יום רביעי, 4 בפברואר 2015

סוד משיקים מארז מיוחד"הסוד הוא בניחוח" ספריי קצף לניקוי שירותים ואמבט בניחוח לימון ונוזל לניקוי רצפות בניחוח מרכך כביסה במחיר מיוחד!




       

סוד משיקים מארז מיוחד"הסוד הוא בניחוח"
ספריי קצף לניקוי שירותים ואמבט בניחוח לימון ונוזל לניקוי רצפות בניחוח מרכך כביסה במחיר מיוחד!


מארז "הסוד הוא בניחוח" מאגד ספריי קצף לניקוי שירותים ונוזל 
לניקוי רצפות בניחוח מרכך 

כביסה - מקסימום ניקיון ומקסימום ריח!

סוד משיקים מארז מיוחד "הסוד הוא בניחוח" ספריי קצף לניקוי שירותים ואמבט בניחוח לימון ונוזל לניקוי רצפות בניחוח מרכך כביסה במחיר מיוחד של 19.90 ₪.
המארז מאגד ספריי קצף לניקוי שירותים לשימוש קל ונוח עם אפשרות לשימוש גם במהופך, המותאם לניקוי עוצמתי של משטחים בשירותים ובחדר האמבט כגון: כיורים, ברזים, קרמיקה ומשטחים עדינים כגון אקריל ופלסטיק ונוזל לניקוי רצפות המתאים לניקוי והברקה בעל נוסחה המעניקה 5 פעולות: ניקיון, הברקה, אינו מותיר סימני שטיפה, ניחוח שנותר לאורך זמן ומותאם לכל סוגי הרצפות - מקסימום ניקיון ומקסימום ריח!

אנחנו משתמשים לנקיון הבית על בסיס קבוע במוצרי סוד.
הריח מהמם כריח מרכך כביסה.
החיטוי והניקוי מתבצע על הצד הטוב ביותר.
אנחנו מאוד מרוצים! אז שיש כזה מבצע על המדף קשה לנו שלא לעדכן אתכם קוראי הבלוג!


"הסוד הוא בניחוח" מגיע בשני מארזים עם מרכך הכביסה בניחוחות הקלאסיים: המרכך הוורוד והכחול בריחות המוכרים המעניקים חוויות ניחוח מרעננת.

תוקף המבצע יחל ב-1.02 ויימשך כל החודש בכל רשתות השיווק
מחיר מומלץ לצרכן – 19.90 ₪

אודות הנקל סוד: חברת הנקל סוד מתמחה בפיתוח, שיווק ומכירה של טיפוח הבית, טיפוח הפרט, קוסמטיקה, דבקים וטכנולוגיות. החברה  היא בבעלות  מלאה של הנקל, שרכשה את חטיבת סוד מחברת שמן, הפועלת מ- 1924 ומסמלת את ראשית התעשייה הישראלית. מוצרי החברה מלווים את ישראל מטרום הקמתה ועד היום. בהנקל סוד נמצא שילוב ייחודי של שיווק מותגים בינלאומיים מובילים כגון מוצרי הכביסה  של Persil, מוצרי טיפוח ועיצוב שיער Indola, Gliss וצבע לשיערPalette , שניהם מביתSchwarzkof  לצד מותגים ישראליים ותיקים, שפותחו בארץ ומוכרים היטב לצרכן הישראלי, כמו אבקת הכביסה ומרכך הכביסה סוד והמותג הוואי.