יום שבת, 21 ביוני 2014

חדש בישראל! אדויל, מותג משככי הכאבים המוביל בארצות הברית משיק: אדויל פורטה - לטיפול יעיל ומהיר בכאבים מעביר את הכאב תוך כ- 10 דקות פעיל לאורך זמן - עד 8 שעות ללא כאבים

חדש בישראל!
אדויל, מותג משככי הכאבים המוביל בארצות הברית משיק:
אדויל פורטה  - לטיפול יעיל ומהיר בכאבים

מעביר את הכאב תוך כ- 10 דקות
פעיל לאורך זמן - עד 8 שעות ללא כאבים



בימים אלו מושק בישראל אדויל פורטה, מוצר חדש מסדרת אדויל, מותג משככי הכאבים המוביל בארצות הברית, המשווק על ידי חברת התרופות "ניאופרם". אדויל פורטה הוא משכך כאבים לטיפול יעיל ומהיר נגד כאבים, המעביר את הכאב תוך כ- 10 דקות ופעיל לאורך זמן- עד 8 שעות ללא כאבים.
אדויל פורטה מטפל במגוון רחב של כאבים: כאבי ראש, שיניים, מחזור, גב ושרירים. הוא יעיל גם בהורדת חום ובנוסף הוא גם נוגד דלקת במחלות שגרוניות (ריאומטיות) ועל כן ניתן להשתמש בו בעת דלקת מפרקים.

אני לא נוטה להשתמש במשככי כאבים.
לאחרונה התייבשתי כי לא שתתי מספיק מים!
הראש שלי כאב בצורה איומה
והחלטתי להתנסות ולקחת כדור של אדוויל פורטה משכך כאבים.
כאב הראש עבר לאחר שעה לערך.
ואיתו הפיצוצים והסחרחורת שליוותה אותו.
לפעמים כדאי לקחת כדור אחד ולא לעבור את הכאבי הראש האיומים הללו ופשוט להתחיל את היום מחדש!
אז לפעמים כואב לנו הראש?


 לפעמים כואב לנו השיינים?


הגב נתפס לנו?

קחו כדור אדוויל- הכאב יעבור והתחושה תשתפר!



אדויל הושק בישראל בשנת 2000. המוצר הראשון שהושק היה אדויל ליקוי-ג'ל, משכך הכאבים הראשון בישראל בקפסולת ג'ל, אשר כבש את הקטגוריה שלו תוך זמן קצר מאוד. עם השנים ובמטרה לתת מענה לצרכים שונים הושקו מוצרים נוספים ממשפחת אדויל – אדויל ילדים (2002) – להורדת חום מהירה ושיכוך מגוון כאבים בילדים ואדויל קולד&סינוס (2007) – להקלה יעילה ומהירה בתופעות של שפעת וצינון.

"אדויל חזק מהכאב"
אדויל פורטה ישווק תחת המסר המרכזי של המותג, המתייחס ליעילות המוצר: "אדויל חזק מהכאב". גם מוצר זה עונה על שלושה פרמטרים החשובים לישראלים: בטיחות, יעילות ומהירות הפעולה.

אדויל פורטה נמכר כתרופה ללא מרשם רופא OTC)) בבתי המרקחת באריזה המכילה 20 קפסולות ג'ל. כל קפסולה מכילה 400 מ"ג חומר פעיל (איבופרופן), המגיע כנוזל, נספג מהר יותר, מגיע מהר למוקד הכאב ולכן השפעתו יעילה יותר.



מחיר מומלץ לצרכן: 49.70 ₪ לאריזה של 20 קפסולות.

ניתן להשיג את אדויל פורטה ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ,       ללא מרשם רופא.

דברים שלא ידעת על אדויל:

-         בניגוד לשווקים ברחבי העולם, בהם הושק בפעם הראשונה אדויל כטבליות, הוחלט בישראל על אסטרטגיה שונה. המוצר הראשון מסדרת אדויל שהושק, היה אדויל ליקווי ג'ל וזאת על מנת ליצור בידול משמעותי ממותגים קיימים ולהציע לצרכנים ערך מוסף המבוסס על חדשנות.
-         החומר הפעיל באדויל, איבופרופן, הוא מולקולה נפוצה ממשפחת ה – NSAID – חומרים אנטי דלקתיים, שאינם סטרואידים.
-         אדויל הוא כוכב - אדויל "הופיע" בסצינות בסרטי קולנוע מפורסמים רבים, ביניהם: "מה נשים רוצות" בכיכובו של מל גיבסון ו"השטן לובשת פראדה" בכיכובה של מריל סטריפ.
-         באוניברסיטת סטנפורד היוקרתית, קיימת כבר כמה שנים קבוצה בשם "אדויל" שמשחקת במשחק שהוא מסע ארוך של פתירת פאזל.


