יום רביעי, 11 בפברואר 2015


'אגדה של עדלאידע'


עיריית אשקלון בשיתוף ערוץ הופ! גאים להציג: העדלאידע הגדולה של ישראל- לראשונה בעיר אשקלון
הדמויות האהובות של ערוץ הופ! וסיפורי האגדות הגדולים ביותר יגיעו לאשקלון להשתתף בתהלוכה מרהיבה שטרם נראתה בארץ
יום חמישי 5.3.15 – החל מהשעה 12:00 - רחוב בר כוכבא – אשקלון

עיריית אשקלון תקיים בפורים 2015 בשיתוף עם החברים מערוץ הופ! את העדלאידע הגדולה של ישראל. בין עשרות המייצגים שישתתפו השנה בתהלוכת הענק שטרם נראתה כמוה בישראל:
הדמויות האהובות של ערוץ הופ! שישתתפו בעדלאידע בפורים ויגיעו לשמח את הילדים: תותית וחברותיה,סמי הכבאי, הדבורה מאיה, דמויות רחוב סומסום ועוד ...
אליהם יצטרפו התזמורת המלכותית ומצעד של עשרות חיילי בדיל, סינדרלה והכרכרה , שלגיה ענקית בגובה ארבעה מטרים מלווה בשבעת הגמדים, הממלכה הקסומה מלאה בנסיכות ונסיכים, רפונזל והמבצר הסודי, פיראטים, דרקון ענק ממדים, בית הממתקים של עמי ותמי,ליצנים קוסמים ולהטוטנים.
ילדי אשקלון כבר בונים בימים אלו את משלוח המנות הגדול בישראל שיכלול מעבר לממתקים, גם ברכות לחיילי צה"ל ששמרו והגנו עליהם בקיץ האחרון במהלך במבצע "צוק איתן".  במהלך העדלאידע ילדי אשקלון יגיעו לבסיס הדרום עם עגלת ענק וימסרו את משלוח המנות הגדול בארץ לחיילים של צבא ההגנה לישראל בתודה וכמחווה על פעילותם המסורה למען תושבי הדרום .
העדלאידע הגדולה בישראל שתתקיים השנה לראשונה בעיר אשקלון, מזמינה את כל הילדים והמשפחות מרחבי הארץ להשתתף בחוויה חד פעמית ולצפות בתהלוכת הענק המדהימה עם הדמויות המיתולוגיות מהאגדות והחברים האהובים מערוץ הופ!,  להצטלם עם דמויות ערוץ הופ! במתחם צילום מיוחד, ליצור בסדנאות יצירה איכותיות , לבנות  עפיפונים צבעוניים, לבקר בתערוכת מיצגים מרהיבה, לצחוק עם מיקי הבדרנית של ילדי ישראל במופע בידור פורימי שמח לכל המשפחה ועוד.
במהלך התהלוכה יתקיים ריקוד רחוב אורבאני המוני שיוביל הכוריאוגרף קלוד דדיה, בהשתתפות החברים מהופ!, דמויות מהאגדות וכמובן להקות הילדים של העיר אשקלון.
איתמר שמעוני ראש העיר אשקלון: "אני נרגש וגאה להזמין את כל תושבי ישראל לעדלאידע הגדולה בארץ, שתתקיים השנה באשקלון. ילדי העיר מזמינים את כולכם להצטרף אליהם לחגיגת פורים חד-פעמית ובלתי נשכחת שתתקיים לראשונה בישראל - עדלאידע שכזו, הפתוחה לקהל הרחב, היא מקור גאווה לעירנו ומהווה הזדמנות יוצאת דופן לשמוח באמת, ולהכיר לילדים ולמשפחות מכל רחבי הארץ את העיר אשקלון במלוא הדרה".
ניהול אמנותי והפקה ' אגדה של עדלאידע' 2015 :  'קבוצת אינטלקט'.