יום שבת, 27 ביוני 2015

מהפכת הרכיבים הביתיים של טבעול נמשכת: חדש: חטיפי תירס מרכיבים ביתיים בלבד

מהפכת הרכיבים הביתיים של טבעול נמשכת:
חדש: חטיפי תירס מרכיבים ביתיים בלבד



שבועות ספורים לאחר שטבעול השיקה מתכון חדש לשניצל התירס האהוב, מבצעת החברה שינוי במוצר אהוב נוסף של החברה: חטיפי התירס. המתכון החדש של חטיפי התירס, שעולה על המדפים בימים אלה, עשוי בדומה לשניצל התירס החדש, מרכיבים המוכרים לכולם מהמטבח הביתי: תירס, מים, פירורי לחם, שמן קנולה, חלבון חיטה, חלבון ביצה, קמח חיטה ומלח. זהו זה. המתכון החדש אינו מכיל שום דבר נוסף.
המהלך של טבעול מצטרף למגמה בינלאומית לצמצום רשימת הרכיבים של מוצרי מזון והנגשת המידע אודות ההרכב התזונתי. רשימת הרכיבים של חטיפי התירס החדשים תתנוסס בבולטות בחזית המוצר, ותספק מידע ברור, פשוט וקל להבנה.
לדברי אורי נתן, מנהל פעילות טבעול ישראל,  "בשנים האחרונות, האופן שבו אנחנו צורכים מזון מוכן משתנה. אנחנו מודעים יותר לרשימת הרכיבים של המוצרים שאנו מכניסים הביתה, עם דגש מיוחד על האוכל שאנחנו מגישים לילדים. בדומה לפיתוח שניצל התירס החדש של טבעול, גם פיתוח חטיפי התירס החדשים נולדו מתוך הקשבה למגמה זו. כמובילי קטגורית המזון המוכן אנו מחויבים לשמור על חדשנות מתמדת עבור לקוחותינו".
"בזכות שינוי המתכון הצלחנו לשפר את הערכים התזונתיים של חטיפי התירס תוך שמירה על טעם מצוין", מסביר נתן. "במתכון החדש יש יותר תירס, אין בו תוספת סוכר כלל והפחתנו את אחוזי השומן. היום חטיפי התירס של טבעול מכילים רק שמונה רכיבים ביתיים מוכרים, ומאפשרים להורים להבין בדיוק מה הם מכניסים הביתה, ומה מונח על צלחת האוכל של הילד שלהם. אנו גאים להיות ממותגי המזון הראשונים בישראל שפועלים על מנת לספק שקיפות מוצרית מלאה עבור קהל הלקוחות והצרכנים".
חטיפי תירס טבעול:
משקל: 600 גרם, מחיר על פי MySupermarket נכון ליום 22.6.2015 הינו 25.90-26.30 ₪. המשקל והמחיר הקמעונאי של המוצר נותרו ללא שינוי.
כשרות: בעל"ז ורבנות מטה אשר