יום חמישי, 18 בדצמבר 2014

SABON גאה להציג: Happy Feet טיפול החורף המושלם לכפות רגליים מטופחות



SABON גאה להציג:
Happy Feet
טיפול החורף המושלם לכפות רגליים מטופחות

SABON ממשיכה לחדש  ומרחיבה את קטגוריית טיפוח כף הרגל עם קרם רגליים חמאתי, המתווסף לקרם הרגליים האהוב והמוכר לעידון ולריכוך העור. קרם הרגליים החמאתי מכיל תערובת עשירה של חמאת מונוי ושיאה, לריכוך ולטיפול בעור יבש בפרט.






טיפול מושלם לכפות הרגליים, בהמלצת SABON, מתחיל בהשרייתן במים פושרים עם סבון איכותי למשך של כ-15 דקות. יש לעסות את כפות הרגליים בפילינג רגליים לריכוך והסרת העור היבש והסדוק, לייבשן היטב במגבת נקייה ולמרוח שכבה אחידה של קרם רגליים חמאתי המכיל תערובת חמאות להזנת העור בלחות. להשלמת הטיפול יש לגרוב גרבי כותנה 100% לפני השינה.
הטיפול מותיר את עור כפות הרגליים, נעים, רך ומועשר בלחות.

קרם רגליים חמאתי
קרם רגליים המכיל תערובת של חמאת מונוי, המופקת מצמח הגרדיניה האקזוטית הגדל בטהיטי ונרקחת עם שמן קוקוס, יחד עם חמאת השיאה, המופקת מאגוז שיאה הנפוץ בקמרון. אלו מעשירות את העור בלחות ומותירות אותו נעים ורך. בנוסף, מכיל הקרם מנטול וקמפור המעניקים תחושת קרירות ורעננות.
מחיר לצרכן: 59 ₪, תכולה: 150 מ"ל

פילינג רגליים
פילינג רגליים, המכיל זרעי שקד טחון, להסרת עור קשה ומנטול  המותיר את העור רענן ורך. אינו מכיל פארבנים ושמן מינראלי.
מחיר לצרכן: 60 ₪, תכולה: 150 מ"ל

גרביים שומרות לחות
גרביים העשויות מ100% כותנה, מתאימות להשלמת טיפול בעור הרגליים, לאחר שימוש בקרם.
מחיר לצרכן: 18 ₪

אודות SABON
רשת "סבון של פעם" הוקמה ב-1997, ע"י סיגל קוטלר-לוי ואבי פיאטוק וזוכה להצלחה רבה בשוק הבינלאומי בקרב מעצבים ידועי שם ובקרב קהל צרכנים רחב. הרשת מייצגת סגנון  המשמר עיצוב קלאסי ייחודי. החנות הראשונה של 'סבון של פעם' נפתחה ברחוב שינקין, בליבה של תל אביב. מאז, גדלה אותה חנות קסומה והייתה לרשת בינלאומית בשם  SABON, המונה למעלה מ-100  חנויות ברחבי העולם.
הרשת מעסיקה כ- 300 עובדים בישראל ולמעלה מ- 1000 עובדים בחו"ל. לרשת 35 חנויות בארץ, ומעל 100 חנויות ברחבי העולם. מכירות הרשת בישראל ובעולם צומחות בעשרות אחוזים במהלך השנים האחרונות. כל מוצרי SABON מיוצרים ונארזים בישראל ומהווים גאווה למלאכה וליצירה הישראלית ברחבי העולם. רשת SABON, מתמחה במוצרי טיפוח לגוף ולנפש, מקפידה על מרכיבים איכותיים, שמירה על איכות הסביבה ותשומת לב לכל פרט. ב SABON מאמינים בעשייה מתוך יצירתיות ואהבה, במקצוענות ובהתמדה.

את מוצרי הסדרה ניתן להשיג ברשת חנויות SABON ,

או באתר www.SABON.co.il