יום שבת, 18 באפריל 2015

מחקר טרי העם בחר: החומוס והטחינה של מיקי - הכי טעימים

מחקר טרי
העם בחר: החומוס והטחינה של מיקי - הכי טעימים



דגימה שכללה למעלה מ-130 איש מצאה כי את הציון הגבוה ביותר למוצרי הטחינה והחומוס נתנו הישראלים למעדני מיקי ● מבין החומוסים, דורג החומוס של מעדני מיקי בניקוד הגבוה ביותר - 9.4 מתוך 10
בפעם הבאה שתגיעו למקרר בסופר ותתקשו להחליט איזה מבין הסלטים המקוררים הוא המשובח ביותר, כדאי שתדעו את זה. מבחן טעימה שערך "המבחן של המדינה" ובחן את טעמם של הישראלים מצא כי החומוס והטחינה של מעדני מיקי הם האהובים ביותר.

מבין החומוסים, דורג החומוס של מעדני מיקי בניקוד הגבוה ביותר - 9.4 מתוך 10. בסלטי הטחינה, מקבלת הטחינה של מעדני מיקי גם כן את הציון הגבוה ביותר - 9.4.

חמי אוהב מאוד את הטחינה והחומוס של מיקי.
הוא תמיד את הטחינה מערבב בסלט ירקות קצוץ.
הוא מספר כי זאת הטחינה הטובה בעולם... אז מי אני שאתווכח איתו?
צודק לקראת יום העצמאות הקרב ובא.
מוצרי מיקי על השולחן.
בתאבון!!!


בדיקת "המבחן של המדינה" מחמירה מאוד. הבדיקה, בפיקוח ד"ר אפרים אליגולא, כללה 136 איש, נשים וגברים, צעירים ומבוגרים, בהזדמנויות שונות במהלך חודש פברואר. הבדיקה הייתה עיוורת. הנדגמים קיבלו את החומוס והטחינה בנפרד על צלחות ללא סימני זיהוי המותג והתבקשו לאחר כל טעימה לשטוף את פיהם במים ולהמתין חצי שעה בין טעימה לטעימה. כל המוצרים נקנו עם תאריכי תפוגה דומים, נשמרו בתנאי קירור זהים והוצאו מהמקרר באותה עת, כדי שתוצאות המבחן יהיו מדויקות מבחינה מדעית.

כאמור, בשני מבחני הטעימה התברר כי החיך הישראלי מעדיף את טעמם של מעדני מיקי על פני יתר סלטי החומוס והטחינה הנמכרים ברשתות השיווק ובחנויות.
מחיר חומוס וטחינה של "מעדני מיקי" מומלץ לצרכן: כ- 7.90 ₪ לאריזת 400 גרם.

כשרות: הרב לנדא, רב ראשי לבני ברק ובכשרות "בית יוסף".