יום רביעי, 17 ביוני 2015

מוסטלה, מותג דרמו-קוסמטיקה לתינוקות ואמהות משיק: Cream Stelatopia Emollientקרם לחות טיפולי לגוף ולפנים לעור יבש במיוחד הנוטה לגירוי ולאדמומיות הקרם מכיל רכיב ממקור צמחי המופק משמן חמניות ובעל יעילות קלינית מוכחת


מוסטלה, מותג דרמו-קוסמטיקה לתינוקות ואמהות משיק:

Cream  Stelatopia Emollientקרם לחות טיפולי לגוף ולפנים
לעור יבש במיוחד הנוטה לגירוי ולאדמומיות

הקרם מכיל רכיב ממקור צמחי המופק משמן חמניות ובעל יעילות קלינית מוכחת





מוסטלה, מותג דרמו-קוסמטיקה לתינוקות, נשים בהריון ולאחר לידה המוביל בבתי המרקחת של אירופה מציג את Cream  Stelatopia Emollient, קרם טיפולי לעור יבש במיוחד הנוטה לאדמומיות ולרגישות יתר, לגוף ולפנים.
הקרם מרכך, מפחית גירוי ואדמומיות ומחדש את רקמות העור. בעל הרכב ייחודי המבוסס על פטנט של מוסטלה ויעילות קלינית מוכחת מחקרית.

שילוב ייחודי של מרכיבים פעילים

Cream  Stelatopia Emollient מכיל שילוב ייחודי של מגוון רכיבים פעילים שנבדקו והוכחו כיעילים בטיפול בעור יבש במיוחד הנוטה לאדמומיות ולגירוי.

המומחיות של מוסטלה הינה בפיתוח פטנטים ממיצוי של צמחים. גם בסטלטופיה מומחיות זו באה לידי ביטוי ברכיב שהוא פטנט של מוסטלה המופק משמן חמניות בשם:
 
SUNFLOWER OLEO DISTILATE.
רכיב זה הינו בעל מנגנון פעולה ייחודי כפול: מחד הרכיב מסייע לביוסינתזה, חידוש של ליפידים חיוניים בעור, ומאידך  הרכיב מרגיע גירויים ומאזן את הפלורה של העור.
בנוסף, קרם סטלטופיה מכיל:

  1. שלושה סוגי ליפידים (שומנים) חיוניים ביניהם חומצות שומן חיוניות להזנה של העור.
  2. טריגליצרידים וגליצרין – השומרים על לחות העור.

המוצר אינו מכיל חומרי ריח, חומרי צבע ופרבנים (חומרים משמרים).
הקרם נעים למריחה, אינו שומני, נספג בקלות ומשמש למריחה הן על הגוף והן על הפנים והוא מתאים לשימוש בתינוקות וילדים.

הוראות שימוש: למריחה פעמיים ביום על עור נקי ויבש. אין למרוח על פצעים פתוחים.

הקרם מרגיע את עורו של התינוק שלנו במיידית.
לאחר עקיצת יתוש מרחתי את הבן שלי במעט מוסטלה קרם.
ישר הילד סיפר כי הגרד ותחושת האי נוחות נעלמה.
אני שמתי לב גם לגלד העקיצה שמתרפא מהר יותר.
מומלץ בחום!

נבדק מחקרית:
במחקר פתוח, רב מרכזי, השוואתי שבוצע על ידי 12 רופאי עור השתתפו 80 ילדים הסובלים מאטופיק דרמטיטיס.
ממצאי המחקר: אצל ילדים שהשתמשו במוצר, נמצא כי מפחית את יובש העור, מפחית את הגרד והאדמומיות ב- 95% מהמקרים ומשפר את איכות החיים של הילד ומשפחתו.

מחיר: 121.90 ₪, 200 מ"ל.
ניתן להשיג: את מוצרי מוסטלה ניתן להשיג ברשתות הפארם ובתי המרקחת מובחרים בארץ.




אודות מוסטלה
מאז שנת 1950 MUSTELA הוא מותג הדגל שלLaboratoires Expanscience , חברה שמתמחה בפיתוחם של מוצרים לשוק הבריאות ומתמחה בתחומי הדרמו-קוסמטיקה, הראומטולוגיה והדרמטולוגיה.
החברה אשר חרטה על דגלה את החדשנות, משקיעה רבות במחקר ופיתוח בתחום העור ומחזיקה בלמעלה מ- 635 פטנטים רשומים.
מוצרי MUSTELA מפותחים במעבדות החברה בשיתוף פעולה עם רופאים מומחים, ביניהם: דרמטולוגים, מומחים לאלרגיות, רופאי ילדים, רופאי נשים ועוד.
בתהליך הפיתוח ישנה העדפה לשימוש ברכיבים ייחודים אשר נבחרו בקפידה. בהתאם לכך, מגוון ממוצרי מוסטלה מכילים בממוצע 80% רכיבים טבעיים, חלקם רשומים כפטנט. בנוסף, מגוון ממוצרי מוסטלה אינם מכילים פרבנים, פנוקסיאתנול (חומרים משמרים) ופתלטים, רכיבים אשר ישנה דרישה הולכת וגדלה בקרב צרכנים ברחבי העולם שלא להשתמש בהם.
מוצר זה ועוד 50 מוצרים איכותיים נוספים לטיפוח, טיפול ושמירה על העור, יחד עם נאמנות גבוהה ושביעות רצון העוברת מפה לאוזן במשך 3 דורות, מהווים את הבסיס להצלחת MUSTELA כמותג מספר 1 בבתי המרקחת באירופה בתחום מוצרי טיפול וטיפוח לתינוקות, לנשים הרות ולנשים לאחר לידה.