יום ראשון, 6 ביולי 2014

פבוניה בוטניקה מציגה: סדרת מוצרי טיפוח לשמש- SUN LINE -

בקיץ חשוב לשמור על הגוף מפני השמש!




פבוניה בוטניקה מציגה: סדרת מוצרי טיפוח לשמש- SUN LINE -
 הסדרה מכילה: תחליב לחות טבעי עם מקדם הגנה SPF30, תחליב
 לשיזוף עצמי וג'ל מרגיע לאחר שיזוף המכיל תמציות אורגניות וטבעיות כגון: שושנת מים, תה ירוק להרגעה וריפוי, קמומיל, אלוורה. מחירים: בין 223 ל-248 שקל לאריזת 150 מ"ל.











sun
הסדרה להגנה מפני השמש
חשיפה לשמש עלולה לגרום נזק בלתי הפיך לעורנו. ניתן להימנע מנזקי השמש ע"י הגנה מן הקרניים המזיקות. בסדרה: תכשיר הגנה מעניק לחות, תכשיר שיזוף עצמי ע"י משזף טבעי המעניק שיזוף זוהר ואחיד, תרסיס ארומטי מרגיע ומקדם לחות, ג'ל מרגיע ומעניק לחות לאחר חשיפה לשמש המכיל שושנת מים ממשפחת הלוטוס. סדרת השמש מכילה ויטמין E ,C וקומפלקס- B, תה ירוק, סקואלן )אומגה משמן זית(, DHA , חומצה היאלורונית, מינראליים טבעיים להגנה מפני קרני ה- ,UVA ,UVB אלוורה ושושנת מים המעניקים ומספקים הגנה אפקטיבית, לחות, הרגעה ותיקון העור.

הסדרה להגנה מפני השמש




"פבוניה בוטניקה" מציגה:
 סדרת מוצרי טיפוח לשמש-  SUN LINE
סינטזה לריכוך והורדת רמת הרגישות והאדמומיות בעור והחזרת הלחות לעור, לאחר חשיפה לשמש

הסדרה מכילה: תחליב לחות טבעי עם מקדם הגנה SPF30, תחליב לשיזוף עצמי וג'ל מרגיע לאחר שיזוף

מכילה תמציות אורגניות וטבעיות כגון:  שושנת מים, תה ירוק להרגעה וריפוי, קמומיל, אלוורה, סורביטול לליחוח וורד צרפתי

חברת הקוסמטיקה הטבעית והאקסקלוסיבית, "פבוניה בוטניקה", מציגה סדרה לשמש SUN LINE, המכילה רכיבים טבעיים ואורגניים, להגנה מפני השמש ולשיקום העור לאחר החשיפה לשמש. קו המוצרים לשמש מכיל 3 תכשירים בעלי פורמולה מדויקת, בשילוב רכיבים טבעיים ואורגניים מובחרים, השומרים על עורנו מפני השמש והוכחו כאפקטיביים בשיקום כוויות מהשמש/ נזקי שמש, כמעניקים ריענון והקלה לרגישויות, מסייעים להפחתת טמפרטורת העור, שיקום העור מהתייבשות, נטרול הזדקנות העור והענקת לחות מאוזנת. הסדרה מיועדת לכל סוגי העור ומכילה את ארבעת המוצרים:


