יום חמישי, 18 בספטמבר 2014


 ערוץ "בייבי" מצטרף לטיסות אל-על!!!
החל מהיום תקרין חברת התעופה הלאומית בטיסותיה, תכנים מגוונים של ערוץ הפעוטות הבינלאומי
הנוסעים הקטנטנים יוכלו לצפות בתכנים באמצעות מערכות ה- VOD על גב הכסאות במטוס, או במחשבי לוח וסמארטפונים באמצעות התחברות למערכת DreamStream  משוכללת
עומרי בץ מנכ"ל טלית תקשורת: "מטרת שיתוף הפעולה להנעים את השהות בטיסה לקהל התינוקות והוריהם, במיוחד בטיסות ארוכות"
***
חברת התעופה הלאומית 'אל-על' וערוץ הפעוטות הבינלאומי המוביל בעולם 'בייבי',  מודיעות על הסכם שיתוף פעולה מיוחד, במסגרתו תשדר אל על במהלך טיסותיה לנוסעיה הקטנטנים תכנים מגוונים של ערוץ בייבי, שיוקרנו במערכות הבידור במטוסים הכוללות את מערכות ה- VOD על גב הכסאות או במחשבי לוח וסמארטפונים באמצעות התחברות למערכתDreamStream  משוכללת.
 המהלך ייעשה בשלבים, כאשר בשלב הראשון התכנים יוקרנו בחמישה מטוסי אל-על ובמהלך החודשים הקרובים יורחב לשנים עשר מטוסים נוספים, וסה"כ 17 מטוסים עד אמצע שנת 2015.
טל קלדרון, מנהל התוכן והמדיה באל על: "המהלך הנוכחי תואם למדיניותנו וההשקעה העצומה שלנו בהיבט החדשני, נוסף לשיפור תמידי של מערך השרות והנעמת זמנם של כלל הנוסעים בכל הגילאים. במהלך הטיסות לקוחותינו נהנים מהקרנת תכנים איכותיים המיועדים בעיקר לקהל הילדים והבוגרים, ואנו גאים להרחיב פעילות זאת ולפנק בתוכן איכותי גם את קהל לקוחותינו הקטנטנים. אני משוכנע שהחיבור עם "בייבי" יגרום גם להם להרגיש הכי בבית בעולם". 
תכני הערוץ אשר פותחו והופקו ע"י צוות המומחים של "בייבי" באמצעות בתי ההפקה המובילים בארץ ובעולם, יאפשרו לקהל התינוקות והפעוטות הנמנים עם נוסעי אל-על, ליהנות במהלך הטיסה ממגוון התכניות והשירים הכוללים את הדמויות המוכרות והאהובות מהערוץ ובהם 'כייף בקיץ עם אוליבר', 'משחקי ניחוש עם תולי ואנריקה', 'לומדים ונהנים עם צ'ארלי והמספרים', 'שירים אהובים עם בייבי', 'לקראת שינה עם דרקו' ועוד.

עומרי בץ מנכ"ל טלית תקשורת:

"חברת אל אל מוכרת בעולם בזכות חוויית הטיסה המושלמת שהיא מעניקה למאות אלפי לקוחותיה מדי שנה. החל מהיום גם קהל התינוקות הנמנה עם נוסעי חברת התעופה הלאומית  ייהנה בעת הטיסה מצפיה בתכנים המגוונים והדמויות הפופולאריות של ערוץ בייבי, מה שינעים
להם את השהות במטוס, יאתגר וישעשע אותם ויהווה עבורם ערך אמיתי במיוחד בטיסות ארוכות".

ערוץ בייבי, מקבוצת טלית תקשורת , הינו ערוץ התינוקות והפעוטות הגדול והמוביל בעולם. לאחר שהחל את דרכו ב2003 בישראל (בפלטפורמת השידור Yes) , הערוץ יוצא לחו"ל וכיום משודר ב- 116 מדינות, יותר מ - 750 פלטפורמות ו- 18 שפות. בארץ  הערוץ משודר ב  yes (ערוץ 81) , בHOT (ערוץ 75)  ב-VOD של שתי הפלטפורמות וכן ברצועה יומית בערוץ 10.