יום חמישי, 17 ביולי 2014

מולר מציגה יוגורטים בטעמים ב1.5% טעימים להפליא











כולנו כבר מזמן התמכרנו ליוגורטים של מולר... מרקמים משגעים, טעמים טבעיים וכמובן החולבות הבלונדיניות של מולר... face23.
לשמחתנו היוגורט האהוב מגיע אלינו במהדורה המכילה 1.5% שומן בלבד! אבל עם מרקם קרמי ומפנק וכמובן ללא חומרים משמרים!!! מולר הפחיתה את כמות הסוכר ביוגורט אבל דאגה לשמר עבור אניני הטעם שבינינו את המרקם האהוב והקרמי.





אז אספר לכם את האמת את  מעדני מולר החדשים 1.5% קשה להשיג כי הם פשוט נחטפים מהמדפים

באיחור רב מצאתי את השמנייה המנצחת שלי מולר אננס ותות 1.5%

והחלטתי שאני יושבת למבחן טעימה עם חברה מהעבודה.

אני טעמתי וגם היא... והופתענו לגלות כמה מולר 1.5% טעים ומעודן.

אני לא הרגשתי בשום טעם לוואי, היה לי מאוד טעים ומשביע ופתח גם לי וגם לחברתי את היום בצורה הטובה ביותר.

מבחן טעימה שני ביצעתי בבית עם הבת שלי בת ה- 5 ששמחה להעיר את תשומת לבי שלה טעם האננס היה יותר מרענן מטעם המולר תות.


אז לסיכום, 

מחלבת מולר מרחיבה את סדרת היוגורטים מולר סימפלי פרוט, ומוסיפה שלושה מוצרים  חדשים, עם 1.5% שומן בלבד וללא חומרים משמרים: יוגורט עם חתיכות אננס, יוגורט עם חתיכות תות ויוגורט עם חתיכות אפרסק.

עד כה ניתן היה להשיג את סדרת מולר סימפלי פרוט עם 3% שומן בלבד, מעתה ניתן ליהנות מיוגורט פרי במרקם קרמי, טעים ועשיר עם 1.5% שומן בלבד ופחות סוכר בהשוואה למוצר עם 3% שומן. סדרת מולר סימפלי פרוט בעלת יתרונות תזונתיים רבים: עשירה בחיידקים פרו-ביוטיים, ללא ממתיקים מלאכותיים והיחידה שכל מוצריה ללא חומרים משמרים.

אלון וינשטוק, מנהל השיווק של מולר: "אנו שמחים להפתיע את הצרכן עם מוצרים חדשים שמביאים עימם בשורה חדשה לשוק היוגורטים הישראלי. יוגורט פרי טעים וקרמי, עם חצי מאחוזי השומן ובנוסף הפחתנו את כמות הסוכר. עד כה קיבלנו תגובות מצוינות מלקוחות שטעמו את המוצר, העידו שהמוצרים טעימים להפליא ולא האמינו שמדובר ביוגורט עם 1.5% שומן בלבד."
  • כל מוצרי מולר בכשרות בד"צ אגודת ישראל ובכשרות בד"צ איגור הרבנים בראשות הרב וועסטהיים.
  • כל מוצרי מולר מיוצרים ללא חומרים משמרים.
  • ניתן להשיג את הסדרה החדשה בגביעי 150 גרם ובמארזי שמינייה בטעמים תות ואננס בכל נקודות המכירה.
  • מחיר מומלץ לצרכן: 4.93 ₪, מחיר למארז שמינייה – 30.20 ₪. המחיר נקבע על-פי הקמעונאים בלבד.
  •