תחליב לחות טבעי בעל הגנה אפקטיבית מהשמש SPF30Hydrating Sunscreen  

תחליב ההגנה בעל יכולת בהחזרת קרני השמש ובעל מנגנון הגנה ייחודי המכיל רכיבים הסופחים את קרני השמש אליהם ובכך מונעים נזקים העלולים להיגרם כתוצאה מחדירת הקרניים לעור. רכיבים אלו הנם מינרלים טבעיים שאינם גורמים לעור גירויים ורגישויות כמו השימוש במסנני קרינה כימיים.
תחליב הגנה זה, מסייע גם לליחוח העור ועדיין אינו דביק או שומני, מספק הגנה רב תכליתית מקנה הגנה סביבתית ובעל SPF 30. התחליב מכיל ויטמיניםC, E  נוגדי חמצון המגנים מפני רדיקלים חופשיים ומהווים למעשה תוספת להגנה מקסימלית כנגד קרני ה- UVהמזינים ומלחחים את העור.
תחליב ההגנה מכיל תמצית תה ירוק המסייעת בהרגעת עור מגורה ודלקתי, אלוורה המצננת את העור בעת החשיפה לשמש ומלחחת את העור, ויטמין B וורד צרפתי המעניק את ריחו העדין לתכשיר ומרגיע את העור. מתאים לשימוש לכל סוגי העור.
חומרים פעיליםטיטניטם די אוקסייד- מסנן קרינה , octyl salicylate, octly methoxycinnamateויטמין E- מלחח ומונע רדיקלים חופשיים; ויטמין C- משקם ומונע רדיקלים חופשיים ; ויטמין B קומפלקס- מלחח ומפחית רגישויות; סורביטול- מלחח; תה ירוק- מרגיע, מרפא, מונע גירויים; אלוורה- מקרר, מלחח; ורד צרפתי- מרגיע ומוסיף ריח טבעי.
אופן שימוש: מרחי את הקרם יום-יום להגנה בטוחה, על העור ובכך תסייעי למנוע נזקי שמש והזדקנות מוקדמת של העור. מומלץ לכל המשפחה להגנה על הפנים והגוף. יש למרוח על הפנים והגוף לפני החשיפה לשמש, אידאלי כבסיס למייקאפ. יש לחדש את מקדם ההגנה כל שעתיים בעת חשיפה ישירה לשמש
מחיר: 248 ₪ ל- 150 מ"ל.

תחליב לשיזוף עצמי- Self tanning emulsion


תכשיר לשיזוף עצמי, המעניק לעור צבע שזוף ללא אפקט של נזקי השמש, לכל סוגי העור. התכשיר פועל במהירות, נספג בקלות ומותיר את העור מלוחח ללא תחושת שמנוניות על הגוף, אינו מלכלך ו/או מכתים, אינו דביק ומעניק גוון טבעי ואחיד. התכשיר בעל מרקם קליל ומכיל פורמולה ייחודית המעניקה לעור גוון אחיד של שיזוף בריא וטבעי, ללא נזקי השמש המתמשכים. הפורמולה החכמה צובעת את המלנין הקיים בגופינו ועל ידי כך מעניקה פיגמנט שזוף הייחודי לכל אחד לפי צבע עורו.
אני התנסתי במוצר:
לקחתי אותו לחוף הים, אני שצבע עור גופי לבן בוהק הצלחתי לתפוס גוון טיפה שזוף
ספיגת החומר הייתה אחידה והריח מעולה.
נהנתי להשתזף אולי עוד מס' גיחות לים כבר לא יהיה לי צבע של שדופה בהירה.


חומרים פעיליםDHA- סוכר- משזף עצמי טבעי; Squalane- שומן הנמצא בעור באופן טבעי, בעל תכונות נוגדות חימצון; וויטמינים E ו- B- מקדמים את עומק השיזוף ומעניקים תוצאה חלקה של צבע ללא כתמים ותחושת שומניות; קמומיל- מזין, מרפא ; קרמל- גוון טבעי.
אופן השימוש: לפני השימוש בתכשיר מומלץ להשתמש בפילינג להסרת תאים מתים. על עור נקי יש למרוח את התכשיר על הפנים והגוף בצורה אחידה, עד לספיגה מלאה. הגוון יתקבל שעתיים לאחר המריחה מומלץ לחזור על הפעולה מידי יום עד לקבלת הגוון הרצוי. חשוב: יש לשטוף את הידיים היטב לאחר כל שימוש.
מחיר: 223 ₪ ל- 150 מ"ל.

