יום חמישי, 5 במרץ 2015

קרליין גאה להציג: Summer Nude קיץ טבעי ונקי גל גדות במראה האיפור לאביב קיץ 2015


קרליין גאה להציג:
Summer Nude
קיץ טבעי ונקי
גל גדות במראה האיפור  
לאביב קיץ 2015

מראה איפור מונוכרומאטי, היוצר מראה נקי ומשדר שלמות, אור וזוהר המגיעים מבפנים. המראה הנקי-טבעי חוזר הקיץ לככב על הפנים בעזרת קשת גדולה של צבעים נייטרלים המחמיאים ומדגישים את תווי הפנים ויוצרים את התחושה המתאימה לאביב של ניקיון, התחדשות ופריחה.
גל גדות, הפרזנטורית של קרליין מובילה את מראה אביב 2015 האביב חושף מחדש את יופיו של הטבע וססגוניותו,
עונת האביב העניקה השראה למעצב האומנותי של קרליין, עומר אסף  ליצור את מראה איפור אביב/קיץ 2015 תחת הקונספט של מראה קיץ טבעי ונקי.
פנים:
עור פנים נקי וחיוני 
עור הפנים במראה חיוני ונקי, משדר קלילות ומפיץ אור פנימי, מעין מרחב שלם של אפשרויות אופטימיות. סומק קליל  וטבעי להצללה  המתחילה על עצם הלחי ונמשכת לאורך קו הלסת לחיטוב מסגרת הפנים.


מייק-אפ    STAY  LONG גוון 607
מייק אפ עמיד Stay Long, פותח והותאם במיוחד לאישה הישראלית, המייק אפ מבוסס על טכנולוגיה חדשנית -   ® SILOGENIC – פיגמנטים המבטיחים עמידות יוצאת דופן לאורך זמן וגוון עור אחיד גם בתנאי מזג אוויר קשים. מכיל קומפלקס סיליקונים המעניקים תחושה אוורירית. העור "נושם" גם במזג אויר חם ולח. ויטמין A – להחלקת קמטים ולהענקת עור אחיד. ויטמין E -  להגנה על העור מפני רדיקלים חופשיים הגורמים להתבגרותו. המוצר היפואלרגני. עמיד ל18 שעות. מחיר: 179.90 ₪
סומק COLOR BLUSH  גוון 07
סומק פודרה במרקם משיי, ליצירת חיטוב והדגשת עצמות הלחיים. הגוונים מועשרים בפיגמנטים טהורים, בשילוב סיליקונים עדינים המאפשרים פיזור קל ומעניקים מראה טבעי. בעזרת הסומק ניתן ליצור חיטוב והצללה של איזורים שונים בפנים.
מחיר: 139.90 ₪

עיניים:
עיניים במראה נקי ולא מאופר
צלליות: רביעיית צלליות  "פרוטפוליו" בגוון PURE, מס' _ 102_
סידרת צלליות "פרוטפוליו"  מוגשת לך בהרמוניה מושלמת שבה, בכל צבע שתבחרי, לא תוכלי לטעות! מבחר הצבעים מאפשר לך ליצור כל מראה על פי סגנונך האישי, מצב הרוח או הטרנד האופנתי.  שלבי את הגוונים בכל דרך, שנים, שלושה או ארבעה בו זמנית.... מחיר:129.90 ₪.

מסקרה:  LA DIVA   בגוון שחור
מסקרהLA Diva  למראה עיניים מודגשות, מראה מושך, "לוכד" את העין ואת תשומת הלב, למראה שאי אפשר להתעלם ממנו. מסקרה LA Diva, מכילה פורמולה במרקם עשיר המעניקה נפח לריסים. המסקרה מעבה, מדגישה ומאריכה את הריסים.
מחיר: 109.90 ₪!

שפתיים:
שפתיים מעט מודגשות
השפתיים בהירות עם מעט ברק, מלאות ועשירות בלחות. מאופרות  ללא תוחם כדי ליצור הרמוניה ואחידות עם המראה הכללי של עור הפנים.

גלוס COLOR GLOSS.,  גוון 311
הליפ גלוס החדש מצטיין במרקם קרם עשיר, בעל ברק גבוה ויכולת היצמדות טובה לשפתיים מבלי לגרום ליובש ודביקות. מחיר: 109.90 ש"ח


איפור ושיער:  עומר אסף, מעצב אומנותי לקרליין
צילום: דודי חסון
צילום מוצרים: מוטי פישביין


ניתן להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