יום שישי, 5 בספטמבר 2014

פותחים את השנה החדשה עם בנפייבר מבצעים שיעשירו לכם את החג

פותחים את השנה החדשה עם בנפייבר
מבצעים שיעשירו לכם את החג
      מארז 2 בקבוקי בנפייבר 168 גרם + ספר המתכונים רב המכר של מיקי שמו  "שבתות וחגים"
        מארז 2 בקבוקי בנפייבר 168 גרם + מקציף חלב חשמלי

במחיר  אטרקטיבי במיוחד: 99.90₪ בלבד למארז!

לכבוד ראש השנה ותקופת החגים שבפתח, חברת 'נוברטיס קונסיומר הלת" משווקת 'בנפייבר'- אבקת סיבים תזונתיים, יוצאת במבצעים אטרקטיביים במיוחד : מארזים חגיגיים במחירים חגיגיים עוד יותר:

- ברשת סופר פארם: מארז 2 בקבוקי בנפייבר, 168 גרם כל אחד עם  ספר המתכונים רב המכר של מיקי שמו "שבתות וחגים" לאפייה טעימה ובריאה, במחיר אטרקטיבי של 99.90 ₪   
המבצע בתוקף החל מה- 15.9.2014 ועד גמר המלאי




- ברשת ניו פארם: מארז 2 בקבוקי בנפייבר, 168 גרם כל אחד עם מקציף חלב חשמלי לקפה עשיר במיוחד במחיר אטרקטיבי של 99.90 ₪
המבצע בתוקף החל מה- 1.9.2014 ועד כמר המלאי


בנפייבר- פשוט להוסיף סיבים תזונתיים יום יום!
'בנפייבר' הינו אבקת סיבים תזונתיים, המסייעים לשמירה על הבריאות, לשיפור תפקוד מערכת העיכול ולאורח חיים בריא יותר. בנפייבר מספק 100% סיבים תזונתיים פרה ביוטיים, טבעי, ללא טעם או ריח, עשוי מגוואר-גאם: סיב תזונתי מסיס עם מבנה ייחודי המאפשר לו להתמוסס לחלוטין במשקאות ובמזונות רכים ואינו יוצר גבישים או גושים ולכן קל מאוד לשלב אותו כמעט בכל משקה או מאכל. בנפייבר משתלב במגוון רחב של משקאות ומאכלים כמו: מעדני חלב ויוגורט, מיצים, תבשילי קדירה ובשר, מרקים ורטבים, מאפים, עוגות, עוגיות ועוד. ניתן לאפות ולבשל איתו בקלות ואפילו לשלב בסנדוויץ' של הילדים בלא שירגישו בכך. דיאטנים ממליצים להוסיף סיבים תזונתיים לתפריט היומי באופן קבוע כיוון שאלו עוזרים לשמור על הבריאות ומשפרים את תפקוד מערכת העיכול. איגוד התזונה האמריקאי (ADA) ממליץ על צריכה יומית של 25-38 גרם סיבים תזונתיים ביום מתוכם 5-10 גרם סיבים פרה ביוטיים. התזונה המערבית דלה בסיבים פרה-ביוטיים, מחקר של משרד הבריאות מראה כי הישראלי הממוצע צורך כ- 40% פחות סיבים תזונתיים מהכמות היומית המומלצת. בנפייבר עוזר להשלים את החסר ומומלץ כתוספת יום יומית ועכשיו גם ניתן להשיג בכל מקום.