יום שישי, 6 ביוני 2014

מגבוני האגיס Baby Spa בתוספת תמצית חמאת שיאה בהאגיס חושבים דבר ראשון על הבייבי שלנו!

בהמשך לחיתולי האגיס גינ'ס המדהימים!







בהאגיס הוציאו מגבונים נפלאים.

מגבוני האגיס Baby Spa בתוספת תמצית חמאת שיאה


בהאגיס חושבים דבר ראשון על הבייבי שלנו!



 תכירו את סדרת המגבונים

 מבית האגיס בייבי ספא.

















רק שפתחתי את האריזה והרחתי את המגבון נוכחתי להבין
כמה עדינות יש בריח של המגבונים והריח ממכר... מיד הגנבתי חבילה לתיק שלי לקחת לעבודה.
ברור שלידיים שלי מגיא רכות נפלאה וחמאת שיאה של האגיס.
הרכות של המגבונים נפלאה.
לישבן של הבייבי שלי אני בוחרת את הטוב ביותר!
סדרת המגבונים "האגיס בייבי ספא" הינה סדרת מהדורות מוגבלות של מגבונים לחים בתוספת תמצית של צמחים בעלי סגולות לטיפוח עור התינוק. 
מגבוני האגיס בתוספת תמצית חמאה שיאה מכילים שמנים מזינים שמקורם בחמאת שיאה, ומסייעים בהגנה ושמירה על הלחות הטבעית של העור. 
  •  בבישום עדין
  • לא אלכוהול
  • על בסיס מים + ויטמין E 

חמאת השיאה, טרנד מוביל בעולם מוצרי הטיפוח והקוסמטיקה, ידועה ביכולת הזנה מוגברת, היא מלאה ויטמינים, מינרלים ובלחות ומעניקה לעור את כל המרכיבים החיוניים הנחוצים לו לאיזון מושלם.

האגיס שמחים להציג: מהדורה חדשה בסדרת מגבוני בייבי ספא של האגיס
מגבונים לחים בתוספת תמצית חמאת שיאה לשמירה על הלחות הטבעית של העור, אצלכם על שידת ההחתלה, לפני כולם!

חברת חוגלה קימברלי מממשיכה לחדש ומשיקה מוצר חדש תחת סדרת המהדורות המוגבלות של מגבוני האגיס – "האגיס בייבי ספא". והפעם – מגבוני האגיס בייבי ספא בתוספת תמצית חמאת שיאה לשמירה על הלחות הטבעית של העור.

בהאגיס החליטו השנה לערב את הלקוחות בדרך יצירתית, בבחירת המהדורה המיוחדת של המגבונים.  הבחירה בחמאת שיאה נקבעה לאחר סקר בעמוד הפייסבוק של האגיס. בסקר ניתנה לחברי האגיס האפשרות לבחור את מהדורת מגבוני האגיס בייבי ספא הבאה שתושק לשוק, מבין שתי אפשרויות: שיבולת שועל או חמאת שיאה. מעל 70% מהמשיבים בחרו בחמאת שיאה ברוב קולות.

חמאת השיאה היא חומר אורגני הידוע ביכולת הזנה מוגברת ובשמירת הלחות הטבעית של העור, היא מלאה בוויטמינים ומינרלים המעניקים לעור איזון מושלם. הסגולות הרפואיות של חמאת השיאה הן רבות, החמאה עשירה במיוחד בוויטמינים E.F.A,  היא מלאה במינרלים ובלחות ומעניקה לעור את כל המרכיבים החיוניים הנחוצים לו לאיזון מושלם.

סדרת המגבונים "האגיס בייבי ספא" הינה סדרת מהדורות מוגבלות של מגבונים לחים בתוספת תמצית של צמחים בעלי סגולות לטיפוח העור. המוצרים הקודמים בסדרה – האגיס בייבי ספא בתוספת קנדולה ומלפפונים, והאגיס בייבי ספא בתוספת לבנדר – זכו להצלחה רבה ולתגובות צרכנים נלהבות.



מחיר מומלץ לצרכן: 29.9 ₪ למארז הכולל 4 אריזות מגבונים