יום שבת, 16 במאי 2015

קניות ברשת? אני אמא ממליצה ואני ממליצה על אתר מאמא גורו- לרישום ופרטים נוספים מוזמנים להכנס לפוסט....

תמיד שואלים אותי....

רויטל איך את ממליצה על קניות ברשת?

את לא מפחדת לקבל משהו לא תקין, פגום במחיר מופקע???

אז תמיד אני פועלת על פי המלצות מחברותיי שמטיילות ורוכשות כמוני מוצרים לילדים שלי ברשת.

אז מה בעצם חשוב לי....

שהמוצר היה במחיר הגון ואני מאלה שבודקות אני תמיד מבצעת סקר שוק לגבי העלויות במס' חנויות
או ברשתות מקוננות ברשת.
  • שהמחיר היה אטרקטיבי או במבצע שווה!
  • טיב המוצר
  • תקופת המוצר והבלאי שלו.
  • שירות לקוחות מעולה לא פחות
  • שירות משלוח חבילה עד הבית.

אני רוצה לשתף אותכם בעמוד בפיסבוק 

שנותן מחירים מעולים לקונות שלו.

באמת עם היד על הדופק אני מכירה את הנפשות הפועלות מאחורי הקלעים ואני מבטיחה לכם קוראי,

יושבים שם חבורה של אנשים שלא יתנו לי או לכם לשלם יותר ממה שהמוצר בחנות אלא הרבה פחות.

השירות שהקבוצה נותנת פנומנלי, מהיר ומגיע עד הבייתה והמוצרים נהדרים.

אני מאוד מרוצה ולכן החלטתי להעלות בכתב את ההמלצה שלי.



מאמא גורו- מועדון הצרכנות של האמהות.
דבר ראשון אני מזמינה אותך להרשם למועדון בכתובת www.mamaguru.co.il.
באתר תוכלי למצוא המלצות אותנטיות של אלפי אמהות ומוצרים במחירים המשתלמים בשוק.
תרגישי בנוח לחלוק עם אמהות אחרות את הניסיון שלך עם מוצרים מעולם ההורות, לסמן את המוצרים שיש לך
ולעזור לאימהות אחרות לקבל את החלטת הקניה הנבונה ביותר.
ההמלצות באתר מחייבות רישום דרך הפייסבוק. חשוב לנו לשמור על אמינות ההמלצות ולכן, חשוב שתדעי מי האמא שעומדת מאחורי ההמלצה.
בנוסף לכך, אנו דואגים להביא מדי שבוע הטבות ומבצעים אטרקטיביים במיוחד על מוצרים שקיבלו דירוג גבוה של אמהות.
ראית מוצר שאת רוצה אבל אין עליו מבצע? סמני אותו באמצעות כפתור הכוכב שלצד תמונת המוצר- כך נוכל להביא לך את המבצעים על הדברים שאת באמת צריכה.
קבוצת הפייסבוק של המועדון היא קבוצה סגורה. הקמנו אותה כדי לאפשר לך לדעת ראשונה על מבצעים והטבות (חלק מהמבצעים יהיו רק לתקופה קצרה מאוד או למלאי מאוד מוגבל), ולהיות חלק מקבוצה שיכולה להשפיע על המבצעים שיעלו לאתר (מדי פעם נעלה סקרים ושאלות על המוצרים והמבצעים הבאים).
ראית מוצר שאת רוצה ואין באתר? זה המקום לספר לנו.