יום שני, 17 בנובמבר 2014

yes ודיסני- תאגיד הבידור והתקשורת הגדול בעולם -ישתפו פעולה באפליקציה חדשנית : "אלבום הנסיכות שלי"


yes ודיסני- תאגיד הבידור והתקשורת הגדול בעולם -ישתפו פעולה באפליקציה חדשנית :
"אלבום הנסיכות שלי"

לראשונה בישראל אפליקציה חדשנית תשלב טכנולוגית בין עולם הצפייה הטלוויזיוני על המסך, לבין אפליקציית איסוף קלפים באמצעות טכנולוגיית זיהוי תמונה חדשנית

yes ודיסני ישראל בשיתוף פעולה מיוחד לקידום אפליקציה חדשנית – "אלבום הנסיכות שלי".

ערוץ הסרטים לילדים של yes - yes5 - הוא ערוץ הטלוויזיה הראשון בעולם המשדר את כל סרטי הנסיכות של דיסני יחד ותחת קורת גג אחת.

אימהות לבנות מגילאים 4 מי לא רוצה להיות נסיכה!

כל אחת מהן רוצה ויכולה!!!




לצורך קידום המהלך החליטו ב-yes לראשונה בישראל לעשות שילוב טכנולוגי בין עולם הצפייה הטלוויזיוני על המסך, לבין אפליקציית איסוף קלפים וליצוראפליקציה חדשנית בשם "אלבום הנסיכות שלי" המאפשרת לאסוף קלפי נסיכות באמצעות טכנולוגיית זיהוי תמונה חדשנית.

איסוף הקלפים מתאפשר באמצעות הפניית מסך הטאבלט או הסמאטרפון לסרט המשודר. האפליקציה מזהה את הסרט ומעבירה את הקלף ממסך הטלוויזיה לאלבום הפרטי. הילדים יכולים לאסוף קלפים, ללמוד טריוויה משעשת על הנסיכות ולהמשיך לאתר אינטרנט שמשלב משחקים ופעילות לילדים.

אפליקציית "אלבום הנסיכות שלי" שתעלה לאוויר היום, ה- 16.11.14 ותפעל עד לחודש אוגוסט 2015, היא למעשה משחק איסוף קלפים שמאפשר לצופי וצופות ערוץ yes5וyesvod לאסוף קלפים וירטואליים לתוך האפליקציה בכל פעם שמוקרן סרט נסיכות מבית דיסני וכן לקבל קלפים שקשורים לנסיכות לאורך השבוע:
קלפי נסיכות מקבלים תוך כדי צפייה בסרט נסיכות על ידי כיוון האפליקציה ללוגו-באג מיוחד שנמצא על המסך בזמן הקרנת הסרט (זיהוי תמונה). קלפים רגילים מתקבלים אוטומטית כל כמה ימים עם אפשרות לקיצור ההמתנה ע"י מענה על שאלות טריוויה.

הפעילות תלווה במתן פרסים מגוונים לפי התקדמות צבירת ניקוד באיסוף הקלפים, ביניהם: מדבקות, בובות, כרטיסים לסרט, מתנות דיגיטליות כמו שילוט לחדר וכיוצ"ב. הפרס הגדול צפוי להיות טיסה לחו"ל.