יום ראשון, 6 ביולי 2014

איורים שנוצרו ב-1852, גזרות שנולדו בתל אביב והדפסים מקוריים של אומנית צרפתייה נפגשים בקולקציית בגדי הילדים של יעל מרקוביץ

No biggie




איורים שנוצרו ב-1852, גזרות שנולדו בתל אביב והדפסים מקוריים של אומנית  צרפתייה נפגשים בקולקציית בגדי הילדים של יעל מרקוביץ

בתחילת 2014 מלאו מאה שנים למותו של של ג'ון טניאל המאייר המקורי של "עליסה בארץ הפלאות". יעל מרקוביץ', מעצבת פנים ואימא לשניים, קראה על כך בידיעה שולית ברשת וכמו עליסה ששעטה בעקבות הארנב היא צללה לעולם שבראו טניאל וקרול והחליטה לשחק קצת עם הדמויות הקסומות שטניאל יצר.
הדמויות הפכו להדפסים שהוטבעו על אוברולים קטנטנים בגזרה אוורירית ונוחה, והתוצאה: בגדי תינוקות שמדברים- בדיוק כמו הדמויות של לואיס קרול, גם לגדולים וגם לקטנים.
תגובות נלהבות עודדו את מרקוביץ להמשיך, והמשחק הצדדי הפך לעיסוק במשרה מלאה. הגזרות הלכו והשתכללו ושיתוף פעולה עם אולגה אנג'לוס מאיירת צרפתייה הוליד סדרת איורים ברוח הדמויות של טניאל שהפכו להדפסים עבור הביגוד לבנים.

זכינו להתלבש בסטייל של יעל מרקוביץ!
הבחורה מוכשרת והשאירה אותי ללא מילים!
האוברולים המאוירים שהיא יוצרת הם הטראנד הכי חם בקיץ.
הבד כל כך נעים ונוח והבגד יושב בקלילות על גוף העולל שלנו.
ראו את אופק מדגמן את אוברול טראנדי של יעל מרקוביץ...


האיורים כל כך מתוקים ומזכירים כמה כיף להלביש תינוקות וילדים.
הבד נעים למגע וגם לאחר הכביסה יוצא כמו חדש, לא מתכווץ ולא נהרס.


























לעולל שלי היה מאוד נעים להסתובב ולהתרוצץ בשבת עם האוברול 

שקיבל מיעל.

מומלץ בחום אז שלא תגידו שלא סיפרנו....

עולמה של רויטל בגוגל ספוט ובתפוז:)


הבגדים של "No biggie"- מותג בגדי הילדים שהקימה מרקוביץ', מתרחקים מהאיפיון המגדרי המובהק של מרבית מותגי בגדי הילדים. הצבעוניות המתונה נעה על הסקאלה שבין שחור גרפיט לסגול לילך והגזרות, כולן "וואן פיס", רפויות נוחות ומתחשבות באקלים הישראלי.
הקולקציה, המיועדת לגילאי 0-24 חודשים, נתפרה כולה בארץ מכותנה איכותית ותוך הקפדה על כל פרט (ותיק-תק). ההדפסים מוטבעים על הבגדים בעבודת יד ואין הדפס המופיע ביותר משלושה פריטים. 
מחירים 95-125 שקל.



להשיג ב- "ימימה" בזל 34 תל אביב, "ארביטמנ'ס ילדים" ויצמן 14 תל אביב,  "תותי במושב" הפרחים 17 רשפון ו"סודות" דרך השרון 115 בית יצחק.
וגם במרמלדה מרקט  http://market.marmelada.co.il/nobiggie


לפרטים נוספים:
אימייל info@NoBiggie.co.il

טלפון 052-5038555