יום שלישי, 10 בפברואר 2015

דיסני ישראל יוצאת לראשונה ובמיוחד לרגל פורים בשיתוף פעולה ייחודי וקסום ברשת קניוני עופר ברחבי הארץ הקטנטנים מוזמנים ליהנות מהקסם של דיסני ג'וניור בפעילויות יצירה שונות: מעצבים את הכתר של סופיה הנסיכה הראשונה, הבנדנה של ג'ייק ושלט לחדר של מיקי מאוס וחברים


דיסני ישראל יוצאת לראשונה ובמיוחד לרגל פורים בשיתוף פעולה ייחודי וקסום
ברשת קניוני עופר ברחבי הארץ

הקטנטנים מוזמנים ליהנות מהקסם של דיסני ג'וניור בפעילויות יצירה שונות: מעצבים את הכתר של סופיה הנסיכה הראשונה, הבנדנה של ג'ייק ושלט לחדר של מיקי מאוס וחברים

ההורים ייהנו מהפנינג מיוחד בו יוצעו מגוון מוצרי דיסני במחירים אטרקטיביים לימים אלו בלבד

הפעילות תתקיים בימים א'- ה'
בין התאריכים 1-5.3.15



קניוני עופר,  ברחבי הארץ, יחגגו את פורים תשע"ה בהפנינג מיוחד שכולו מעולמות התוכן והקסם של דיסני. בהפנינג יוצגו מגוון מוצרי דיסני בתחומי ההלבשה, הנעלה צעצועים ועוד, במחירים מיוחדים לבאי הקניון בימים אלו. בנוסף, הקטנטנים יוכלו ליהנות מהקסם של דיסני ג'וניור בעמדות יצירה, בהן יוכלו לבחור לעצב את הכתר של הנסיכה סופיה הראשונה, הבנדנה של ג'ייק מג'ייק והפיראטים מארץ לעולם לא ולעצב רעשן ושלט לחדר של מיקי מאוס וחברים.

לצד פינות היצירה, יוכלו הילדים להצטלם לצד דמויות מצולמות של דיסני כגון מלחמת הכוכבים,Frozen, ספיידרמן , הנסיכה סופיה הראשונה ועוד.

הקניונים אשר ייקחו חלק בפעילות דיסני בפורים:

עופר דודג' סנטר – נצרת עלית, עופר הקריון – קריות, עופר גרנד קניון – חיפה, עופר לב – חדרה, עופר השרון – נתניה, עופר הקניון הגדול-  פ"ת, עופר רמת אביב, עופר הגבעה – גבעת שמואל, עופר מרום – רמת גן, עופר קניותר – נס ציונה, עופר רחובות, עופר לב אשדוד, עופר גרנד קניון - באר שבע.