יום ראשון, 14 בדצמבר 2014

nick name

למי יש יום הולדת! לי לי לי!

מי לא רוצה יום הולדת מושקע? 

אני הייתי רוצה יום הולדת וערכת יום הולדת מבית ניקניים!

ערכה מושלמת של חגיגת צבעים לבחירה ולסוג האירוע שאתה בוחר!





הבת שלי מתכננת את חגיגות יום ההולדת שלה שנה מראש,

וגם חוגגת לפחות 3 פעמים בשנה את יום הולדתה.

יש לי רשימת יום הולדת שבכל שנת יום הולדת חדשה עד שמגיע אירוע

יום הולדת בפועל אני מוסיפה לרשימה עוד בקשות מיוחדות.

אני זוכרת ששנה שעברה לפני יום הולדת 5 שלה שברתי את הראש איזה קונספט של שולחן מעוצב אני יוצרת ומכינה לה.

האימהות בשכונה הציבו לי רף גבוה והחלטתי שאני נכנסת לקבוצת אימהות משקעניות בפיסבוק ומשם אקח המלצות ואתחיל לרקום ליום ההולדת של הבת שלי את כל החלומות ליום הולדת מושלם.

היום אני כבר לא צריכה ללכת ולחפש מצאתי את קונספט יום ההולדת הכי שווה ברשת, קל לקנייה  ו-לי עושה עבודה קלה וראש שקט לפני חגיגות הפקת יום ההולדת.

בניקניים - ימי הולדת קונספט ושולחנות מעוצבים לאירועים מיוחדים

יום ההולדת של הילד שלנו הוא חגיגה של פעם בשנה, אירוע משמח ומרגש לילד ולהורים, אבל לפעמים יכול להיות גם קצת מלחיץ. אנחנו רוצים שהכל יראה מיוחד ויתאים למה שהילד שלנו אוהב, אך לא תמיד יש לנו זמן להשקיע בכל פרט קטן או כישרון לדעת לעצב הכל כמו בהפקה מקצועית.
יום הולדת, או כל אירוע אחר, דורש מההורים להתייחס למספר מרכיבים:
·         איזה רעיון או עיצוב לבחור – כזה שיעשה את הילד למאושר, אבל שלא יהיה כרוך בשעות של עבודה?
·         איך דואגים שהכל יתאים, מבלי להתרוצץ בעשרות חנויות?
·         איך שומרים על כל זה בתקציב שפוי?

  אני אציג בפניכם את השולחנות וקונספטים ימי ההולדת שניתן להשיג בניקניים.






















מעכשיו נגמרו הדאגות – ערכות יום הולדת משלמות לפי נושאים
באתר ניקניים תמצאו ערכות מושלמות לעיצוב שולחן יום ההולדת ושולחנות לאירועים מיוחדים. המוצרים האישיים של ניקניים נושאים את שם וגיל הילד והם ייצרו אווירה מושלמת לאירוע, החל מההזמנות למסיבה וכלה במתנות (give-away) לאורחים. בקיצור, עם ערכות יום ההולדת של ניקניים לכם, ההורים נשאר רק לדאוג לכיבוד!

·         באתר ניקניים מארזי ימי הולדת במגוון רחב של נושאים ועיצובים, לבנים ולבנות בגילאים שונים.
·         לא מצאתם את העיצוב שחשבתם עליו? אין בעיה – בניקניים מעצבים גם לפי דרישה.
·         המארזים מגיעים ב- 3 הרכבים: S/M/L . ההבדל ביניהם הוא תמהיל המוצרים הנכללים במארז.
·         בניקניים שמים דגש על התאמה אישית לצרכי החוגג ומארגני המסיבה- ניתן לקחת רק חלק מהפריטים הכלולים במארז ולהתאים את כמות הפריטים למספר החוגגים.

למי זה מתאים?

לכולם!

·          לחוגגים ימי הולדת, מסיבות, אירועים, הרמת כוסית ועוד.
·         להורים לילדים בכל הגילאים, בעיקר כאלו שרוצים להשקיע, ושחשוב להם נראות ומיתוג שולחן החגיגה.
הפתרון שלנו: פתרון כולל, מארז מושלם לקישוט ועיצוב השולחן. המוצרים הינם אישיים וכוללים את שם החוגג ואת גילו, הם מיוצרים באיכות מוקפדת ומסייעים בעיצוב שולחן יום הולדת אחד, יחיד ומיוחד, בדיוק כמו המסיבה שלכם!


בניקניים תמצאו מענה לכל אירוע: ערכות אישיות, מעוצבות וממותגות המתאימות ל:



·         חתונות
·         בריתות
·         בני מצווה
·         חינה
·         הענקת ספר תורה
·         אמא/אבא שבת



המארז כולל:מתנה קטנה ומתוקה לילדי הגן בקבלת שבת!

* חבק אישי עם שם הילד
* גלוייה עם שם הילד ובה ברכות לשבת ומתכון לחלה
* 2 נרות
* גביע יין
* לב שוקולד


לאירועים מיוחדים שיקשטו כל שולחן אירוע בין אם בבית הכנסת או באולם אירועים או אפילו אם אתם מארחים בבית בחג .

אנחנו תמיד פתוחים לרעיונות!
יש מסיבה שלא חשבנו עליה, אנחנו נעצב לכם בהתאם לדרישתכם.

כל הפתרונות הקסומים לימי הולדת מושלמים ומרגשים, לספרים עם שם והקדשה אישית, לספרי הזיכרונות כגון לופה....

אחראים פפירוס פתרונות דפוס מתקדמים הינו בית דפוס מהמובילים בתחום, המעניק מזה 18 שנים שירותי עיצוב ופתרונות דפוס כוללים ליותר מ- 1000 לקוחות מרוצים׃  אנו מייצרים קטלוגים מעוצבים, פולדרים, מוצרים לכנסים, עלונים צבעוניים וכן טפסים, ניירת משרדית וכרטיסי ביקור.

בדפוס קיים סטודיו המעניק שירותי עיצוב גרפי ברמה גבוהה ובלוחות זמנים קצרים במיוחד. 
מוצרי הדפוס מודפסים במכונות דיגיטליות מתוצרת HP Indigo ובמכונות דפוס אופסט נוספות.

בדפוס מחלקת כריכייה משוכללת ובה מכונה לציפוי למינציה (מט ומבריק), מכונות לכריכות ספירלה ולכריכות קשות, וכן קו לייצור חוברות בכריכה חמה או סיכות.

פפירוס הינו היצרן הבלעדי של אלבומי התמונות של "לופה", המובילה את מהפכת אלבומי התמונות בישראל. 

בדפוס עומד לרשות הלקוחות צוות שירות מיומן הפועל ביעילות, תוך שימת דגש על מתן שירות איכותי לשביעות רצון מלאה




 בנוסף נייקניים מאפשרת להדפיס דפי הדפסה בחינם עם שם הילד.

עוד דבר מקסים על תפספסו...גם המסיבות שלכם יכולות להראות מעוצבות כך, עם שם הילד. מוזמנים לבחור עיצוב, להוסיף את שם הילד ולהדפיס במדפסת שלכם, והכל בחינם!  מקסים נכון?! http://bit.ly/1zjstkT



בנוסף כרגע באתר 25% הנחה על ספרי הקריאה רק שלי עם השם שלי!
להשיג בניקניים