יום ראשון, 20 ביולי 2014

מרכזי הקניות של BIG יוצאים בשיתוף פעולה עם תכניות הילדים הכי אהובות ומארחים בחודשי הקיץ את כוכבי הילדים הגדולים ביניהם: רינת גבאי, הדוד חיים, אליענה תדהר, כוכבי החממה, שי ורועי, יובל המבולבל, מיקי, מיכל הקטנה ועוד.


BIG מרכזי קניות מציגה: "קיץ של כוכבים"

מרכזי הקניות של BIG יוצאים בשיתוף פעולה עם תכניות הילדים הכי אהובות ומארחים בחודשי הקיץ את כוכבי הילדים הגדולים ביניהם:
רינת גבאי, הדוד חיים, אליענה תדהר, כוכבי החממה, שי ורועי, יובל המבולבל, מיקי, מיכל הקטנה ועוד. 



 

מרכזי הקניות  של BIG וקניוני ה- BIG FASHION מציגים קיץ של כוכבים במהלך חודשי חופשת הקיץ יולי-אוגוסט ומארחים את כוכבי הילדים הכי אהובים במופעים גדולים: שי ורועי, אליאנה תדהר, הדוד חיים, רינת גבאי, יובל המבולבל, כוכבי החממה, מיכל הקטנה, מיקי ועוד.
כמו כן, יוצאים המרכזים בתכנית קיץ מגוונת וגדושה בפעילויות חינם לילדים ולמשפחות. כך לדוגמא יתקיימו במרכזים ברחבי הארץ פסטיבלי מים, פסטיבל מולטימדיה, מופעי קרקס, סרטי קיץ, מופעי סטנד אפ של מיטב הסטנדאפיסטים, מסיבת אזניות, פסטיבל קולנוע ועוד שפע של אטרקציות והפתעות.


הילה נוי, מנהלת שיווק ארצית ביג מרכזי קניות מציינת כי "במיוחד לתקופת הקיץ, הכנו תכנית ייחודית ועשירה אשר כוללת פעילויות ומופעים של כוכבי ילדים שנבחרו בקפידה ומותאמים לילדים מכל הגילאים, כאשר המטרה היא מתן מענה להורים שמחפשים אחר דרך להעסיק את הילדים מבלי לרוקן את הכיס. אני מזמינה ילדים והורים להגיע למרכזי BIG וקניוני ה- BIG FASHION ברחבי הארץ, לפגוש פנים אל פנים את הכוכבים הגדולים ולחגוג איתנו  קיץ חוויתי ובלתי נשכח".

הפעילויות יתקיימו במהלך הקיץ, בחודשים יולי- אוגוסט במרכזי BIG ברחבי הארץ ובהם: BIG באר שבע, BIG טבריה, BIG רגבה, BIG יקנעם, BIG אילת, BIG פרדס חנה, BIG בית שמש, BIG קריית גת, BIG קסטינה, BIG קריות, BIG קריית שמונה, BIG IN THE CITY עפולה, BIG כרמיאל, קניון BIG FASHION בית שמש, קניון BIG FASHION DANILOF טבריה וקניון BIG FASHION נצרת.

הכניסה חופשית ופעילויות ללא תשלום.


***
הצטרפו לפייסבוק של BIG ותדעו LIVE על כל האירועים, המבצעים וההטבות שמחכות לכם במרכזי BIG בכל הארץ! https://www.facebook.com/BIGCENTERISRAEL.

עמוד הפייסבוק של BIG מאפשר להתעדכן בצורה פשוטה ומהירה בכל הבשורות החמות ביותר במרכזי BIG ברחבי הארץ- המבצעים, ההטבות, הפעילויות והאירועים השונים שמתקיימים במרכזים לאורך השנה בכלל ולאורך תקופת הקיץ בפרט.