יום רביעי, 24 בדצמבר 2014

קולון 101 משיק ג'ל כביסה בניחוחות חדשים: לבנדר ומאסק














קולון 101 משיק ג'ל כביסה בניחוחות חדשים:
לבנדר ומאסק

ג'ל קולון 101 מצטיין בנוחות השימוש, מתמוסס בקלות במכונת הכביסה ואינו משאיר שאריות על הבגד; ניחוח לבנדר ומאסק נתפסים כנעימים במיוחד לבדים ואריגים
מותג הכביסה המוביל "קולון" של חברת רקיט בנקיזר, משיק בימים אלה שני ניחוחות חדשים לג'ל הכביסה קולון 101: ג'ל קולון 101 בניחוח לבנדר ובניחוח מאסק  הנתפסים כנעימים במיוחד לבדים ולאריגים.

 ג'ל קולון 101 לבנדר ומאסק הם תוספת חדשה ומרעננת לסדרת הג'ל ולמותג קולון 101. הג'ל מצטיין בנוחות השימוש, מתמוסס בקלות במכונת הכביסה ואינו משאיר שאריות על הבגד. שני הניחוחות החדשים נמכרים באריזה של 3 ליטר ובמחיר מומלץ לצרכן הזהה לסדרת הג'ל הקיימת.

קיבלנו להתנסות במוצר ביום סגרירי ביותר, היה ממש קר אבל לא גשום, הילדים חזרו עם הבגדים, ובעיקר הגופיה הלבנה שמתחת לבגדים כבר לא הייתה בכלל לבנה היא הייתה מלאה בוץ.

הכנסתי מס' בגדים ואת הגופיה, הופתעתי לטובה, הגופייה יצאה נקייה ולבנה כקודם.

ולכביסה היה ריח משגע וחורפי של מאסק.

מומלץ בחום- עולמה של רויטל

סדרת מוצרי ג'ל קולון 101 מחזיקה בנתח שוק כספי שנתי של 18.2% מתוך כלל סגמנט נוזל וג'ל לכביסה, והציגה גידול של כ-46% במכר הכספי מול התקופה המקבילה אשתקד (נתוני נילסן MAT אוקטובר 2014). סגמנט הנוזל והג'ל המהווה כ-25% מקטגוריית הכביסה, הוא הצומח ביותר בקטגוריה בשנה האחרונה, עם גידול של כ-5% לעומת התקופה המקבילה אשתקד (נתוני נילסן MAT אוקטובר 2014).
סדרת מוצרי קולון 101 כוללת מגוון מוצרים ביניהם אבקות וג'ל לכל סוגי הכביסה, אבקה וג'ל לכביסה צבעונית וקפסולות ג'ל סופר מרוכז, למירב הנוחות. כמו שאר מוצרי הסדרה, ג'ל קולון 101 בניחוח לבנדר ומאסק מנקים 101 כתמים, איתם אנו מתמודדים בשגרת היומיום וביניהם: כתמי מזון, שתייה, איפור, צבעי ילדים, בוץ ואחרים (עפ"י תוצאות בדיקות המעבדה לבדיקות טקסטיל של שנקר).

לדברי חגית ברטל פרסקי, מנהלת השיווק של תחום מוצרי הכביסה בחברת רקיט בנקזיר: "צרכנים רבים מעידים כי בין השיקולים המרכזיים בבחירת ג'ל כביסה הם הריח ועמידותו לאורך זמן. אנחנו שמחים להשיק ניחוחות חדשים העונים לצרכים אלו".
מחיר מומלץ לצרכן  30 ₪ 3 ליטר

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ורשתות הפארם.