יום שישי, 19 בדצמבר 2014

אוכל הרחוב מגיע הביתה: סלטי צבר והשף אבי לוי משיקים סדרת סלטים בהשראת אוכל רחוב בסדרה החדשה: סביח, פריקסה וחומוס עם כדורי פלאפל

אוכל הרחוב מגיע הביתה:
סלטי צבר והשף אבי לוי משיקים סדרת סלטים בהשראת אוכל רחוב

בסדרה החדשה: סביח, פריקסה

וחומוס עם כדורי פלאפל




מאז ומתמיד היה אוכל הרחוב חלק בלתי נפרד מהזהות הישראלית, כאשר מיליוני ישראלים עוצרים מדי חודש בדוכן המועדף עליהם כדי להתענג על הטעמים והריחות האהובים ולהשקיט את הקיבה המקרקרת לכמה שעות.

כעת סלטי צבר והשף אבי לוי מביאים את אוכל הרחוב לתוך הבית ומשיקים סדרת סלטים מצוננים חדשה המבוססת על מאכלי הרחוב האהובים בארץ: סלט סביח עם חציל מטוגן, ביצה קשה וטחינה, סלט חומוס עם שברי כדורי פלאפל מטוגנים שעורבבו בתוכו, וסלט פריקסה הכולל טונה, עגבניות, תפוחי אדמה, אריסה ולימון כבוש. 


אנחנו טעמנו טעימה ראשונית גילוי נאות!

דבר ראשון הסתכלנו על הערכים הקלורים בכל סלט, האמת ממש לא נורא! 

אהבנו במיוחד את טעם החומוס בטעם פלאפל- שם אתה מרגיש שאתה נוגס במנה פלאפל אמיתית.

סלט הטחינה והחציל - שמזכיר בטעמו את הסביח מעולה, אני מרחתי אותו בפיתה קלה:) והוא היה מצויין וממש טעים.

סלט הפריקסה נחמד מעט דליל לטעמי.

לסיכום מומלץ בחום חדש על המדף רוצו לקנות ולהתחדש על שולחן ארוחת הערב, בתאבון עולמה של רויטל


השף אבי לוי נכנס ללב ולבלוטות הטעם של הקהל הישראלי עם זכייתו בתכנית מאסטר שף. הוא מחזיק בשתי מסעדות מצליחות בירושלים עיר מגוריו: מסעדת "המוציא" ומסעדת "בית הכוון" שנפתחה השנה ומציעה אוכל רחוב אסלי עם טוויסט.

לדברי לוי, "אני שמח על ההזדמנות שקיבלתי מסלטי צבר ליצור סדרת סלטים שנותנת לסביח, לפלאפל ולפריקסה את הכבוד המגיע להם. יש לי קשר עמוק עם אוכל ישראלי אמיתי שבא מהנשמה, ומבחינתי אין דבר יותר ישראלי ממאכלי הרחוב. הסלטים החדשים נותנים לכל אחד להכניס את אוכל הרחוב הביתה, אני ממליץ לסדר את הסביח בתוך פיתה, לגוון עם תוספות, פטרוזיליה טרייה, כל אחד כמו שהוא אוהב".

על המוצרים: הסלטים החדשים, במשקל 300-320 גרם יוצעו למכירה ברשתות השיווק ובנקודות המכירה המובילות ברחבי הארץ לקראת סוף השנה.

מחיר מומלץ לצרכן 11.5 ₪ - 13.5 ₪, בהתאם למחירים ולמבצעים המקובלים ברשתות ובחנויות השונות. כשרות: רבנות קריית גת.