יום ראשון, 3 באוגוסט 2014

ביגיז חנות אינטרנטית קסומה לבגדי ילדים - להיות ילד זה בהרגשה

שמעתם על ביגיז?
הגיע הזמן שתכירו!


אני רוצה לשתף אותכם בהגשמת חלום.
של שני בנות מקסימות- אז אנחנו שני ושני, רואות חשבון, בנות 28, גרות בתל אביב, עוד לא אימהות אבל אחת בדרך, בעזרת השם
הכרנו במהלך התואר הראשון לכלכלה וחשבונאות באוניברסיטת תל אביב, סיימנו את הסטאז' וקיבלנו את התואר המיוחל - רו"ח וכצפוי, ביום שבו סיימנו את הסטאז' - החלטנו שאחנו לא רוצות לעסוק במקצוע חיפשנו לבנות משהו משלנו, שיהיה לנו כיף לקום אליו בכל בוקר ומשהו שאנחנו מאמינות בו - אחת מאיתנו מכורה לאינטרנט והשנייה מכורה לאפנה - וככה הגענו להקים את Biggies השאיפה שלנו הייתה להביא בגדי ילדים שגם מבוגרים רוצים ללבוש - פחות פרחים ופרפרים ויותר שיק וכך התחלנו לחפש בעולם את הבגדים שיתאימו לנו כרגע אנחנו נוסעות כל עונה ועושות השלמות במידת הצורך מרחוק, במטרה לגדול ואז נטוס כמה שצריך המטרה הסופית היא באמת חנות אינטרנטית כי זה משהו שאנחנו מאוד מאמינות בו, בעיקר בבגדי ילדים שהצורך למדוד קטן יותר אבל אנחנו מודעות לכך שיש אימהות שעדיין רוצות להרגיש את הבד ולכן אנחנו מאפשרות להגיע אלינו למרכז
תל אביב בתיאום מראש.


תראו את שמלות הטוטו והחצאיות של הבלרינות הקטנות...

איזה נסיכה לא תרצה מותג ביגיז בארון שלה:)



זכיתי להכיר את הקולקציה המדהימה ושיקית של הבנות מקרוב.
אני חייבת להודות הופתעתי לטובה ובגדול!
לא פעם מציעים לי לסקור בבלוג חנות וירטואלית של ביגוד ילדים.
הפעם בחרנו שימלה לענבל שלי בת ה- 5 שימלת גינס' מודרנית ונוחה להפליא
גם לאחר כביסה השימלה לא איבדה מצורתה.
ענבל שלי נהנתה מאוד מהשימלה וכבר לאחר שבוע השוויצה בה במסיבת הסיום של הגן של אחיה.
קיבלתי המון מחמאות מגדולים ומקטנים על השימלה.
אני חייבת לציין לטובה את נוחות הקנייה, המבחר המוצע הוא גדול, כולל מבצעים רבים והמחירים הוגנים!
מעל הזמנה של 100 שקלים את מקבלת משלוח עד הבית באריזת מתנה מושקעת.
ענבל שלי מיד לקחה את אריזת המתנה לחזקתה ושומרת בה את הדברים היקרים לליבה.

בחנות מגוון גדול של בגדים מתוקים לפעוטות וילדים קטנים (גילאי שנתיים עד שבע) האיכות מורגשת במגע כל הבגדים עשוים מ100% כותנה.
חובה בכל בגד שנלבש ע"י הילדים שלנו בקיץ החמים והדביק שלנו!

אני כעת אשתף אתכם בחלק קטן מן הקולקציה.
אם תסתכלו היטב תוכלו לגלות את ענבל מציגה את השימלה שבחרה לה מביגיז!

אז על תפספסו כעת באתר מבצעי סוף הקיץ!
עולמה של רויטל ממליץ בחום:)


http://www.biggies.co.il/