יום שבת, 11 באפריל 2015

Carter's משיק: קולקציית תינוקות וילדים לאביב קיץ 2015

המותג האמריקאי הנחשק Carter's
משיק: קולקציית תינוקות וילדים
לאביב קיץ 2015






עונה צבעונית ועליזה, הקורצת לעולמם של הגדולים ועושה חשק להלביש את הקטנטנים

המותג Carter's הוא כבר שם נרדף לבגדים איכותיים, נוחים, כביסים ובעיקר אופנתיים. הקולקציות האחרונות של המותג, שהתקבלו באהבה על ידי הצרכנים הישראלים, הובילו את רשת H&O להרחבת טווח המידות וכיום, אפשר למצוא פריטים בחנויות Carter's   ו- H&O הנותנים מענה לתינוקות מגיל לידה ועד מידה שבע!  -  בהחלט מפתיע....

הצבעוניות המשמחת, הגזרות המתחדשות, התוספות האופנתיות, שנותנות את הטוויסט ואיכות הבדים הבלתי מתפשרת- כולם יחד עושים את ההבדל והופכים את  Carter's  למותג המוביל בתחומו.


קולקציית המותג נחלקת לשניים: בייבי (מידות 0-24 חודש) וילדים (2-7)


קרטרס בייבי - תינוקות שלובשים Carter's  מרגישים את ההבדל. מה מצפה להם העונה?

 אצל הבנות, בדומה לטרנדים המובילים, בד הדנים והגרפי חוגגים: אוברולים מקסימים מג'ינס, אוברולים יום יומיים בהדפסי פסים, בגדי גוף עם נקודות, לב, אלמנטים שונים מהים וכתובים גרפיים.

בנוסף, קולקציית שמלות מתוקה עשויה מאה אחוזי כותנה, שמלות שאליהן מחוברים בגדי גוף בהדפסי פרחים אופנתיים, מכנסי בלון מדליקים והכל בצבעוניות של קורל, פוקסיה וסגול משמחים ואביביים.

גם הבנים כמובן לא נשארים מאחור. בקולקציה העונה אפשר למצוא בגדי גוף בגזרת מעטפת בהדפסי פסים, סירות ועוגנים, מכנסיים נעימים עם אפליקציות מגניבות באזור הישבן, חליפות טרנינג נעימות בגוונים אופנתיים של ג'ינס וירוק, אוברולים פרנץ' טרי בדפוסים שונים, בגדי גוף פולו לאירועים חגיגיים ואפילו מכנסיים משובצים ממש כמו אצל הגדולים.

הצבעוניות הקיצית נעה בין אפור, כחול ולבן, דרך ירקרק ודנים וכלה במנטה ולימון אופנתיים.

קרטרס ילדים:

בדיוק כמו הגדולים, גם הקטנים מחפשים בגדים איכותיים, נוחים ונעימים. טווח המידות שהתרחב העונה, מציע לקיץ פריטים שירעננו את ארון הבגדים של הילדות: שמלות מסתובבות מטריקו איכותי בהדפסי פרחים ופסים, חולצות ביסייק בתוספות מעודנות של תחרה מחוררת, חולצות פרחוניות, מכנסי טריקו יום יומיים בייסיק או בתוספת שרוכים כסופים המשדרגים את הלוק.

כל הפריטים בצבעוניות של כתום, פוקסיה, מנטה, תכלת, לבן ולימון.

 ומה חדש אצל הבנים?
חולצות בהדפסים מגניבים של פירות, טקסטים ואלמנטים ימיים ומכנסי פרנץ' טרי עם שרוך  המתאימים לגן ולבית הספר. הצבעוניות העונתית היא של דנים, ירוק, צהבהב, שחור, אפור, כחול, נייבי ונגיעות של גווני שרי (דובדבן).


טווח מחירים:

חליפת 3 חלקים-99.9 שח
מארז 5 בגדי גוף- 119.9 שח
אוברולים -59.9 שח
שמלות-79.9 שח
מכנסיים- 39.9 שח
טי שירט- 39.9 שח



להשיג ברשת קרטרס- אושקוש וברשת H&O ברחבי הארץ