יום שלישי, 30 בדצמבר 2014

כתר פלסטיק מציגה:
מחסן פיוז'ןהמחסן עובר לקדמת הבית: מחסן בעיצוב חדשני וייחודי בעל תחושת עץ


לכל אחד מאיתנו יש צורך במקום לאחסון הדברים שאין להם שימוש ביומיום. התרגלנו שאת המצוקה ממלאים בחוסר נוחות הבוידם הצפוף, הממ"ד המבולגן או המחסן המעופש בחצר האחורית. מי מאיתנו לא צריך פתרון אחסון פרקטי, בטוח, ואסתטי מחוץ לבית?
בכתר פלסטיק הבינו את הצורך במקום אחסון גדול ורחב מספיק ובאותו זמן גם אסתטי והביאו את המחסן אל קדמת הבית - מחסן פיוז'ן. מחסן חדשני גדול ומרווח בעל מראה ותחושת עץ ייחודית. המחסן עשוי פלסטיק מיוחד העמיד לאורך שנים ובעל מראה אסטטי של עץ, המשתלב באופן הרמוני בחצר הבית. המחסן משלב באופן אידאלי מראה המתאים לסביבה בגינה, ביחד עם קונסטרוקציה מסיבית ופיתרון כולל לנושא האחסון תוך הגנה מפני פגעי מזג האוויר.
הטכנולוגיה בה מיוצר מחסן פיוז'ן הינה חדשנית ובלעדית לכתר פלסטיק. מדובר בשיטה המשלבת נסורת עץ ממוחזר ופלסטיק באקסטרוזיה, ובכך מביאה יתרון ייחודי של שילוב יתרונות החומרים לכדי מוצר איכותי ופרקטי.
מחסן פיוז'ן עוצב בגדלים אידיאלים, תוך שמירה על יציבות, קשיחות ומראה עץ טבעי שאינו נרקב או דוהה. בקדמת המחסן יש שתי דלתות מאסיביות לפתיחה רחבה ונוחות גישה. דפנות המחסן בנויות מקירות כפולים עשויים תרכובת עץ ממוחזר ופלסטיק ורצפתו מסיבית בעלת עמידות גבוהה. מחסן פיוז'ן מותאם ועמיד לאקלים הישראלי וכולל ארבעה פתחי אוורור, וניתן לנעילה עם מנעול.
ניתן להשיג ב: אתר כתר און ליין, חנויות כתר, ובחנויות המובחרות.

מידות ומחירים:
מחסן פיוז'ן מדגם 754
גובה: 252 ס"מ
רוחב: 229 ס"מ 
עומק: 121 ס"מ
פתיחת דלתות: 148.5 ס"מ 
קיבולת: 4445 ליטר
מחיר: החל מ- 4,000  ₪

מחסן פיוז'ן מדגם 757
גובה: 252 ס"מ
רוחב: 229 ס"מ 
עומק: 
223.5 ס"מ
פתיחת דלתות: 148.5 ס"מ 
קיבולת: 
8700 ליטר
מחיר: החל מ-5,100 ₪

סרטון המוצר ביו טיוב
:  https://www.youtube.com/watch?v=5ivXhpxmSi0