יום שבת, 10 בינואר 2015

גם אני צילחתי כמו שף! עם רטבי הטחינה החדשים והנפלאים מבית אחלה שטראוס.- אתם מוזמנים להכנס לפוסט+להכין את המתכון הנפלא שיצרתי של דג לברק בתנור בשילוב של ירקות אפוים ברוטב טחינה פלפלים ועגבניות #אחלה רטבי טחינה# ארקוסטיל# חלי ממן#





אני מזמינה אתכם לעולם קולנארי!

לצלחת כמו שף עם רטבי הטחינה החדשים מבית אחלה שטראוס!




אני מתרגשת  להציג בפניכם בפעם הראשונה את רטבי הטחינה החדשים של אחלה!
הידעתם? עם רטבי הטחינה החדשים של אחלה הכול יותר טעים 

ערב קבלת הרטבים החדשים הילדים ואני חשבנו למה הכי טעים לשלב את רטבי הטחינה החדשים מבית שטראוס ואחלה.

החלטנו על ארוחת ערב של שקשוקה בייתית וירקות בצלחת מעוטרת עם רטבי הטחינה החדשים.



השימוש הנוסף שלנו היה עם הרוטב טחינה בטעם פלפלים ועגבניות.

אנחנו בבית מנסים לשמור קצת יותר על תזונה נכונה ועתירה בחלבונים.

החלטתי לצרף את הטחינה בטעם פלפלים ועגבניות בזילוף על דג לברק.

אני משתפת את קוראי הבלוג במתכון! פיצוץ של בריאות ואנרגיה!

מרפדים תבנית שנכנסת לתנור עם רצועות בצל סגול, פלפלים במגוון צבעים,  ועגבניות שרי מנוקדות + שיני שום שלמות, כוסברה ופטרוזליה.
מוסיפים לפי הטעם מלח, פלפל גרוס ופפריקה מתוקה.

מורחים כ4 חתיכות פילטים של דג לברק ללא עצמות בכפית שמן זית + 3 כפות מהטחינה פלפלים עגבניות.

ואופים בתנור כ25 דקות על חום גבוהה כ200 מעלות.

התוצאה משביעה, מלאה חלבון והמנה בריאה וטעימה להפליא.

אז שהיה לנו בתאבון!





אני חייבת עוד לספר כי הרטבים ארוזים בבקבוקים נוחים לשימוש ומתאימים למגוון שימושים במטבח: כמו סלט, מטבל, תיבול למנה עיקרית ותוספת למנה קרה.
ההכנה מאוד קלה, והצילחות מתאפשר בקלות רבה עם המוצר כף הצילחות מבית ארקוסטיל.
הצלחת מעוטרת ומזמינה:) 



הרבה אנשים שואלים אותי איך מקבלים מוצרים מנצחים חדשים שצצים על המדף???
 התשובה: אתם יותר ממוזמנים להכיר ולהרשם ללידרס!
עולם צרכנות חדש:)