בקיץ, כואב הראש.
למה? ומה ניתן לעשות?
בקיץ, כאבי ראש הם בעיה משמעותית הפוגעת בלא מעט אנשים. החום והפעילויות עלולים לייצר לא מעט כאבי ראש. להלן הסיבות המרכזיות לכאבי ראש בקיץ ומה מומלץ לעשות על מנת למנוע ולטפל בהם, באדיבות אדויל, משכך ביעילות ומהירות מגוון רחב של כאבים.
1.      התייבשות – היא הסיבה המרכזית ביותר לכאב ראש במהלך עונת הקיץ. הדרך הבטוחה להימנע מכאב הראש הזה היא שתיית מים, בייחוד כאשר מבצעים פעילות. על כן גם כאשר כאב הראש מתחיל מומלץ כטיפול ראשון לשתות והרבה. מומלץ לשתות מים, אך ניתן לשתות גם משקאות איזוטוניים.
לרוב, שתיה מרובה בתחילתו של כאב ראש תסייע בעצירתו, אך אם לא הורגשה הקלה
כ-15 דקות לאחר השתייה מומלץ לקחת משכך כאבים ללא מרשם כגון אדויל.
אחת הטעויות הנפוצות היא לא לטפל בכאב הראש מספיק מוקדם. טיפול מוקדם באמצעות שתיה מרובה ומשכך כאבים ללא מרשם עשויה למנוע את הצורך בטיפולים משמעותיים יותר בהמשך. אם למרות הטיפול אין הטבה מומלץ להתייעץ עם מטפל רפואי מוסמך.

2.      השמש – לא רק חום השמש עלול לגרום לכאב ראש, אלא גם האור החזק שמופץ על ידה בקיץ. האור הזה עלול להוות זרז לכאבי ראש. חבישת כובע ומשקפי שמש יכולה לסייע במיתון עוצמת האור בעיניים ולסייע במניעת כאבי ראש.

3.      שינה – מחסור בשינה עלול להוות גורם משמעותי אצל רבים לכאבי ראש, גם אצל ילדים.
לאחר לילה ללא שינה או לילה קצר עלול להיווצר כאב ראש. כאשר מדובר בילדים תנומה בעת כאב הראש תוכל לסייע ולהעלים את הכאב. אצל מבוגרים לרוב ההפרעות בשינה נובעות מסטרס, ושינה לבדה עלולה להחמיר את התופעה. על כן מומלץ לפני השינה לשתות הרבה ואם הכאב חזק מומלץ גם ליטול תרופה נגד כאבים ואז ללכת לישון.
למניעת כאבי ראש מסוג זה מומלץ לשמור על לוחות זמנים, לרבות זמן שינה, גם בתקופת חופשה. גם פעילות גופנית תסייע למנוע כאבי ראש.

4.      על האש – גם פיקניקים וצליית בשרים על האש, שנפוצה ביותר בקיץ, עלולה לגרום לכאבי ראש. זאת מכיוון שהמזונות שאנו צולים על האש מכילים רכיבים העלולים לגרום לכאב ראש. במזונות כגון נקניקיות, לימונדה, גבינות בשלות, שוקולד ואלכוהול יש רכיבים שעלולים להוות טריגר לכאבי ראש ועל כן מומלץ לשים לב לכמות הנצרכת. בכל מקרה, גם לבריאות וגם להימנעות מכאב הראש נסו לאכול יותר ירקות פירות ולשתות מים. 


5.      שינויי לחץ האוויר – בקיץ ובחופשות אנחנו נוטים לטייל הרבה גם בארץ וגם בעולם, טיסות, הרים ומורדות וכו' עלולים להשפיע על הלחץ הברומטרי סביבנו ושינוי הלחץ עלול לגרום לכאבי ראש ומיגרנות.

6.      שינויים הורמונאליים – כן, גם הם עלולים להוות טריגר לכאב ראש, בייחוד ירידה ברמות האסטרוגן לפני המחזור, ובעיקר בנשים הקרובות לגיל המעבר. במקרים כאלה יש מגוון טיפולים ומומלץ להיוועץ ברופא.


 מתי לפנות לרופא – אם כאב הראש הוא חזק במיוחד, אם הוא מופיע בפתאומיות. כמו כן אם כאב הראש מלווה בחום, תחושת קשיון בעורף, שיתוק כלשהו, פגיעה בדיבור או חוסר התמצאות. בכל המקרים הללו מומלץ לפנות לסיוע רפואי מיידי.