יום שבת, 2 במאי 2015

בגדי הים של אושקוש מאופיינים באיכות מעולה ומחירים לכל כיס

המותג האמריקאי לילדים OSHKOSH משיק:






  קולקציית בגדי ים צבעונית ועליזה לילדים לעונת קיץ 2015

בגדי הים של אושקוש מאופיינים באיכות מעולה ומחירים לכל כיס

המותג האמריקאי לילדים אושקוש משיק בישראל קולקציה מרהיבה של בגדי ים לבנות ולבנים לימות הקיץ הלוהטים, מתוך קולקציית קיץ 2015.

המותג  OSHKOSH הינו שם נרדף לבגדים איכותיים, נוחים, כביסים ובעיקר אופנתיים, הנותנים מענה לילדים ממידה 2 ועד מידה 12 .

קולקציית בגדי הים לבנות ולבנים, עשויה מבדים טכנולוגיים  המתייבשים במהירות, מותאמים למים  ועמידים בפני כלור ושמש, המשלבים  חוסם קרינת שמש.  הקולקציה מתאפיינת באופנתיות עדכנית  אך עם דגש על נוחות, איכות ומחירים אטרקטיביים.

קולקציית בגדי הים, מעוצבת בצבעוניות אופנתית ועשירה, המאפיינת את המותג ומשולבת עם עולמות התוכן של הילדים, עם מגוון דפוסים רחב והושקעה בה  טכנולוגיית אנטי סאן.
בין מבחר הדגמים בקולקציה ניתן למצוא:  בגדי ים שלמים, בגד ים הכולל גופיה ותחתון תואמים או חולצה ותחתון תואמים. לבנים ניתן למצוא: חולצות אנטי סאן ומכנסיים  בסגנון גולשים .

הבדים וההדפסים מרעננים ומוסיפים צבע לקולקציה: דפוסים בצבעי ניאון זוהרים בתוספת פפיונים, דפוסי פסים כחול לבן בשילוב פרחים בוורוד זוהר, פסים כחול לבן בתוספת מלמלה בוורוד ניאון, פסים ופרחים  משולבים בגוונים מנוגדים ועוד לבנים- קולור בלוק בגווני כחול,
תכלת שחור, חולצות בצבעי ניאון זוהרים, מכנסי גלישה בצבע כחול רויאל עם כיתוב בצבע אפרסק ועוד.


קצת על  OSHKOSH: שורשי המותג OSHKOSH, בקעו כבר לפני 120 שנה בעיירה אושקוש שבוינסקונסין ארצות הברית. שם, במתפרת בגדי עבודה לעובדי האדמה שבאזור, עלה הרעיון הגאוני של "מיני מי" - עיצוב דגמים זהים לילדי העובדים.

במהלך השנים, חרט המותג על דגלו ערכים מהותיים, המלווים אותו עד היום: לתפור בגדים מבדים עמידים ואיכותיים, לעצב גזרות נוחות ומחמיאות ולייצר דגמים שימשיכו להיות רלוונטיים גם בעוד חמש או עשר שנים, כך שההורים יוכלו להעביר את הפריטים בין הדורות השונים.

מידות בגדי הים:  2-12 ( מקביל לגיל שנתיים ועד גיל 12)

מחירי בגדי ים לילדים:

בגדי ים לבנות- 59.90 ₪
מכנס לבנים- 59.90 ₪
חולצה אנטי סאן לבנים- 59.90 ₪

ניתן להשיג ברשת חנויות אושקוש – קרטרס וברשת H&O ברחבי הארץ