ג'ל מרגיע לאחר חשיפה לשמש- After sun soothing gel

הג'ל מקל באופן מיידי על תחושת הצריבה כתוצאה מחשיפה לא מבוקרת לשמש, מוריד את טמפרטורת הגוף ומצנן אותו. הג'ל בעל פורמולה ייחודית המכילה שושנת מים לבנה המעניקה הרגעה ומפחיתה רגישות בעור שנגרמה כתוצאה משהייה בשמש.
הג'ל הינו מצנן, מרפא ומוריד את רמת הרגישות. חומרים פעילים: שושנת מים אירופאית, תה ירוק, פרולין, חומצות אמינו וקמומיל. פרולין הוא רכיב ייחודי המחדש ומרפא את העור (!) וכן מעלה את רמת קולגן בעור. רכיב זה הינו למעשה חומצת אמינו ייחודית שמלבד חידוש העור, היא גם מונעת את פעילות האנזימים המפרקים אלסטין, קולאגן וחומצה היאלרונית.
מחיר: 223 ₪  ל- 150 מ"ל.

ניתן להשיג ברשת "עדן טבע מרקט", בחנויות טבע מובחרות, קוסמטיקאיות מורשות, בתי מלון, מכוני כושר וספא ברחבי הארץ. לפרטים נוספים: 1-800-350-333 www.pevonia.co.il


קצת על "פבוניה בוטניקה":

"פבוניה בוטניקה" הינו מותג קוסמטיקה פרא-רפואי אמריקאי, אשר מוצריו מיוצרים במעבדות ביוכימיות משוכללות בשוויץ ובצרפת, והוא מיוצג בכ- 100 מדינות בעולם אצל קוסמטיקאיות מורשות ומכוני ספא מהמפורסמים ביותר בארץ ובעולם.
פבוניה הינה חברה בארגון ORGANIC TRADE ASSOSIATION - ארגון אמריקאי המאגד חברות 'ירוקות' ובכללן אורגניות. תכשירי החברה הינם בעלי רכיבים אורגניים ואינם מכילים תוספי צבע, בישום, לנולין, PABA, אלכוהול, שמנים מינרלים, אינם קומודוגניים ואינם מכילים פארבן.

למה להשתמש ב 'פבוניה בוטניקה' ?

  • שימוש ברכיבים טבעיים מן הצומח והים ותמציות אורגניות. המוצרים מבוססים על כל טוב הטבע: תמציות צמחים ושמנים אורגניים המופקים מצמחי בר, שורשים, פירות, ירקות, אצות, מים, מינרלים וחמצן. הפיתוח נעשה מתוך הכרת תודה לטבע  תוך הימנעות מניסויים בבעלי חיים והקפדה יתרה על תהליכים ידידותיים לסביבה, החל משימוש בחומרים ממוחזרים לייצור האריזות וכלה בהימנעות בשימוש במוצרי תרסיס, (איירוסול) הפוגע בשכבת האוזון.
  • שימוש במיקרו-טכנולוגיה  מיקרו- טכנולוגיה מהי? מזעור המולקולה לאחד חלקי   מיליון המילימטר, ללא פגיעה במבנה המולקולה, כך שהחומר הפעיל יחדור את העור וישפיע על פעילות התא.
  • תו תקן משרד הבריאות האמריקאי והישראלי. מוצרי 'פבוניה בוטניקה', הם באישור ה-  FDA (משרד הבריאות האמריקני) ומשרד הבריאות הישראלי.
  • מערכת 'טריפל אמולסיה הומוגנית': כידוע, כל אמולסיה מורכבת משתי פאזות: פאזה שומנית ופאזה מיימית ((O/W. מערכת אמולסיה תלת פאזית, דהיינו: מים בתוך שמן בתוך מים (W/O/(W. מבנה מולקולרי זה ובעזרת טכנולוגיה הנקראת chirally correct ניתנת אפשרות לתכשיר ל"שוחח" עם התא ובכך להשפיע על פעילותו ולשפר את מראה העור. בנוסף למרכיבים טבעיים, פיתחה 'פבוניה בוטניקה' ע"י מחקר מתקדם, מערכות אמולסיה יעילות הומוגניות וייחודיות.