יום שבת, 25 באוקטובר 2014

שיער חזק בסטייל מושלם סדרת Keratin Style Perfection מבית SYOSS המכילה קרטין נוזלי לשיער חזק ומלא ברק

שיער חזק בסטייל מושלם
סדרת  Keratin Style Perfection מבית SYOSS המכילה קרטין נוזלי לשיער חזק ומלא ברק




הנקל Beauty Care מרחיבה את סדרת מוצרי הסטיילינג לשיער של SYOSS ומשיקה את Keratin Style Perfection SYOSS- ספריי ומוס לעיצוב שיער עם קרטין נוזלי המחזק את סיב השערה ומעניק לשיער גמישות וברק.

קיבלנו את המוצר להתנסות ראשונית.
בראש השתמשתי בו לפני אירוע, המוצר מאפשר לך לשחק אותה ב- הופעה.בלתי נשכחת...
מנפח תלתלים, מבריק את השיער ותספורת מקבלת תנועה וחן אנרגטי ורענן.
עוד התנסתי בשימוש בתסרוקת צמודה של צמה סינית ארוכה ומתוחה.
גם שם המוצר עשה פלאים הדגיש את התסרוקת, נתן ברק והמראה החזיק מעמד יפה מאוד מס' שעות טובות.

המוצרים החדשים המתווספים לסדרה פותחו ע"י מעצבי שיער מובילים וכוללים: ספריי המתאים לעיצוב כל סגנונות השיער, לאחיזה חזקה במיוחד ,מעניק גמישות מושלמת, ללא תחושת דביקות, ללא שאריות ועוזר להגן על השיער מפני לחות. עוד בסדרה מוס לייצוב מקסימאלי חזק במיוחד המעניק 48 שעות שליטה בעיצוב ו 100% גמישות לשיער, עם ברק טבעי העוזר לשמירת השיער מפני חום המייבש.
בשנים האחרונות, קרטין הפך לטרנד מוביל בכל העולם וניתן לראות אותו בהמון מוצרים בשוק עיצוב השיער המקצועי, כאשר יש לו תפקיד חשוב בטיפול ושיקום שיער פגום ובהגנה וחיזוק מבנה סיב השערה. יכולת החדירה של הקרטין לשיער הנה גבוהה, כך שהוא מגיע אל הסדקים והפגמים בשיער ומסייע בשיקומו.
סדרת מוצרי הסטיילינג לשיער של SYOSS כוללת פורמולות באיכות מקצועית שפותחו ונמצאות בשימוש על-ידי מעצבי שיער מקצועיים, במטרה להעניק לצרכנים פתרונות מקצועיים וחווית עיצוב באיכות של מספרה, במחירים תחרותיים. מוצרי הסדרה כוללים: ספריי לייצוב מקסימלי חזק במיוחד, ספריי לברק וייצוב, ספריי לייצוב חזק, ספריי ליצירת נפח, מוס לייצוב מקסימלי, סטיילינג מוס ליצירת נפח, סטיילינג מוס לשיער מתולתל וסטיילינג ג'ל Max Hold לייצוב מקסימלי.
סטיילינג מוס keratin style יימכר במחיר של 36.9 שקלים וספריי keratin style יימכר במחיר של 47.9 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק, בפארמים ובחנויות המובחרות.