוס עם בצק מחיטה מלאה.

אפילו קיבלתי 5 דק' לפני התראה בסמס מדומינוס' שאוטטו נכנס השליח עם פיצה חמה וטעימה.

בני הבית הזמינו תוספות מגוונות וחילקו את התוספות לרבעים.

רבע של עגבניות, רבע של בצל, רבע של בולגרית ורבע של פפרוני.

עכשיו לאחר שהרבעייה המשפחתית התכנסה וחשבה אני מביאה לפניכם את חוות הדעת שלנו.


  • פיצה עשירה מאוד והבצק מעולה גם הוא עשוי מחיטה מלאה.
  • אחרי 2 פרוסות מהפיצה הורגשה תחושת שובע נפלאה.
  • התוספות והגבינה נאכלו בשמחה.
  • הפיצה פריכה וחמה כמו שפיצה צריכה להיות!
  • קיבלנו עוד להתנסות במיני פנקייקס קטנים שהתחסלו על ידי הבת הקטנה שלי במהירות, היא ציינה שהטעם נהדר!





































































אני ממליצה להשתמש באפלקציה של דומינוס היא באמת קלה לשימוש ונוחה מאוד!

 תפריט מלא הכולל מבצעים בלעדיים והטבות למזמינים דרך האפליקציה. 
  • אפשרות לתשלום במזומן, כרטיס אשראי ופייפאל. 
  • אפשרות לבצע הזמנה כאורח מבלי לעשות "כניסה למערכת". 
  • ללקוחות שהזמינו באתר או באפליקציה בעבר אפשרות להזמנה תוך 01 שניות בלבד! יחד 
  • עם משלוח זה יוצא 01 דקות ו01 שניות! 
  • Pizza Builder  – פטנט בלעדי המאפשר לך לבנות את הפיצה שלך בצורה ויזואלית בדיוק 
  • כמו שאתה אוהב! 
  • Pizza Tracker  – פטנט בלעדי המאפשר לעקוב אחרי הפיצה שלך בזמן אמת מרגע ההזמנה 
  • ועד שהיא אצלך בדלת. 
  •  הזמנות אקספרס- ממשק אינטראקטיבי וחדשני הלומד את העדפותיך מהזמנה להזמנה, 
מאפשר בחירה מהזמנות קודמות ,כתובות קודמות למשלוח ,הכנסת תאריך לידה לקבלת 
הטבת יומולדת ועוד... 

להורדת האפלקציה יש להכנס ללינק הבא:


להזמנות באתר http://www.dominos.co.il/