יום חמישי, 7 באוגוסט 2014

לשלוף את המזלגות: בשורה חדשנית מצבר – סלטי עדשים צבר מחדשת - סלט עדשים עם גזר ובצל מטוגן וסלט עדשים פיקנט

לשלוף את המזלגות:
בשורה חדשנית מצבר – סלטי עדשים
צבר מחדשת - סלט עדשים עם גזר ובצל מטוגן וסלט עדשים פיקנטי





עדי רטמן, מנהלת שיווק סלטי צבר: "עליה של 50% במספר החיפושים אחר המילה עדשים בגוגל"
סלטי צבר ממשיכה לחדש ויוצרת קטגוריית סלטים מצוננים חדשה המבוססת על עדשים. סדרת הסלטים החדשה מציעה סלטי עדשים עשירים וטעימים המהווים כל אחד בפני עצמו ארוחה של ממש: סלט עדשים עם גזר אפוי ובצל מטוגן (מתקתק), וסלט עדשים בתיבול פיקנטי.
לדברי עדי רטמן, מנהלת שיווק סלטי צבר, "בשנים האחרונות הפכו הקטניות השונות, ובראשן העדשים, לחלק מרכזי ואהוב בתפריט של רבים מאיתנו. בישראל אימצנו בחום את העדשים ואלו תופסות מקום של כבוד אצלנו בבית, במסעדות ובבתי קפה, בספרי הבישול ובמתכונים ואפילו בגוגל שחוותה בשנתיים האחרונות עלייה של 50% במספר החיפושים אחר המילה 'עדשים'."
בסלטי צבר מקפידים לעקוב מקרוב אחר בלוטות הטעם של הקהל הישראלי ולספק את הטעמים החדשים האהובים. לכן הוחלט להיכנס לתחום סלטי העדשים ולהשיק שני סלטים כיפיים ומזינים לכל חובבי הז'אנר. פיתוח סדרת סלטי העדשים ארכה למעלה משנה וכללה פריצת דרך טכנולוגית בעולם הסלטים.
את סדרת סלטי העדשים החדשה של צבר ניתן לאכול קרים או מחוממים, ממש מתוך הקופסא עם מזלג או בתור תוספת משביעה לארוחה, כחלק מסלט גדול, ואפילו כנשנוש. כך למשל, ניתן להשתמש בדמיון ולהגישם כמנה עיקרית, לדוגמא: לשלב את סלט העדשים הפיקנטי עם אורז לבן לקבלת מנה עיקרית טעימה של מג'דרה - מפנקת ובריאה. יתרון משמעותי של הסדרה הוא בנוחות ובמהירות – עד היום היינו צריכים להשרות את העדשים ולבשלן לזמן ארוך, סלטי העדשים של צבר מוכנים לאכילה על המקום, רק לא לשכוח את המזלג.

גילוי נאות קיבלנו את הסלטים לטעימה ראשונית והדעה היא אישית שלי ושל בני הבית.
אני מאוד אהבתי את הסלט עדשים עם גזר, אני צירפתי את הסלט כתוספת לאורז.
הטעם הרגיש לי מגד'רה ביתית מעודנת.
סלט העדשים הפיקנטי הלך מעולה בשילוב של פרגית על האש.
הסלטים ממש טעימים וטובים.
העדשים תופסים מקום נכבד בצלחת שלנו וממלאים את התאבון שלנו ואת הצלחת.
בעדשים יש הרבה חלבון וזה מעולה לצריכת החלבונים היומית ולשמירה על תזונה בריאה וטובה.

עוד על עדשים: בנוסף לטעם הנפלא, העדשים טומנות בחובן יתרונות תזונתיים מנצחים והן מסייעות ליצירת תחושת שובע לאורך זמן. העדשים שייכות למשפחת הקטניות ומכילות כמות גבוהה של חלבון, מינרלים, ברזל ויטמינים וסיבים תזונתיים. בנוסף לכך, העדשים דלות בשומן והן מכילות פחמימות מורכבות המתפרקות לאט ומסייעות לתחושת שובע לאורך זמן.

על המוצרים: הסלטים החדשים, במשקל 320 גרם, יוצעו למכירה ברשתות השיווק ובנקודות המכירה המובילות ברחבי הארץ החל מתחילת חודש אוגוסט, במחיר 13-16 ₪ (סדרת ""סלטי השף"), בהתאם למחירים ולמבצעים המקובלים ברשתות ובחנויות השונות.