יום שני, 27 באפריל 2015

חדש מטבעול: שניצל התירס במתכון חדש: רכיבים ביתיים בלבד


חדש מטבעול:
שניצל התירס במתכון חדש: רכיבים ביתיים בלבד




לראשונה מאז השיקה את שניצל התירס לפני יותר משני עשורים, מבצעת טבעול שינוי מהותי במתכון השניצל האהוב. המתכון החדש, שעולה על המדפים בימים אלה, מורכב אך ורק מרכיבים המוכרים לכולם מהמטבח הביתי: תירס, מים, פירורי לחם, שמן קנולה, חלבון חיטה, חלבון ביצה, קמח חיטה ומלח. זהו זה. המתכון החדש אינו מכיל שום דבר נוסף.
המהלך של טבעול מצטרף למגמה בינלאומית לצמצום רשימת הרכיבים של מוצרי מזון והנגשת המידע אודות ההרכב התזונתי. רשימת הרכיבים של שניצל התירס החדש תתנוסס בבולטות בחזית המוצר, ותספק מידע ברור, פשוט וקל להבנה.
הילדים שלי מאוד אהבו את השניצל תירס החדש של טבעול, הקרספיות הורגשה, הטעם המוכר והטעים.
אין בו תוספת סוכר, פחות אחוזי שומן.
שמחתי להגיש שניצל תירס בליווי ירקות פריכים לארוחת ערב.
טעים טעים טעים ומומלץ!!!

פיתוח שניצל התירס החדש של טבעול ארך כשנה. לדברי אורי נתן, מנהל פעילות טבעול ישראל,  "בשנים האחרונות, האופן שבו אנחנו צורכים מזון מוכן משתנה. אנחנו מודעים יותר לרשימת הרכיבים של המוצרים שאנו מכניסים הביתה, עם דגש מיוחד על האוכל שאנחנו מגישים לילדים. הרעיון לפתח שניצל תירס מרכיבים ביתיים בלבד נולד מתוך הקשבה למגמה זו. כמובילי קטגורית המזון המוכן אנו מחויבים להוביל אותה תמיד קדימה. שניצל תירס מרכיבים ביתיים הוא בשורה אמיתית וחשובה לצרכני הקטגוריה."
"תוך שמירה על הטעם האהוב והמוכר של שניצל התירס הצלחנו עם שינוי המתכון גם לשפר את הערכים התזונתיים", מסביר נתן. "במתכון החדש יש יותר תירס, אין בו תוספת סוכר כלל והפחתנו את אחוזי השומן. היום שניצל התירס של טבעול מכיל רק שמונה רכיבים ביתיים מוכרים, ומאפשר להורים להבין בדיוק מה הם מכניסים הביתה, ומה מונח על צלחת האוכל של הילד שלהם. אנו גאים להיות ממותגי המזון הראשונים בישראל שפועלים על מנת לספק שקיפות מוצרית מלאה עבור קהל הלקוחות והצרכנים."

מחירו של שניצל התירס לא השתנה: ניתן למצוא במחיר הנע בין 24.9-28.9 ₪ (המחיר הסופי לצרכן נתון לשיקול דעת הקמעונאי), משקל: 750 גרם, כשרות: בד"ץ, בעל"ז ורבנות מטה אשר.