יום רביעי, 17 בדצמבר 2014

מראה עור מושלם גם בלי מייק אפ ... L'ORÉAL PARIS מותג הטיפוח הבינלאומי משיק את סדרת טיפוח עור הפנים SKIN PERFECTION 3 מוצרי טיפוח חדשניים לגיל 25+





מראה עור מושלם גם בלי מייק אפ ...
L'ORÉAL PARIS מותג הטיפוח הבינלאומי
משיק את סדרת טיפוח עור הפנים
 SKIN PERFECTION
3 מוצרי טיפוח חדשניים לגיל 25+

קרם יום, קרם עיניים וסרום
עם אפקט מתקן למראה העור מושלם 


קיבלתי להתנסות ראשונית את קרם הפנים מבית לוראל-סקין פרפקשן.

לאחר התנסות כשבוע ימים אני מעלה בכתב את השינוי
שאני חוותי מהמוצר.

הרגשתי כי העור הועשר בלחות והרגיש לי כי הוא נעים ורך יותר.
מרקם העור של פניי נראה לי חלק יותר, זוהר יותר והיה נראה כי הקמטוטים לצד העיניים נמתחו מעט.
הריח שלו מעודן והספיגה שלו נעימה ויעילה.
אפשרי בכיף למרוח את קרם הפנים על הצוואר גם לעור שלנו שם מגיע להתפנק....

מומלץ בחום:) עולמה של רויטל

   קרם לחות בעל אפקט מתקן למראה עור זוהר ומרקם אחיד:

המומחיות של לוריאל פריז


מעבדות לוריאל פיתחו מפתח תלת-ממדי, האחראי למראה העור המושלם שלך: מרקם, קמטוטים וגוון אחיד. קרם הלחות הראשון מלוריאל פריז בעל אפקט מתקן למראה העור המושלם שלך, מסייע בהענקת לחות עד 24 שעות, בתיקון ובשיפור מראה פני העור. הפורמולה מכילה רכיב פעיל הרשום כפטנט של לוריאל, המסייע בשיפור מראה איכות העור, בהפחתת מראה הקמטוטים הראשונים ובהשבת הזוהר מידי יום לעור הפנים.

קרם היום מכיל:


Perline – P: שילוב של רכיבים פעילים המסייעים בהענקת מרקם עור אחיד יותר.
L.H.A – רכיב פטנט המסייע בהפחתת מראה קמטוטים ראשונים.



קרם לחות סקין פרפקשן- מעניק לחות עד 24 שעות ומסייע בשיפור מראה העור. קרם במרקם קליל, נעים ונספג במהירות. מעניק בסיס טוב למריחת מייק-אפ.
הוראות שימוש: יש להשתמש מדי בוקר וערב על הפנים והצוואר לספיגה מלאה.

בקיצור - מומלץ, הקרם מאוד עזר לי ונהנתי ממנו מאוד! 

עולמה של רויטל